Діагностична робота "Організм людини"(частина 2) до підручника Гільберг

Про матеріал
Робота містить завдання для підсумкового тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

 

 

 

 

 

Діагностична робота

для підсумкового оцінювання

з теми "Організм людини"

(частина 2)

 

 

Учня/учениці ________________________________________

(Клас)

 

__________________________________________________

(Навчальний заклад)

 

___________________________________________________

(Ім’я та прізвище учня/учениці)


1.  Закінчи речення.

До органів кровообігу належать ____________ і ____________. Вони утворюють _______________ систему. Кров рухається по кровоносних ______

_________, що нагадують _____________. Великі судини називаються ______

____ і ____________, а найтонші _______________.

2. Вибери правильні твердження.

  1. Кров приносить до всіх органів поживні речовини;
  2. Кров «бореться» з вірусами та хвороботворними бактеріями;
  3. Кров виводить з організму піт;
  4. Кров розносить кисень до всіх органів, а забирає вуглекислий газ і шкідливі речовини.
  1. Михайлик читав книгу, а Оленка стрибала на скакалці. Потім діти виміряли свій пульс. У кого з дітей він буде більший? ___________________________
  2. Тетянка і Артем вирішили зміцнювати своє серце. Тетянка стала більше відпочивати, найчастіше вона читала або грала в настільні ігри. А Артем бігав, катався на роликах і грав у футбол. Хто з дітей обрав правильний спосіб зміцнення серця? ___________________________________________
  3. В якому порядку повітря під час вдиху  проходить через органи дихання?

Легені

Бронхи

Носова порожнина

Гортань

Трахея

 

  1. В якому місті краще оселитися і чому? ______________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________


  1. Підкресли органи травлення.

 Печінка, шлунок, череп, серце, глотка, стравохід, печінка, тонка кишка, товста кишка, підшлункова залоза, пряма кишка.

  1. Про яку систему людського тіла йде мова?

Ця система керує злагодженою роботою всього організму. Усе, що ми робимо підпорядковується командам цієї системи. Завдяки їй ми бачимо, чуємо, говоримо, думаємо та зберігаємо в пам’яті все, що сприймаємо.

Це ____________________ система.

  1. Відгадай загадки про органи чуття.

Сидить в ротику моїм

І чекає, що я з’їм,

Першим їжу зустрічає

І мені “розповідає”:

Це солоне, це гірке,

Це солодке і смачне.

Ось такий помічничок,

Здогадались? ____________

Добре слово, рідну мову,

Пісню, музику чудову,

Спів пташок в гаю далекім

І прощальний крик лелеки.

Дзюркіт рік, джерел, струмочків,

Шелест восени листочків,

Ніжну колискову мами,

Все це чуємо _______________

Карі, сірі, голубі,

Ще й підморгують тобі.

Мов маленькі два озерця,

Поглядом стріляють в серце.

Бачать в день, не люблять ночі

Здогадались ви, це __________

Пахнуть смачно у печі

Хліб й духмяні калачі.

Пахне сад весняним цвітом,

Луг травою, поле – житом.

А грибами пахне ліс,

Все це відчуває ____________

 Все наше тіло облягає

І рухатись не заважає.

Пропускає багато поту і жиру,

А називають її ____________

 

 

  1.  Як ти піклуєшся про свої органи чуття? Запиши правило гігієни для кожного органу.

 

 

 

 

 

 

 11. Чи легко було тобі виконувати цю роботу?

А) Так   Б) Ні   В) Я відчував(ла) деякі труднощі

Найлегшими для мене були завдання __________________________ .

Найбільші труднощі викликали в мене завдання _________________ .

doc
Додано
21 вересня 2021
Переглядів
1732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку