3 клас
Діагностична робота з української мови
«Досліджуємо частини мови. Іменник.»
________________________________________________________________________
1.Прочитай слова. Випиши іменники.
Сонечко, весняне, ромашка, зеленіє, діти, навчатися, радіють, весело, пісня, річка, друзі.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Прочитай вірш. Підкресли слова , що відповідають на питання хто?
Раз, два, три, чотири,
Хто живе у нас в квартирі?
Мама, тато, дід, бабуся –
Всіх назву, не помилюся,
Старший братик і сестричка –
В нас сімейка невеличка.
А ще кіт, щеня і я
Ось і вся моя сім’я.
3. Прочитай текст. Випиши у дві колонки іменники.Визнач назви істот та неістот.
Колись люди добували мед, руйнуючи гнізда диких бджіл. Потім вони приручили цих комах. Дупло з бджолами ретельно оберігали. Згодом пасічники навчилися будувати для бджіл будиночки – вулики. Містечко з вуликів називається пасіка.
Назви істот ------------------------------- ------------------------------- -------------------------------- -------------------------------- -------------------------------- -------------------------------- -------------------------------- -------------------------------- --------------------------------- |
Назви неістот -------------------------------- ------------------------------- -------------------------------- -------------------------------- -------------------------------- -------------------------------- -------------------------------- -------------------------------- --------------------------------- |
4.Добери до загальних іменників власні назви.
країна_______________________
гори________________________
місто_______________________
річка________________________
сестра_______________________
кіт_________________________
5.Спиши, розкривши дужки
Українська (П/п)исьменниця (Н/н)аталя (З/з)абіла писала (В/в)ірші для (Д/д)ітей.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Прочитай текст. Визнач рід виділених іменників.Запиши у відповідний стовпчик.
Море не буває одноманітним. Однієї миті воно тихе та спокійне, наступної – налетів сильний вітер. Пропало сонце,вода стала темною. Велетенська хвиля накотилася на берег. На морі здійнявся шторм.
чоловічий рід жіночий рід середній рід
------------------- ------------------ ---------------------
-------------------- ---------------------- ---------------------
-------------------- ---------------------- ----------------------
7.Перетвори один предмет на багато.
Сніжинка-__________________.
Дерево-_____________________.
Будинок-_____________________.
Сад-_________________________.
Ялинка-______________________.
Дуб -_______________________.
Білка -_______________________.
Миша -_______________________.
Ведмідь-______________________.
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.
|
|
||||