Діагностична робота з курсу «Я досліджую світ»
учня 3-__ класу
прізвище, ім’я ______________________________________________________
з теми «Організм людини»
Опорно-рухова система |
|
Забезпечує доставку кисню та поживних речовин до органів, забирає вуглекислий газ |
Кровоносна система |
Захищає внутрішні органи, допомогає рухатись |
|
Нервова система |
Забазпечує злагоджену роботу всього організму |
|
Травна система |
Забезпечує організм киснем |
|
Дихальна система |
Забезпечує засвоєння поживних речовин для отримання енергії та розвитку тіла |
А) Захищає внутрішні органи; Б) Запобігає проникненню хвороботворних мікробів;
В) Крізь пори проникає вода в організм; Г) Через шкіру людина дихає;
Д) Захищає від спеки і холоду.
Ми визначаємо, що лимон кислий за допомогою органу___________-______________,
що поверхня гладенька – органу ____________- _________________,
що сонце жовтого кольору – органу ___________-_______________,
що квіти приємно пахнуть – органу ____________-_______________,
що колядку співають – органу __________- _________________.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бланк оцінювання
діагностичної роботи з курсу «Я досліджую світ»
учня 3-__ класу
Прізвище ім’я__________________________________________________
з теми «Організм людини»
Індекс Резуль-тату |
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Рівень |