Діагностична робота Речення. Слово. Значення слова.

Про матеріал
Діагностична робота Речення. Слово. Значення слова. Діагностична робота складається з 8 завдань. Кожне завдання відповідає певному рівню знань учнів.
Перегляд файлу

________      _____________________

Діагностична робота

Речення. Слово. Значення слова.

І варіант

  1. Укажи вірну відповідь. (1 б.)

Окличними можуть бути …

а) тільки спонукальні речення.

б) розповідні, питальні, спонукальні речення.

в) тільки розповідні.

 

  1. Виберіть таке словосполучення, яке вжито у переносному значенні? (1б)

а) залізний цвях;

б) солодкий цукор;

в) прийшла осінь;

 

3. Обери пару слів, що є антонімами. (1 б.)

а) доріжка – стежка;

б) веселий – радісний;

в) гарячий – холодний.

 

4. Познач речення, у яких є слова, що звучать і пишуться однаково, але мають різне значення. (1 б.)

а) У Дениса в зошиті було чисто. У цьому зошиті зовсім немає помилок.

б) Злий вовк нишпорив у кущах. Цей хлопчик виявився не добрим, а злим.

в) Легка пара піднімалася над ранковим полем. Пара рукавичок не була б сьогодні зайвою.

 

5. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.

(2 б.)

__ Навесні діти відпустили зайченя на волю.

__ Спочатку воно всіх боялося і ховалося під шафу.

__ Вони годували його морквою і капустою.

__ Діти полюбили зайченя, але зайці повинні жити в лісі.

__ Восени я приніс у школу зайченя.

__ Потім зайченя звикло до дітей.

 

6. Добери антоніми. (2 б.)

Сонячний день - _______________________

Старе дерево - _________________________

Зелене жито - __________________________

Темна кімната - ________________________

7. З’єднай стрілочками фразеологізми з синонімами. (2 б.)

Набрати води в рота     утікати

Замилювати очі      лінуватися

Байдики бити       обдурювати

Брати ноги на плечі     мовчати

 

8. Склади і запиши речення з поданих слів. Підкресли головні слова в реченні. (2 б.)

Діти, в, купалися, морській, часто, воді.

______________________________________________________________________________________________

 

 

 

______        __________________

Діагностична робота

Речення. Слово. Значення слова.

ІІ варіант

1. Укажи вірну відповідь. (1 б.)

 Речення за метою висловлювання бувають…

а) окличні і неокличні.

б) розповідні, питальні, спонукальні речення.

 

2. Виберіть таке словосполучення, яке вжито у переносному значенні? (1б)

а) залізний характер;

б) солодкий цукор;

в) прийшла кішка;

 

3. Обери пару слів, що є антонімами. (1 б.)

а) радіти – сумувати;

б) веселий – радісний;

в) гарячий – пекучий.

 

4. Познач рядок, в якому всі слова вжиті в переносному значенні.

а) спить мама, сплять дерева, віє вітер;

б) усміхається сонечко, плаче немовля, плачуть берези;

в) прокинувся пролісок, плаче осінь, шепочуть листочки.

 

 

 

 

5. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.

(2 б.)

__ Раптом Юрко побачив гніздечко.

__ Вони збирали колоски.

__ Ця пташка в’є в житі гніздо.

__ Полем йшли школярі.

__ Це було гніздо жайворонка.

__ В ньому лежала суха травичка і м’які стебельця.

 

6. Добери антоніми. (2 б.)

Похмурий день - _______________________

Молоде дерево - _________________________

Стигле жито - __________________________

Світла кімната - ________________________

 

7. З’єднай стрілочками фразеологізми з синонімами.

Набрати води в рота     лінуватися

Замилювати очі      утікати

Байдики бити       обдурювати

Брати ноги на плечі     мовчати

 

8. Склади і запиши речення з поданих слів. Підкресли головні слова в реченні. (2 б.)

На, виблискує, ясному, веселка, небі.

______________________________________________________________________________________________

doc
Додав(-ла)
Innysa Inna
Додано
4 грудня 2022
Переглядів
1856
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку