Календарно-тематичне планування з курсу "Я досліджую світ" 3 клас 2 семестр за підручником Н. Будна, Т. Гладюк

Про матеріал
Календарно - тематичне планування має витяги з Типової освітньої програми для 3-4 класів НУШ під керівництвом Савченко О. Я, що дає змогу легше вербально оцінювати знання дітей під час уроку. В плануванні зазначені сторінки підручника щодо кожного уроку.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків курсу «Я досліджую світ» в 3 класі

 «Я досліджую світ» Н. Будна, Т. Гладюк, С. Заброцька, Н.Шост, Л. Лисобей

Вчитель:  __________________________________

 ІІ СЕМЕСТР

3 години х 19 тижнів = 57 годин  =  ___уроки (святкові дні____________________)

 

Дата

Тема

Стор.

Приміт

  1.  

 

Україна у світі.  Україна — незалежна держава

Україна — незалежна держава. Символи держави: Герб, Прапор, Гімн, державна мова їх значення.  Творці Української держави.

4-6

 

  1.  

 

Права та обов’язки громадян. Правопорушення як порушення прав інших.

7-9

 

  1.  

 

Пам’ятні події, державні й народні свята, їх історія. Правила поведінки у пам’ятних місцях, під час урочистих заходів.

10-12

 

  1.  

 

Україна і світ

Земля — спільний дім. Україна на карті світу.

15-17

 

  1.  

 

Людина – частина суспільства.  Україна – європейська держава.  Різноманітність народів у світі.

18-20

 

  1.  

 

Винаходи людства. Праця людей різних професій. Знання й уміння необхідні для опанування цих професій. Славетні українці.

20-23

 

  1.  

 

Мій край, моя громада.  Мій край

Історичні скарби України.

26-28

 

  1.  

 

Унікальні куточки моєї  країни. Славетні українці та люди рідного краю. 

29-31

 

  1.  

 

Сучасні народні ремесла твого краю. Культурна спадщина України..

32-34

 

  1.  

 

Моя громада

 Громада. Приватний і громадський простір. Господарська діяльність людей твого краю.

37-39

 

  1.  

 

Правила поведінки у громадських місцях.

40-42

 

  1.  

 

Безпечна поведінка на дорозі, біля залізничної колії.

45-47

 

  1.  

 

Небезпечні місця для ігор та розваг. Діагностична робота

48-50

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Безпека велосипедиста.

51-53

 

  1.  

 

Жива природа.  У царстві рослин

Організми – тіла живої природи. Рослини — організми.

56-58

 

  1.  

 

Різноманітність рослин

59-61

 

  1.  

 

Розмноження квіткових рослин.

64-66

 

  1.  

 

Як росте і розвивається рослина з насінини.

67-69

 

  1.  

 

Як виростити нову рослину без насіння.

69-71

 

  1.  

 

Пристосування рослин до різних умов життя.

73-77

 

  1.  

 

Культурні рослини

77-80

 

  1.  

 

Догляд за рослинами. Охорона рослин. Діагностична робота 

80-83

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи.  Узагальнення знань з теми «Рослини».

 

 

  1.  

 

У царстві тварин.

Тварини. Загальне уявлення про основні групи тварин: комахи, риби, земноводні,  плазуни, птахи, звірі.

85-89

 

  1.  

 

Дихання, живлення, рух, розмноження тварин.

90-92

 

  1.  

 

Дихання, живлення, рух, розмноження тварин.

95-97

 

  1.  

 

Дихання, живлення, рух, розмноження тварин.

95-97

 

  1.  

 

Поведінка тварин. 

97-98

 

  1.  

 

Пристосування тварин до умов існування і способу життя.

97-100

 

  1.  

 

Догляд за тваринами.

101-103

 

  1.  

 

Охорона тварин.  Діагностична робота

 

 

  1.  

 

Узагальнення знань з теми «Тварини».

 

 

  1.  

 

Гриби і бактерії.

Гриби.

106-108

 

  1.  

 

Бактерії.

109-111

 

  1.  

 

Узагальнення знань.

 

 

  1.  

 

Природні угрупування.

Аналіз діагностичної роботи.  Ліс.. Різноманітність організмів в угрупованнях,  зв’язки між ними і з неживою природою.

114-116

 

  1.  

 

Луки. Різноманітність організмів в угрупованнях,  зв’язки між ними і з неживою природою.

117-119

 

  1.  

 

Водойми, річка, море. Різноманітність організмів в угрупованнях,  зв’язки між ними і з неживою природою.

120-123

 

  1.  

 

Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга.  Діагностична робота

 

 

  1.  

 

Людина та її здоров’я. Організм людини..

Аналіз діагностичної роботи. Організм людини. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини.

126-128

 

  1.  

 

Частини тіла людини та їх функції. Нервова система.

 

 

  1.  

 

Природні ритми і здоров’я. Працездатність людини.

129-131

 

  1.  

 

Частини тіла людини та їх функції.

Опорно-рухова система. Активний відпочинок.

131-134

 

  1.  

 

Частини тіла людини та їх функції.  Травна система.

137-139

 

  1.  

 

Турбота про здоров’я.  Здорове харчування.

137-139

 

  1.  

 

Частини тіла людини та їх функції.  Дихальна система.

140-142

 

  1.  

 

Турбота про здоров’я.  Дихальна система.

140-142

 

  1.  

 

Кровоносна система.

142-144

 

  1.  

 

Частини тіла людини та їх функції. Гігієнічні навички.

Шкіра.

147-149

 

  1.  

 

Частини тіла людини та їх функції. Гігієнічні навички.

Органи чуття.

150-153

 

  1.  

 

Підсумковий урок за темою. Діагностична робота

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Навички самообслуговування.

 

 

  1.  

 

Взаємозв’язки людини і природи.

Роль природи у житті людини. Умови, необхідні для життя людини.  Вплив людини на природу.

153

 

  1.  

 

Професії, пов’язані з діяльністю людини у природі.  Властивості і використання  матеріалів.

 

 

  1.  

 

Безпека життєдіяльності.

Правила поведінки у природі. Ощадливе використання ресурсів.  Охорона природи.

 

 

  1.  

 

Правила користування водопостачанням. Електрика вдома Пожежна безпека. Правила користування газовою плитою.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Полянська Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
24 липня 2021
Переглядів
3620
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку