Діагностична робота з «Я досліджую світ» на тему «Світ невідомий»
ПІБ учня/учениці____________________________________ Дата_____________
1. Хто купив жевжоліт?
а) Яринка
б) Даринка
в) Оксанка
2. Що таке дідух?
а) Старенький дідусь
б) Різдвяний сніп
в) Назва страви
3. Де знаходиться Олеський замок?
а) У Львові
б) У Києві
в) У селищі Олесько
4. Запиши, які ти знаєш способи зняття втоми. Які з них сам/сама використовуєш?
________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________
5. Що таке вітер? Запиши, до яких джерел належить вітер?
________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________
6. Як потрібно поводитися в заповіднику?
Бігати і галасувати так ні
Чемно гуляти і не шуміти так ні
Дражнити і лякати тварин так ні
7. Що таке трембіта? Запиши, що ти знаєш про неї.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
8. Які шкідливі звички шкодять здоров’ю? Які із шкідливих звичок є у тебе?
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
9. Пронумеруй події у пригоді другій «Морські розваги» ___ За кілька годин Номул приніс відерце риби
___ Номул спрямував жевжоліт до сільського подвір’я
___ Номул вирушив на риболовлю
___ Жевжоліт прямував до Миколаївської області
10. Що тобі найбільше запам’яталося і сподобалося при вивченні теми «Світ невідомий»?
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Результат діагностичної роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
Індекс результату навчання |
Очікувані результати навчання |
№ завдання |
Рівень |
ПРО1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експерементує, моделює |
1-10 |
|
ПРО2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту |
1-10 |
|
ПРО3 |
Розуміє взаємозвязки між об’єктами та явищами природи |
5,6 |
|
СЗО1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
4,6,8 |
|
СЗО2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
4,6,8 |
|
СЗО3 |
Обирає здоровий спосіб життя |
4,8 |
|
СЗО4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку |
6 |
|
ГІО3 |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації |
2,3,7 |
|