Календарно-тематичне планування з курсу "Я досліджую світ" 3 клас 1 семестр за підручником Н. Будна, Т. Гладюк

Про матеріал
Календарно - тематичне планування має витяги з Типової освітньої програми для 3-4 класів НУШ під керівництвом Савченко О. Я, що дає змогу легше вербально оцінювати знання дітей під час уроку. В плануванні зазначені сторінки підручника щодо кожного уроку.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків курсу Я досліджую світ в 3 класі

 «Я досліджую світ» Н. Будна, Т. Гладюк, С. Заброцька, Н.Шост, Л. Лисобей

частина 1

Вчитель ______________________________________________________________

 І СЕМЕСТР

3 години х 16 тижнів = 48 годин  = ____ уроків (святкові дні ________________________________________)

 

№ уроку

Дата проведення

 

Тема

Стор. підр

Примітка

  1.  

 

Людина і навколишній світ

Людина – частина природи і суспільства

Природа – частина навколишнього світу

4-6

 

  1.  

 

Людина – частина природи. Взаємозв’язки людини і природи.

7-8

 

  1.  

 

Людина – частина суспільства.

 

9-11

 

  1.  

 

Дослідження довкілля.

Навіщо досліджувати природу?Основні кроки під час дослідження: визначення мети, планування і виконання дій за планом, формулювання висновку.  Аналіз проведеного дослідження.

14-15

 

  1.  

 

Джерела інформації про природу.

 

16-19

 

  1.  

 

Як людина пізнає природу.

Методи дослідження природи.Дослідження як джерелознань про природу.Спостереження, вимірювання, експеримент.

22-26

 

  1.  

 

Обладнання для вивчення природи.  Моделювання у вивченні природи.

27-29

 

  1.  

 

Узагальнення знань з теми.

Діагностична робота 1

 

 

  1.  

 

Мій клас, моя школа

Я у школі

 Аналіз діагностичної роботи. Школа. Правила шкільного розпорядку. Роль спілкування в житті людини.

32-35

 

  1.  

 

Історія рідної школи. Збереження традицій.

35-37

 

  1.  

 

Ставлення до інших. Людські чесноти. Культура поведінки.

 

38-40

 

  1.  

 

Дружній клас.

Вчимося діяти разом.Ставлення до інших (товаришування, спільна гра, праця, навчання у групах, у класі.

43-45

 

  1.  

 

Ефективне спілкування. Уміння слухати. Уникнення конфліктів з іншими людьми.

46-48

 

  1.  

 

Вчимося бути толерантними. Моральні норми.

49-51

 

  1.  

 

Як досягти успіху

Я росту і розвиваюсь.

Показники здоров’я і розвитку дитини

54-56

 

  1.  

 

Здоровий спосіб життя.

57-58

 

  1.  

 

Емоції, настрій, почуття.

58-61

 

  1.  

 

Характер людини.

Зовнішність і краса людини.

65-67

 

  1.  

 

Риси характеру, які сприяють досягненню успіху в житті, забезпечують дружні взаємини з іншими, повагу (чесність, працьовитість, щедрість, чемність, чуйність).

Риси характеру людини, що заважають досягненню успіху, спілкуванню(лінощі, неуважність, байдужість, нетовариськість).

67-69

 

  1.  

 

Пізнання себе, своїх можливостей, здорова і безпечна поведінка.

70-71

 

  1.  

 

Навчання як складова життєвого успіху.

Уміння вчитися.Взаємодія та співпраця з іншими.

74-76

 

  1.  

 

Уміння вчитися. Планування робочого часу.

Діагностична робота 2

76-79

 

 

  1.  

 

Нежива природа

У світі тіл і речовин.

Аналіз діагностичної роботи. Тіла і речовини.

82-84

 

  1.  

 

Властивості твердих тіл, рідин і газів

 

85-88

 

  1.  

 

Уявлення про речовини.Різноманітність речовин та їх використання людиною.

88-90

 

  1.  

 

Вода.

Вода в природі.Різноманітність водойм.

93-94

 

  1.  

 

Стан води. Кругообіг води у природі.

94-97

 

  1.  

 

Розчинні та нерозчинні у воді речовини. Очищення води.

97-99

 

  1.  

 

Значення води в природі і житті людини. Охорона води.

99-101

 

  1.  

 

Повітря.

 Повітря, його властивості та склад.

104-106

 

  1.  

 

Значення повітря в природі та житті людини.

106-108

 

  1.  

 

Охорона повітря від забруднення.

109-111

 

  1.  

 

Гірські породи. Корисні копалини

Гірські породи.

114-116

 

  1.  

 

Корисні копалини, їх види.

116-119

 

  1.  

 

Добування і економне використання корисних копалин

119-121

 

  1.  

 

Грунт.

Склад ґрунту.

124-126

 

  1.  

 

Ґрунти потребують охорони. Догляд за ґрунтом.

127-129

 

  1.  

 

Значення ґрунту в природі і житті людини.

129-131

 

  1.  

 

Підсумковий урок з теми.

Діагностична робота 3

 

 

  1.  

 

Моя родина, мій дім

Дружна родина.

Аналіз діагностичної роботи. Сім’я. Склад сім’ї. історія роду.

134-136

 

  1.  

 

Економіка сім’ї. Гроші; планування бюджету. Правила заощадження.

136-138

 

  1.  

 

Розподіл прав і обов’язків у сім’ї. Дозвілля у сім’ї.

Родинні стосунки між поколіннями.

139-141

 

  1.  

 

Безпечний дім.

Правила користування водопостачанням.

144-146

 

  1.  

 

Пожежна безпека.

146-148

 

  1.  

 

Правила користування газовою плитою.

 

149-151

 

  1.  

 

Ризики вживання шкідливих речовин. Здоровий спосіб життя, турбота про здоров’я.

151-152

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
24 липня 2021
Переглядів
3570
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку