Діагностична робота
з предмету «Основи здоров’я» для 6-А класу.
Опрацювання вивченого матеріалу з предмету за 5 клас.
Тема: «Здоров’я людини»
Завдання 1.
Вибери, що слід зробити в разі погіршення самопочуття:
1. самостійно вжити ліки;
2. повідомити дорослих;
3. звернутися до лікаря;
4. нікому нічого не говорити;
5. плакати і хвилюватися.
Завдання 2.
Відміть основні характеристики здорового способу життя ЗСЖ.
Вживати солодкі напої (фанта, кола та ін.)
Дотримуватися особистої гігієни.
Дотримуватися розпорядку дня.
Грати за компьютером.
Завдання
Завдання 3.
Які складові має здоров’я людини?
Вибери правильні відповіді на запитання.
1.(а) фізичну;
2.(б) психічну;
3.(в) соціальну;
4.г) матеріальну;
5.(ґ) духовну.
Завдання 4.
Чи безпечно переходити проїзну частину дороги навскоси?
1.а) так, бо це зручно;
2.(б) ні, бо це шлях по небезпечній ділянці;
3.в) так, бо це коротший шлях;
4. г) ні, бо побачить поліцейський і оштрафує.
Завдання 5.
Як обійти автобус, щоб перейти на інший бік вулиці?
1.а) спереду, щоб тебе бачив водій автобуса;
2.б) ззаду, щоб не потрапити під машину, яка їде за автобусом;
3.(в) слід дочекатися, поки автобус поїде, пройти до переходу і перейти дорогу на зелений сигнал світлофора.
Завдання 6.
Як слід поводитися на зупинці громадського транспорту?
1.(а) не стояти близько до проїзної частини дороги;
2.б) стояти близько до проїзної частини, щоб першим зайти до салону;
3.в) стояти там, де зручно;
4.г) чекати на транспорт на проїзній частині дороги.
Завдання 7.
Як слід поводитися в салоні громадського транспорту?
1.а) стояти близько до дверей, спираючись на них;
2.б) пройти ближче до водія і розпитувати про маршрут;
3.в) посередині салону сміятися та розважатися з друзями;
4.(г) пройти всередину салону, триматися міцно за поручень, поводитися чемно.
Завдання 8.
Як діяти пасажирові, якщо транспортний засіб потрапив у ДТП?
а) перепитувати всіх присутніх, що сталося, кричати, плакати, звинувачувати водія;
(б) швидко вийти із салону через двері або аварійний вихід;
(в) надати допомогу тим, хто її потребує.
Завдання 9.
Установи послідовність дій. Якщо ти потрапив/потрапила в небезпечну ситуацію, необхідно:
2 - а) оцінити ситуацію;
3 - б) виробити план дій;
4 - в) оцінити власні можливості;
1 - г) заспокоїтися;
5 - ґ) діяти і не втрачати надії.
Завдання 10
Назви типи сприйняття інформації. Знайди відповідність:
1 візуальний ( а-за допомогою зору)
2 удіальний (б-за допомогою слуху)
3 тактильний (в-за допомогою дотиків, відчуттів)
Завдання 11
Документи, якими проголошуються права і обов’язки громадян, — дорослих і дітей:
Вибери правильні відповіді.
1.(а) Конституція України;
2.б) Конвенція ООН про права дитини;
3.в) Правила дорожнього руху;
Завдання 12
Учні мають право на:
1.а) безкоштовне медичне обслуговування;
2.б) безкоштовний проїзд у транспорті;
3.в) водіння автомобіля;
4.г) відпочинок;
5.(ґ) освіту.
Завдання 13
Обов’язки учнів 5 класу:
1.а) піклуватися про своє здоров’я, зміцнювати його;
2.(б) старанно і наполегливо вчитися;
3.в) бути чемним;
4.г) служити у Збройних силах України або в інших військових формуваннях.
Завдання 14
Обов’язки батьків у сім’ї:
1.(а) забезпечувати умови для навчання та відпочинку;
2.б) фізично карати за непослух;
3.в) купувати дорогі іграшки;
4.г) купувати книжки, необхідний одяг та взуття.
Завдання 15
Хлопчика застала гроза в полі, що він зробив неправильно?
1.Ліг у заглибину
2. Швидко біг додому
3.Вимкнув мобільний зв'язок
4. Заліз у воду
Завдання 16
Відмітьте правильні відповіді
На вокзалі тебе відтіснили від батьків. Ти їх не бачиш. На виході виникла тиснява, люди запанікували. Твоя сумка впала під ноги. Твої дії:
- а) кричатиму, кликатиму батьків;
+ б) триматимусь усередині натовпу. Після проходження вузьких місць постараюсь вибратися з нього;
- в) намагатимусь розштовхати людей і знайти батьків;
- г) нахилюся за сумкою;
+ ґ) шукатиму батьків після закінчення штовханини;
+ д) не зважатиму на сумку, зосереджуся, застібну одяг.
Завдання 17
Відмітьте правильні відповіді
Що допоможе зорієнтуватися, якщо ти заблукав у лісі?
(а) лінії електромереж, річка, просіка;
(б) вузенька доріжка з низькими кущиками обабіч;
в) літак, що летить.
Завдання 18
Відмітьте правильні відповіді
Якими будуть твої дії, якщо приятелі вмовляють тебе взяти до рук невідомий предмет?
а) погоджусь, щоб побачити щось цікаве;
б) не погоджусь, а приятелі нехай як хочуть;
(в) категорично відмовлюсь та розкажу про небезпеку, на яку можна наразитися взявши до рук невідомий предмет.
Завдання 19
Як слід поводитися з незнайомцями на вулиці?
а) сісти в машину, якщо тебе запрошують;
б) покуштувати тістечко, що пропонує літня жінка;
(в) не розмовляти з дядечком, який пропонує показати колекцію монет;
(г) подякувати, коли тобі дарують ведмедика, і рішуче відмовитися;
(ґ) якщо погрожують ножем, віддати гроші та запам’ятати найбільше прикмет злочинців;
(д) не спокушатися на запрошення відвідати разом салон ігрових автоматів.
Завдання 20
Як правильно поводитися в натовпі?
а) остерігатися скляних вітрин та дверей;
б) намагатися розштовхати людей;
(в) не тримати руки в кишенях;
г) підібрати свої речі з-під ніг;
(ґ) заспокоїтися, зібратися й опанувати себе;
д) на випадок, коли потрібно бути там де збирається багато людей, надівати довгі шарфи або шалі та взувати черевики на високих підборах.
Завдання 21
Установи послідовність дій.
Якщо потрапив в екстримальну ситуацію, слід:
2 - а) оцінити ситуацію;
3 - б) виробити план дій;
5 - в) оцінити власні можливості;
1 - г) заспокоїтися;
4 - ґ) діяти і не втрачати надії.
Завдання 22
Позначте всі правила поводження з вибухонебезпечними предметами:
1.Не підходити
2.Віднести його подалі від людей
3.Попередити інших
4.Відійти на безпечну відстань і тільки після цього включити мобільний телефон і повідоми всіх про небезпеку
5.Повернутися тією ж дорогою, якою прийшов.
6.Пройти повз тією ж дорогою якою і йшов.