Діагностична робота "Прикметник"

Про матеріал
Пропоную вашій увазі діагностичну роботу з української мови у 3 класі на тему: "Прикметник"
Перегляд файлу

Діагностична перевірна робота з теми «Дізнаюся більше про прикметники» для 3 класу НУШ.       І варіант

Дата__________________________________________________

1.     Утвори  прикметники від поданих іменників. Дощ -  дощовий,

ліс -               ___________________ горіх -           ___________________ швидкість     - _________________ сила -          ____________________

2.     Прочитай словосполучення. Поруч напиши їх у множині. Народна казка -   __________________________________________ солов’їна пісня -   __________________________________________ тонка смужка -    ___________________________________________ великий звір -    ____________________________________________

3.     Добери  антоніми до слів. Майбутній - ___________________________ жадібний -   ___________________________ ранкова -    ____________________________ тепла -         ____________________________

4.     Прочитай. Допиши закінчення прикметників. Визнач їх рід.

Волохат..    джміль намагався пролетіти крізь прозор..    шибку у вікні.

З-за річки лине пісня голосн.. .

5.     Прочитай словосполучення. В дужках напиши рід прикметників.

Глибоке озеро  (               ), вишневий сік   (                ), щедра дівчинка (              ).

6.     Випиши  словосполучення, в яких прикметники мають  переносне значення.

М’яка іграшка – м’який  характер, сонячна посмішка – сонячний день, тяжке покарання – тяжка валіза, гостра голка – гостре слово.

_________________________________________________________________

__________________________________________________________________ __________________________________________________________________

7.     Доберіть до прикметників порівняння. Ясний, як    __________________________ чиста, як     __________________________ хитра, як     __________________________ гострий, як __________________________

 

 

Вкажи  ♥  номери завдань, які найбільш сподобалося виконувати.

 

Вкажи  *  номери завдань, які виявилися складними.

 

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

Діагностична перевірна робота з теми «Дізнаюся більше про прикметники» для 3 класу НУШ.       ІІ варіант

Дата__________________________________________________

1.     Утвори  прикметники від поданих іменників. Дощ -  дощовий,

мед -        ______________________ сонце -      _____________________ старість -     ____________________ риба -        _____________________

2.     Прочитай словосполучення. Поруч напиши їх у множині. Жовта рибка –     _____________________________________________ вільний народ    - ____________________________________________ лазурне море -    _____________________________________________ ніжний голосочок   - __________________________________________

3.     Добери  антоніми до слів. Тривожний -  _______________________ швидкий -   ________________________ веселе -    __________________________ молода - __________________________

4.     Прочитай. Допиши закінчення прикметників. Визнач їх рід.

Серед  темн..      ночі несподівано піднялася багрян..   зоря.

Десь од берега схопився легеньк..     вітерець.

5.     Прочитай словосполучення. В дужках напиши рід прикметників.

Рідний брат (              ), блакитне  небо (            ), сяюча усмішка   (             ).

6.     Випиши  словосполучення, в яких прикметники мають  переносне значення.

Залізна витримка -  залізний паркан, кам’яне  обличчя -  кам’яний  будинок, золоте серце –  золота обручка, пшеничне поле – пшеничне волосся.

_________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________

7.     Добери до прикметників порівняння. Солодка, як  ____________________________ білий, як      _____________________________ пухнаста, як ____________________________ темний, як   ____________________________

 

 

Вкажи ♥ номери завдань, які найбільш сподобалося виконувати.

 

Вкажи  *  номери завдань, які виявилися складними.

 

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку