Діагностична робота. Прикметник. 3 клас

Про матеріал
Матеріал діагостичної роботи розроблений згідно діючої Програми. Можна брати за стандарт і доповнювати своїми завданнями. Матеріал розрахований на учнів 3 класу звичаїної школи та виробляє навички самостійної роботи та відповідальності
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діагностична робота з української мови3 КЛАСПРИКМЕТНИКЗа К. Пономарьовою

Номер слайду 2

Прикметник Варіант 11. Прикметник – це. А частина слова;Б частина речення;В частина мови.2. Допиши закінчення, визнач рід прикметників. Ліс велик… - ____рід;квітка яскрав… - _____рід;вікно чист… - ____рід.3. До поданих прикметників допиши синоніми. Хоробрий - _________;пахуча - _________.4. Утвори словосполучення за зразком. Зразок. Шафа із дерева – дерев´яна шафа. Сік з вишні - ___________;промінь сонця - ____________;плаття із шовку - ___________.5. Добери антоніми. Важкий - ________;довгий-__________;близький -___________.6. Доповни речення прикметниками. Спочатку до нашої годівниці прилетіла _______ _синиця. Сховала у дзьоб __________зернятко. Почала його дзьобати. Потім підлетіли зграйкою ___________ горобці.7. Напиши текст про погоду за вікном(3-4речення). Використай прикметники. Прикметник Варіант 21. Прикметник – це слова, якіА називають ознаки предметів;Б означають назви предметів;В вказують на дію предметів.2. Допиши закінчення, визнач рід прикметників. Клен висок…- ____рід;пісня народн…- _____рід;сонце велик…- ____рід.3. До поданих прикметників допиши синоніми. Великий- _________;весела - _________.4. Утвори словосполучення за зразком. Зразок. Шафа із дерева – дерев´яна шафа. Гілка яблуні____________;річка в горах____________;дорога через степ - ___________.5. Добери антоніми. Високий - ________;Сумний -__________;мілкий -___________.6. Доповни речення прикметниками. На небі зявився ________ місяць. Навколо нього сяяли ______ зірки. Потім наступила ______ хмара. І стало темно.7. Напиши текст про погоду за вікном(3-4речення). Використай прикметники

Номер слайду 3

Бланк оцінювання. Діагностичної роботи «Прикметник»___________________________________Бланк оцінювання. Діагностичної роботи «Прикметник»___________________________________{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Індекси Очікувані результати навчання. Завда ння Рів-ніМОВ4.1 Розрізняє частини мови 1 МОВ4.1 Визначає рід прикметників 2 МОВ4.1. Визначає синонімічний ряд прикметників 3 МОВ4.1. Установлює зв’язок прикметників з іменниками 4 МОВ4.1. Вміє добирати антоніми до поданих прикметників 5 МОВ4.1. Поширює речення прикметниками 6 МОВ4.2. Вживає прикметники у власних висловлюваннях з метою їх увиразнення7{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Індекси Очікувані результати навчання. Завда ння Рів-ніМОВ4.1 Розрізняє частини мови 1 МОВ4.1 Визначає рід прикметників 2 МОВ4.1. Визначає синонімічний ряд прикметників 3 МОВ4.1. Установлює зв’язок прикметників з іменниками 4 МОВ4.1. Вміє добирати антоніми до поданих прикметників 5 МОВ4.1. Поширює речення прикметниками 6 МОВ4.2. Вживає прикметники у власних висловлюваннях з метою їх увиразнення7

Номер слайду 4

Література. К. Пономарьова «Мої досягнення. Тематичні діагностичні роботи з української мови»Інтернет - ресурси

pptx
Додано
14 лютого 2021
Переглядів
2705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку