Календарне планування уроків курсу Я досліджую світ в 3 класі
«Я досліджую світ» Н. Будна, Т. Гладюк, С. Заброцька, Н.Шост, Л. Лисобей
частина 1
Вчитель ______________________________________________________________
І СЕМЕСТР
3 години х 16 тижнів = 48 годин = ____ уроків (святкові дні ________________________________________)
№ уроку |
Дата проведення |
Тема |
Стор. підр |
Примітка |
|
|
Людина і навколишній світ Людина – частина природи і суспільства Природа – частина навколишнього світу |
4-6 |
|
|
|
Людина – частина природи. Взаємозв’язки людини і природи. |
7-8 |
|
|
|
Людина – частина суспільства.
|
9-11 |
|
|
|
Дослідження довкілля. Навіщо досліджувати природу?Основні кроки під час дослідження: визначення мети, планування і виконання дій за планом, формулювання висновку. Аналіз проведеного дослідження. |
14-15 |
|
|
|
Джерела інформації про природу.
|
16-19 |
|
|
|
Як людина пізнає природу. Методи дослідження природи.Дослідження як джерелознань про природу.Спостереження, вимірювання, експеримент. |
22-26 |
|
|
|
Обладнання для вивчення природи. Моделювання у вивченні природи. |
27-29 |
|
|
|
Узагальнення знань з теми. Діагностична робота 1 |
|
|
|
|
Мій клас, моя школа Я у школі Аналіз діагностичної роботи. Школа. Правила шкільного розпорядку. Роль спілкування в житті людини. |
32-35 |
|
|
|
Історія рідної школи. Збереження традицій. |
35-37 |
|
|
|
Ставлення до інших. Людські чесноти. Культура поведінки.
|
38-40 |
|
|
|
Дружній клас. Вчимося діяти разом.Ставлення до інших (товаришування, спільна гра, праця, навчання у групах, у класі. |
43-45 |
|
|
|
Ефективне спілкування. Уміння слухати. Уникнення конфліктів з іншими людьми. |
46-48 |
|
|
|
Вчимося бути толерантними. Моральні норми. |
49-51 |
|
|
|
Як досягти успіху Я росту і розвиваюсь. Показники здоров’я і розвитку дитини |
54-56 |
|
|
|
Здоровий спосіб життя. |
57-58 |
|
|
|
Емоції, настрій, почуття. |
58-61 |
|
|
|
Характер людини. Зовнішність і краса людини. |
65-67 |
|
|
|
Риси характеру, які сприяють досягненню успіху в житті, забезпечують дружні взаємини з іншими, повагу (чесність, працьовитість, щедрість, чемність, чуйність). Риси характеру людини, що заважають досягненню успіху, спілкуванню(лінощі, неуважність, байдужість, нетовариськість). |
67-69 |
|
|
|
Пізнання себе, своїх можливостей, здорова і безпечна поведінка. |
70-71 |
|
|
|
Навчання як складова життєвого успіху. Уміння вчитися.Взаємодія та співпраця з іншими. |
74-76 |
|
|
|
Уміння вчитися. Планування робочого часу. Діагностична робота 2 |
76-79 |
|
|
|
Нежива природа У світі тіл і речовин. Аналіз діагностичної роботи. Тіла і речовини. |
82-84 |
|
|
|
Властивості твердих тіл, рідин і газів
|
85-88 |
|
|
|
Уявлення про речовини.Різноманітність речовин та їх використання людиною. |
88-90 |
|
|
|
Вода. Вода в природі.Різноманітність водойм. |
93-94 |
|
|
|
Стан води. Кругообіг води у природі. |
94-97 |
|
|
|
Розчинні та нерозчинні у воді речовини. Очищення води. |
97-99 |
|
|
|
Значення води в природі і житті людини. Охорона води. |
99-101 |
|
|
|
Повітря. Повітря, його властивості та склад. |
104-106 |
|
|
|
Значення повітря в природі та житті людини. |
106-108 |
|
|
|
Охорона повітря від забруднення. |
109-111 |
|
|
|
Гірські породи. Корисні копалини Гірські породи. |
114-116 |
|
|
|
Корисні копалини, їх види. |
116-119 |
|
|
|
Добування і економне використання корисних копалин |
119-121 |
|
|
|
Грунт. Склад ґрунту. |
124-126 |
|
|
|
Ґрунти потребують охорони. Догляд за ґрунтом. |
127-129 |
|
|
|
Значення ґрунту в природі і житті людини. |
129-131 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми. Діагностична робота 3 |
|
|
|
|
Моя родина, мій дім Дружна родина. Аналіз діагностичної роботи. Сім’я. Склад сім’ї. історія роду. |
134-136 |
|
|
|
Економіка сім’ї. Гроші; планування бюджету. Правила заощадження. |
136-138 |
|
|
|
Розподіл прав і обов’язків у сім’ї. Дозвілля у сім’ї. Родинні стосунки між поколіннями. |
139-141 |
|
|
|
Безпечний дім. Правила користування водопостачанням. |
144-146 |
|
|
|
Пожежна безпека. |
146-148 |
|
|
|
Правила користування газовою плитою.
|
149-151 |
|
|
|
Ризики вживання шкідливих речовин. Здоровий спосіб життя, турбота про здоров’я. |
151-152 |
|