Діагностична робота “Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис і пунктуація. Орфографія”

Про матеріал
Діагностична робота “Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис і пунктуація. Орфографія” Завдання 1–6 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДИН правильний. Оберіть правильний варіант. (Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала. Максимальна кількість за правильно виконані завдання – 3 бали). 1. У якому рядку поєднання слів не є словосполученням? А густий кущ, стояли в кущах, старий чорногуз, золоті руки Б працювати з папером, тканина в клітинку, заплющити очі, добре працювати В день втомився, минають дні, квіти розцвітають, море грає Г приїхав давно, полоти картоплю, розцвітати пишно, закінчити роботу 2. Оберіть речення з однорідними членами (окремі розділові знаки пропущено) А Цілує сонце рушники у материній хаті. Б Тихо плинуть по Дунаю навантажені човни. В Швидше в грудях б’ється серце, швидше весла хвилі б’ють. 3. Визначте речення, у якому при узагальнювальному слові слід поставити тире А У Карпатах охороняються трав’янисті рослини лілія лісова, нарцис, едельвейс. Б Першими у вирій відлітають співочі птахи зозулі, іволги, солов’ї, ластівки. В Геологи, агрономи, будівельники усі користуються планом місцевості. Г На узліссях ростуть гриби червоноголові підосичники, зеленуваті сироїжки, липкі грузді й запашні рижики. 4. Оберіть речення зі звертанням А Вечірнє сонце, дякую за день! Б Понад Дніпром козак іде, може, з вечорниці. В А що, знайшли якогось майстра, щоб наладив нам дзиґарі на вежі? Г Софія, як любовно називають собор кияни, – найстаріший пам’ятник, золота окраса Києва. 5. У реченні Осінь дозволила різнобарвні феєрії в лісах та дібровах додатком є слово А осінь Б феєрії В лісах Г дібровах 6. Укажіть речення, що ускладнене вставним словом (розділові знаки пропущено) А Здавалося притихли вітри і смереки ставали такі ніжні такі тонкошумні. Б Сиди хлопче тут поки не забере з гір свого гніву Чорногора. В Хащі здавалися непролазними. Г Лише наполегливий може подолати лінощі. У завданнях 9–10 необхідно скласти речення за схемами. (Кожна правильно відповідь оцінюється в 2 бал. Максимальна кількість за правильно виконані завдання – 4 бали). 7. Складіть і запишіть речення, яке відповідало б такій схемі: ____________________________________________________________________________________________________________________________________ 8. Складіть речення за схемою «П?» – а. ____________________________________________________________________________________________________________________________________ Завдання 9 – творче завдання. (Максимальна кількість балів за правильно виконане завдання – 5 бали). 9. Складіть невеликий діалог (6–7 реплік) на тему шкільного життя. Використайте речення зі звертанням, вставним словом, а також слова з вивченими орфограмами, підкресліть їх.
Перегляд файлу

Діагностична робота

“Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис і пунктуація. Орфографія”

Завдання 1–6 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДИН правильний. Оберіть правильний варіант.

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала. Максимальна кількість за правильно виконані завдання – 3 бали).

1. У якому рядку поєднання слів не є словосполученням?

А густий кущ, стояли в кущах, старий чорногуз, золоті руки

Б працювати з папером, тканина в клітинку, заплющити очі, добре працювати

В день втомився, минають дні, квіти розцвітають, море грає

Г приїхав давно, полоти картоплю, розцвітати пишно, закінчити роботу

2. Оберіть речення з однорідними членами (окремі розділові знаки пропущено)

А Цілує сонце рушники у материній хаті.

Б Тихо плинуть по Дунаю навантажені човни.

В Швидше в грудях б’ється серце, швидше весла хвилі б’ють.

3. Визначте речення, у якому при узагальнювальному слові слід поставити тире

А У Карпатах охороняються трав’янисті рослини лілія лісова, нарцис, едельвейс.

Б Першими у вирій відлітають співочі птахи зозулі, іволги, солов’ї, ластівки.

В Геологи, агрономи, будівельники усі користуються планом місцевості.

Г На узліссях ростуть гриби червоноголові підосичники, зеленуваті сироїжки, липкі грузді й запашні рижики.

4. Оберіть речення зі звертанням

А Вечірнє сонце, дякую за день!

Б Понад Дніпром козак іде, може, з вечорниці.

В А що, знайшли якогось майстра, щоб наладив нам дзиґарі на вежі?

Г Софія, як любовно називають собор кияни, – найстаріший пам’ятник, золота окраса Києва.

5. У реченні Осінь дозволила різнобарвні феєрії в лісах та дібровах додатком є слово

А осінь

Б феєрії

В лісах

Г дібровах

6. Укажіть речення, що ускладнене вставним словом (розділові знаки пропущено)

А Здавалося притихли вітри і смереки ставали такі ніжні такі тонкошумні.

Б Сиди хлопче тут поки не забере з гір свого гніву Чорногора.

В Хащі здавалися непролазними.

Г Лише наполегливий може подолати лінощі.

 

У завданнях 9–10 необхідно скласти речення за схемами.

(Кожна правильно відповідь оцінюється в 2 бал. Максимальна кількість за правильно виконані завдання – 4 бали).

7. Складіть і запишіть речення, яке відповідало б такій схемі:

____________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Складіть речення за схемою «П?» – а.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 9 – творче завдання.

(Максимальна кількість балів за правильно виконане завдання – 5 бали).

9. Складіть невеликий діалог (6–7 реплік) на тему шкільного життя. Використайте речення зі звертанням, вставним словом, а також слова з вивченими орфограмами, підкресліть їх.

docx
Додано
2 жовтня
Переглядів
181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку