Уривок з казки Анатолія Давидова “Про Озивайка, лісовий люд та їхні незвичайні пригоди”.Ліс відкриває дітям секрети. Суфікс(повторення).

Про матеріал
Продовжити роботу над уривком з твору А.Давидова " Про Озивайка, лісовий люд та їхні незвичайні пригоди". Вдосконалювати навички правильного, виразного, свідомого читання. Вдосконалювати навички читання діалогів. Формувати уміння аналізувати прочитане, виділяти головне. Закріпити знання учнів з теми "Будова слова" , поняття про суфікс та його роль у творенні слів. Розвивати мовлення, збагачувати словниковий запас. Виховувати пізнавальні інтереси, любов до природи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Уривок з казки Анатолія Давидова “Про Озивайка, лісовий люд та їхні незвичайні пригоди”. Ліс відкриває дітям секрети. Суфікс(повторення). Українська мова 3 клас

Номер слайду 2

Емоційне налаштування. З яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок?Надішліть у чат смайлик, який відображає ваш настрій. Давайте підтримаємо тих, кому сьогодні сумно. Подаруйте усмішку та сердечко .

Номер слайду 3

Повідомлення теми уроку На сьогоднішньому уроці ми з вами продовжимо знайомитися із героями казки українського письменника-педагога Анатолія Давидова «Про Озивайка, лісовий люд та інші незвичайні пригоди», також повторимо будову слова та утворюватимемо слова з допомогою суфіксів.

Номер слайду 4

Прочитайте назву наступної частини казки, розгляньте ілюстрацію. Подумайте які пригоди можуть чекати героїв казки. З якими новими персонажами ми познайомимося. Вправа «Очікування»

Номер слайду 5

Я хочу довідатися…Я вважаю, що сьогодні…Вправа «Очікування»Мені цікаво прочитати…Я очікую, що…

Номер слайду 6

Робота з підручником ст.32-331. Читання тексту учнями.2. Бесіда за змістом прочитаного. Чи сподобався вам продовження твору? Що казкове та що реальне у цій частині казки?Що робили діти в лісі? Від чого їм стало ніяково?Які секрети лісу розповів Озивайко дітям? Що було новиною для вас?Яка інформація найбільше вразила?Чи могли б діти без допомоги лісовичка довідатися про зимові звички тварин? З яких джерел можна отримати таку інформацію?

Номер слайду 7

Фізкультхвилинка

Номер слайду 8

3. Робота в зошитіВипишіть з тексту слова, що створюють художні образи. Підпишіть частини мови. Вправа 4 Вправа 5 Знайдіть слово із суфіксом, завдяки якому ми уявляємо предмет великим. Випишіть слово, розберіть його за будовою. За допомогою іншого суфікса утворіть від нього нове слово, щоб воно набуло значення маленького предмета.

Номер слайду 9

Пам’ятка Розбір слова за будовою. Зміни слово, визнач закінчення, познач його. Визнач основу слова. Це частина слова без закінчення, познач її. Добери до слова 2-3 споріднені, знайди спільну частину – корінь, познач її.4. Визнач префікс – частину слова, що стоїть перед коренем (якщо є), познач його.5. Визнач суфікс – частину слова, що стоїть після кореня (якщо є), познач його.

Номер слайду 10

Гра «Мікрофон»На уроці я дізнався…Мені було цікаво…Урок завершую з … настроєм. Найбільше сподобалося…Рефлексія

Номер слайду 11

Чи змінився ваш настій після уроку?

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Виразно читати казку ст.32-33, скласти план, переказувати казку за скдаденим планом.

Номер слайду 13

Використані джерела:https://www.pngarts.com/ru/explore/43950https://www.youtube.com/watch?v=w. UVF1 Rm. Nc. Lchttps://www.pinterest.com/pin/401875966762367111/https://phonoteka.org/180-fon-dlja-prezentacii-zima.html

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку