Календарне планування уроків курсу «Я досліджую світ» в 3 класі
«Я досліджую світ» Н. Будна, Т. Гладюк, С. Заброцька, Н.Шост, Л. Лисобей
Вчитель: __________________________________
ІІ СЕМЕСТР
3 години х 19 тижнів = 57 годин = ___уроки (святкові дні____________________)
№ |
Дата |
Тема |
Стор. |
Приміт |
|
|
Україна у світі. Україна — незалежна держава Україна — незалежна держава. Символи держави: Герб, Прапор, Гімн, державна мова їх значення. Творці Української держави. |
4-6 |
|
|
|
Права та обов’язки громадян. Правопорушення як порушення прав інших. |
7-9 |
|
|
|
Пам’ятні події, державні й народні свята, їх історія. Правила поведінки у пам’ятних місцях, під час урочистих заходів. |
10-12 |
|
|
|
Україна і світ Земля — спільний дім. Україна на карті світу. |
15-17 |
|
|
|
Людина – частина суспільства. Україна – європейська держава. Різноманітність народів у світі. |
18-20 |
|
|
|
Винаходи людства. Праця людей різних професій. Знання й уміння необхідні для опанування цих професій. Славетні українці. |
20-23 |
|
|
|
Мій край, моя громада. Мій край Історичні скарби України. |
26-28 |
|
|
|
Унікальні куточки моєї країни. Славетні українці та люди рідного краю. |
29-31 |
|
|
|
Сучасні народні ремесла твого краю. Культурна спадщина України.. |
32-34 |
|
|
|
Моя громада Громада. Приватний і громадський простір. Господарська діяльність людей твого краю. |
37-39 |
|
|
|
Правила поведінки у громадських місцях. |
40-42 |
|
|
|
Безпечна поведінка на дорозі, біля залізничної колії. |
45-47 |
|
|
|
Небезпечні місця для ігор та розваг. Діагностична робота |
48-50 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Безпека велосипедиста. |
51-53 |
|
|
|
Жива природа. У царстві рослин Організми – тіла живої природи. Рослини — організми. |
56-58 |
|
|
|
Різноманітність рослин |
59-61 |
|
|
|
Розмноження квіткових рослин. |
64-66 |
|
|
|
Як росте і розвивається рослина з насінини. |
67-69 |
|
|
|
Як виростити нову рослину без насіння. |
69-71 |
|
|
|
Пристосування рослин до різних умов життя. |
73-77 |
|
|
|
Культурні рослини |
77-80 |
|
|
|
Догляд за рослинами. Охорона рослин. Діагностична робота |
80-83 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення знань з теми «Рослини». |
|
|
|
|
У царстві тварин. Тварини. Загальне уявлення про основні групи тварин: комахи, риби, земноводні, плазуни, птахи, звірі. |
85-89 |
|
|
|
Дихання, живлення, рух, розмноження тварин. |
90-92 |
|
|
|
Дихання, живлення, рух, розмноження тварин. |
95-97 |
|
|
|
Дихання, живлення, рух, розмноження тварин. |
95-97 |
|
|
|
Поведінка тварин. |
97-98 |
|
|
|
Пристосування тварин до умов існування і способу життя. |
97-100 |
|
|
|
Догляд за тваринами. |
101-103 |
|
|
|
Охорона тварин. Діагностична робота |
|
|
|
|
Узагальнення знань з теми «Тварини». |
|
|
|
|
Гриби і бактерії. Гриби. |
106-108 |
|
|
|
Бактерії. |
109-111 |
|
|
|
Узагальнення знань. |
|
|
|
|
Природні угрупування. Аналіз діагностичної роботи. Ліс.. Різноманітність організмів в угрупованнях, зв’язки між ними і з неживою природою. |
114-116 |
|
|
|
Луки. Різноманітність організмів в угрупованнях, зв’язки між ними і з неживою природою. |
117-119 |
|
|
|
Водойми, річка, море. Різноманітність організмів в угрупованнях, зв’язки між ними і з неживою природою. |
120-123 |
|
|
|
Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга. Діагностична робота |
|
|
|
|
Людина та її здоров’я. Організм людини.. Аналіз діагностичної роботи. Організм людини. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини. |
126-128 |
|
|
|
Частини тіла людини та їх функції. Нервова система. |
|
|
|
|
Природні ритми і здоров’я. Працездатність людини. |
129-131 |
|
|
|
Частини тіла людини та їх функції. Опорно-рухова система. Активний відпочинок. |
131-134 |
|
|
|
Частини тіла людини та їх функції. Травна система. |
137-139 |
|
|
|
Турбота про здоров’я. Здорове харчування. |
137-139 |
|
|
|
Частини тіла людини та їх функції. Дихальна система. |
140-142 |
|
|
|
Турбота про здоров’я. Дихальна система. |
140-142 |
|
|
|
Кровоносна система. |
142-144 |
|
|
|
Частини тіла людини та їх функції. Гігієнічні навички. Шкіра. |
147-149 |
|
|
|
Частини тіла людини та їх функції. Гігієнічні навички. Органи чуття. |
150-153 |
|
|
|
Підсумковий урок за темою. Діагностична робота |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Навички самообслуговування. |
|
|
|
|
Взаємозв’язки людини і природи. Роль природи у житті людини. Умови, необхідні для життя людини. Вплив людини на природу. |
153 |
|
|
|
Професії, пов’язані з діяльністю людини у природі. Властивості і використання матеріалів. |
|
|
|
|
Безпека життєдіяльності. Правила поведінки у природі. Ощадливе використання ресурсів. Охорона природи. |
|
|
|
|
Правила користування водопостачанням. Електрика вдома Пожежна безпека. Правила користування газовою плитою. |
|
|