Діагностична перевірна робота з теми «Дізнаюся більше про прикметники» для 3 класу НУШ. І варіант
Дата__________________________________________________
1. Утвори прикметники від поданих іменників. Дощ - дощовий,
ліс - ___________________ горіх - ___________________ швидкість - _________________ сила - ____________________
2. Прочитай словосполучення. Поруч напиши їх у множині. Народна казка - __________________________________________ солов’їна пісня - __________________________________________ тонка смужка - ___________________________________________ великий звір - ____________________________________________
3. Добери антоніми до слів. Майбутній - ___________________________ жадібний - ___________________________ ранкова - ____________________________ тепла - ____________________________
4. Прочитай. Допиши закінчення прикметників. Визнач їх рід.
Волохат.. джміль намагався пролетіти крізь прозор.. шибку у вікні.
З-за річки лине пісня голосн.. .
5. Прочитай словосполучення. В дужках напиши рід прикметників.
Глибоке озеро ( ), вишневий сік ( ), щедра дівчинка ( ).
6. Випиши словосполучення, в яких прикметники мають переносне значення.
М’яка іграшка – м’який характер, сонячна посмішка – сонячний день, тяжке покарання – тяжка валіза, гостра голка – гостре слово.
_________________________________________________________________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
7. Доберіть до прикметників порівняння. Ясний, як __________________________ чиста, як __________________________ хитра, як __________________________ гострий, як __________________________
Вкажи ♥ номери завдань, які найбільш сподобалося виконувати.
Вкажи * номери завдань, які виявилися складними.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
Діагностична перевірна робота з теми «Дізнаюся більше про прикметники» для 3 класу НУШ. ІІ варіант
Дата__________________________________________________
1. Утвори прикметники від поданих іменників. Дощ - дощовий,
мед - ______________________ сонце - _____________________ старість - ____________________ риба - _____________________
2. Прочитай словосполучення. Поруч напиши їх у множині. Жовта рибка – _____________________________________________ вільний народ - ____________________________________________ лазурне море - _____________________________________________ ніжний голосочок - __________________________________________
3. Добери антоніми до слів. Тривожний - _______________________ швидкий - ________________________ веселе - __________________________ молода - __________________________
4. Прочитай. Допиши закінчення прикметників. Визнач їх рід.
Серед темн.. ночі несподівано піднялася багрян.. зоря.
Десь од берега схопився легеньк.. вітерець.
5. Прочитай словосполучення. В дужках напиши рід прикметників.
Рідний брат ( ), блакитне небо ( ), сяюча усмішка ( ).
6. Випиши словосполучення, в яких прикметники мають переносне значення.
Залізна витримка - залізний паркан, кам’яне обличчя - кам’яний будинок, золоте серце – золота обручка, пшеничне поле – пшеничне волосся.
_________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________
7. Добери до прикметників порівняння. Солодка, як ____________________________ білий, як _____________________________ пухнаста, як ____________________________ темний, як ____________________________
Вкажи ♥ номери завдань, які найбільш сподобалося виконувати.
Вкажи * номери завдань, які виявилися складними.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|