Діагностична робота "Прикметник"

Про матеріал
В роботі розміщено твір В.Сухомлинського "Яблуко в осінньому саду".Завдання до твору є різної складності та виду. https://docs.google.com/document/d/18u-B4UZhoHNEI4a6jitdkmW3YL1OAwKAllpWc1EBeaA/edit#
Перегляд файлу

                                                                  

                                                                  3 клас

                                                         Діагностична робота

                                                             ПРИКМЕТНИК

 

  1. Прочитай твір Василя Сухомлинського  і виконай завдання:

 

          Пізньої осені маленькі близнятка Оля й Ніна гуляли в яблуневому саду. Був тихий сонячний день. Майже все листя з яблунь опало і шурхотіло під ногами. Тільки де-не-де на деревах залишилося пожовкле листячко.

       Дівчатка підійшли до великої яблуні. Поруч із жовтим листком вони побачили на гілці велике, рожеве яблуко.

     Оля й Ніна аж скрикнули від радості.

   — Як воно тут збереглося? — з подивом запитала Оля.

   — Зараз ми його зірвемо, — сказала Ніна і зірвала яблуко.

      Кожній хотілося потримати його в руках.

     Оля хотіла, щоб яблуко дісталося їй, але вона соромилась зізнатися у цьому, а тому сказала сестрі:

    — Хай тобі буде яблуко, Ніно...

       Ніні теж хотілося, щоб яблуко дісталося їй, але вона теж соромилася висловити це бажання, тому сказала сестрі:

   — Хай тобі буде яблуко, Олю...

      Яблуко переходило з рук у руки, дівчатка не могли дійти згоди. Та ось їм обом сяйнула одна й та ж думка: вони прибігли до мами радісні, схвильовані.

      Віддали їй яблуко.

      В маминих очах сяяла радість.

       2.Придумай заголовок до прочитаного тексту використовуючи прикметники.

         ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

      3. До якого жанру  літератури належить цей текст? Обери правильну відповідь.

      а) казка

      б) оповідання

      в) п’єса

     4. Розташуй в правильному порядку пункти плану

        --- Яблуко на гілці

       ---  Осінній сад

       --- Важкий вибір

      ---  Яблуко для мами

      5. Добери до кожного іменника прикметник . Познач його будову.

            Зразок:   Пізня  осінь­

     Листок, яблуко, день.

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

      6.Випиши з прислів’я прикметники , добери до них антоніми   «  Як мати рідненька, той сорочка біленька».

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    7. Розгадай ребус. Добери до слова - відгадки прикметники.

 

 

 

 

 

 

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

     8. Впиши пропущені прикметники

    Поруч із …….. листком вони побачили на гілці ……….., ………..  яблуко.  

 

     9.Підкреслиприкметники,визнач їх рід і число

Маленький,бажання,сонячний,рожевий,руки, радісний, яблуко,тихий,пізня,соковите , день

 

10. Відгадай слова. Склади з ними словосполучення чи речення, у яких вони будуть вживатися в прямому і переносному значеннях. Запиши.

ЛИЙСЕВЕ,КИЙЛЕГ,НИЙНЯЧСО

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Від кожного іменника утвори і запиши прикметники чоловічого, жіночого і середнього роду.

Зразок: Ранок – ранковий,ранкова,ранкове

                Осінь, радість, сонце

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Як ти оцінюєш вчинки дівчат ? Напиши невелике есе, використовуючи прикметники.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оціни свою роботу на уроці, замалювавши відповідний смайлик.

 

 

 

 

                      Було легко                                         Були  проблеми                                            Було важко

 

 

 

 

 

 

Оцінка вчителя

завдання

 

Індекс

В.р.

Д.р.

С.р.

П.р.

1.

          Мов2-2.1-2

 

 

 

 

2.

          Мов4

 

 

 

 

3.

          Мов2

 

 

 

 

4.

          Мов2

 

 

 

 

5.

          Мов4

 

 

 

 

6.

          Мов4

 

 

 

 

7.

          Мов4

 

 

 

 

8.

          Мов2

 

 

 

 

        9.

          Мов4

 

 

 

 

       10.

          Мов4

 

 

 

 

       11.

          Мов4

 

 

 

 

       12.

          Мов3.1

 

 

 

 

 

 

 

                         Очікувані результати

                                Індексація

Сприймає,аналізує,інтерпретує та оцінює текст

Мов 2

Створює письмові висловлювання

Мов3.1

Знаходить і виправляє орфографічні помилки

Мов 3.3

 Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

Мов3.4

Досліджує власне індивідуальне мовлення

Мов 4

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Проць Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Пастух Надія
Додано
16 лютого
Переглядів
1305
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку