3 клас
Діагностична робота
ПРИКМЕТНИК
Пізньої осені маленькі близнятка Оля й Ніна гуляли в яблуневому саду. Був тихий сонячний день. Майже все листя з яблунь опало і шурхотіло під ногами. Тільки де-не-де на деревах залишилося пожовкле листячко.
Дівчатка підійшли до великої яблуні. Поруч із жовтим листком вони побачили на гілці велике, рожеве яблуко.
Оля й Ніна аж скрикнули від радості.
— Як воно тут збереглося? — з подивом запитала Оля.
— Зараз ми його зірвемо, — сказала Ніна і зірвала яблуко.
Кожній хотілося потримати його в руках.
Оля хотіла, щоб яблуко дісталося їй, але вона соромилась зізнатися у цьому, а тому сказала сестрі:
— Хай тобі буде яблуко, Ніно...
Ніні теж хотілося, щоб яблуко дісталося їй, але вона теж соромилася висловити це бажання, тому сказала сестрі:
— Хай тобі буде яблуко, Олю...
Яблуко переходило з рук у руки, дівчатка не могли дійти згоди. Та ось їм обом сяйнула одна й та ж думка: вони прибігли до мами радісні, схвильовані.
Віддали їй яблуко.
В маминих очах сяяла радість.
2.Придумай заголовок до прочитаного тексту використовуючи прикметники.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. До якого жанру літератури належить цей текст? Обери правильну відповідь.
а) казка
б) оповідання
в) п’єса
4. Розташуй в правильному порядку пункти плану
--- Яблуко на гілці
--- Осінній сад
--- Важкий вибір
--- Яблуко для мами
5. Добери до кожного іменника прикметник . Познач його будову.
Зразок: Пізня осінь
Листок, яблуко, день.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Випиши з прислів’я прикметники , добери до них антоніми « Як мати рідненька, той сорочка біленька».
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Розгадай ребус. Добери до слова - відгадки прикметники.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Впиши пропущені прикметники
Поруч із …….. листком вони побачили на гілці ……….., ……….. яблуко.
9.Підкреслиприкметники,визнач їх рід і число
Маленький,бажання,сонячний,рожевий,руки, радісний, яблуко,тихий,пізня,соковите , день
10. Відгадай слова. Склади з ними словосполучення чи речення, у яких вони будуть вживатися в прямому і переносному значеннях. Запиши.
ЛИЙСЕВЕ,КИЙЛЕГ,НИЙНЯЧСО
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Від кожного іменника утвори і запиши прикметники чоловічого, жіночого і середнього роду.
Зразок: Ранок – ранковий,ранкова,ранкове
Осінь, радість, сонце
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Як ти оцінюєш вчинки дівчат ? Напиши невелике есе, використовуючи прикметники.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу на уроці, замалювавши відповідний смайлик.
Було легко Були проблеми Було важко
№завдання
|
Індекс |
В.р. |
Д.р. |
С.р. |
П.р. |
1. |
Мов2-2.1-2 |
|
|
|
|
2. |
Мов4 |
|
|
|
|
3. |
Мов2 |
|
|
|
|
4. |
Мов2 |
|
|
|
|
5. |
Мов4 |
|
|
|
|
6. |
Мов4 |
|
|
|
|
7. |
Мов4 |
|
|
|
|
8. |
Мов2 |
|
|
|
|
9. |
Мов4 |
|
|
|
|
10. |
Мов4 |
|
|
|
|
11. |
Мов4 |
|
|
|
|
12. |
Мов3.1 |
|
|
|
|
Очікувані результати |
Індексація |
Сприймає,аналізує,інтерпретує та оцінює текст |
Мов 2 |
Створює письмові висловлювання |
Мов3.1 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
Мов 3.3 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
Мов3.4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
Мов 4 |