Діагностична робота "Різноманітність рослин і тварин" до підручника Гільберг

Про матеріал
Діагностична робота містить завдання для підсумкового оцінювання учнів з теми.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

 

 

 

 

 

Діагностична робота

для підсумкового оцінювання

з теми "Різноманітність рослин і тварин"

 

 

 

Учня/учениці ________________________________________

(Клас)

 

__________________________________________________

(Навчальний заклад)

 

___________________________________________________

(Ім’я та прізвище учня/учениці)


  1. Які групи серед рослин виділяють вчені?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Виконай тестові завдання.

Які рослини ростуть у воді?

А) Мохи     Б) Квіткові     В) Водорості

 

У яких рослин немає кореня?

А) Мохи     Б) Квіткові     В) Хвойні

 

Які рослини розмножуються спорами?

А) Мохи     Б) Квіткові     В) Папороті

 

Якого органа немає у хвойних?

А) Квітки     Б) Кореня     В) Стебла

 

  1.  Де дозріває насіння у хвойних? ________________________________

 

  1. Випиши назви рослин по групах.

       Ламінарія, груша, сосна, ромашка, ялина, дуб, папороть орляк, зозулин льон.

Водорості

Мохи

Папороті

Хвойні

Квіткові

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Закінчи речення.

Орган розмноження квіткових рослин – це _____________________________

Після запилення пилком з квітки утворюється __________________________

Комахи-запилювачі – це ____________________________________________

Бджоли, джмелі, метелики сідають на квітки, тому що вони ______________

__________________________________________________________________

      У вітрозапильних рослин квіти_______________________________________

 

  1.  Які умови навколишнього середовища потрібні для життя рослин?

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.   Михайлик з родиною працювали на присадибній ділянці. Вони зайнялися посадкою рослин. Михайлик повідомив, що в школі він вчив, як можна розмножувати рослини без насіння і запропонував це зробити своїм способом. Якщо Михайлик допустив помилки, виправ їх.

 

Часник - цибулиною

 

Смородину – живцем

 

Малину - бульбою

 

Цибулю - кореневищем

 

  1.  Із чого виготовляють наступні продукти? З’єднай.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Наведи приклади до кожної групи рослин.

Зернові рослини: __________________________________________________

Технічні рослини: _________________________________________________

Овочеві рослини: __________________________________________________

Плодово-ягідні:____________________________________________________

 

  1.  Михайлик досліджував тривалість життя дерев з його саду. Ось що він з’ясував. Груша живе 50 років, черешня -35 років, персик – 40, а яблуня живе 60 років.

 

Дай відповіді на питання.

Яке дерево живе найдовше? ________________________________________

Яке дерево живе найменше? ________________________________________

На скільки років тривалість життя черешні менша, ніж у персика? _____________________

На скільки років тривалість життя яблуні довша, ніж у груші? ______________________

 

11. Уяви, що на планеті зникли всі рослини. До чого б це призвело?

  • __________________________________________________________
  • __________________________________________________________
  • __________________________________________________________
  • __________________________________________________________
  • ­­­­­­­­­­­­­__________________________________________________________

    

    12. Чи легко було тобі виконувати цю роботу?

А) Так   Б) Ні   В) Я відчував(ла) деякі труднощі

Найлегшими для мене були завдання __________________________ .

Найбільші труднощі викликали в мене завдання _________________ .

 

 

doc
Додано
21 вересня 2021
Переглядів
2240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку