Діагностична робота "Організм людини" з курсу ЯДС 3 клас НУШ

Про матеріал
Діагностична робота з теми "Організм людини" має питання, що забезпечують перевірку із засвоєння знань з назв систем органів, їх функцій та вміння дитини вибирати безпечну поведінку. Робота має індекси, взяті із "Свідоцтва навчальних досягнень здобувача освіти"
Перегляд файлу

Діагностична робота з курсу «Я досліджую світ»

учня 3-__ класу

прізвище, ім’я ______________________________________________________

з теми «Організм людини»

 

  1. Запишіть основні частини тіла людини. Охайно, якщо можеш, визнач ще.

C:\Users\Marina\Desktop\3 кл нуш\досліджую\людина\органи людини\хлопець.jpg

  1. Підпиши системи органів людини, які  ти знаєш.

             G:\книжка дитяча система\дитяча система книжка\система людини в зображеннях\дитячі системи_книжка-56.jpg                                  G:\книжка дитяча система\дитяча система книжка\система людини в зображеннях\дитячі системи_книжка-55.jpg                            G:\книжка дитяча система\дитяча система книжка\система людини в зображеннях\дитячі системи_книжка-54.jpg

 

            G:\книжка дитяча система\дитяча система книжка\система людини в зображеннях\дитячі системи_книжка-53.jpg                                     G:\книжка дитяча система\дитяча система книжка\система людини в зображеннях\дитячі системи_книжка-52.jpg                                  G:\книжка дитяча система\дитяча система книжка\система людини в зображеннях\дитячі системи_книжка-50.jpg

  1. З’днай системи органів з їх роботою:

 

Опорно-рухова система

 

Забезпечує доставку кисню та поживних речовин до органів, забирає вуглекислий газ

Кровоносна система

Захищає внутрішні органи, допомогає рухатись

Нервова система

Забазпечує злагоджену роботу всього організму

Травна система

Забезпечує організм киснем

 

Дихальна система

Забезпечує засвоєння поживних речовин для отримання енергії та розвитку тіла

 

 

  1. Оберіть правильні відповіді.   Яка роль шкіри для нашого організму.

А) Захищає внутрішні органи;        Б) Запобігає проникненню хвороботворних мікробів;

В) Крізь пори проникає вода в організм;           Г) Через шкіру людина дихає;

                                  Д) Захищає від спеки і холоду.

  1. Закінчіть речення. Впишіть назви органів чуття.

Ми визначаємо, що лимон кислий за допомогою  органу___________-______________,

що поверхня гладенька – органу   ____________- _________________,

 що сонце жовтого кольору – органу ___________-_______________,

що квіти приємно пахнуть – органу  ____________-_______________,

 що колядку співають – органу __________-  _________________.

  1.  Як бути здоровим? Запиши свою думку:

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Визнач,хто з дітей піклуються про своє здоров’я, а хто шкодить йому:

Як в учнів сформувати культуру споживання здорової їжі | Нова українська  школа Фастфуд, чипсы, сухарики-вкусно, но вредно | incomed             Ребёнок разбил айфон однокласснику. Должен ли заплатить? Смартфон, соцсети и игровая зависимость: психолог о детях и гаджетах | KV.by Мобильник для первоклассника | Материнство - беременность, роды, питание,  воспитание

Как научить ребенка быть опрятным и аккуратным? - Медицинский портал13 самых грязных комнат               Детская гиперактивность (СДВГ) Пенза | "С.О.Тех" Kind, Das Auf Einem Baum Klettert Stockbild - Bild von person, park:  50791021

 

                                                                 C:\Users\Marina\Desktop\оціни свою роботу.JPG

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання

діагностичної роботи з курсу «Я досліджую світ»

учня 3-__ класу

Прізвище ім’я__________________________________________________

з теми «Організм людини»

 

Індекс

Резуль-тату

Характеристика результатів навчання

завдання

Рівень

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дунець Інна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Буйноза Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 липня 2021
Переглядів
16567
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку