Восьме лютого
Діагностична робота
Тема : «Гриби. Природні угрупування»
А) необхідні умови для існування рослин та тварин.
Б ) домівка тварин.
В ) домівка рослин.
Луки -
місця, де чергуються лісові насадження і безлісі насадження.
безлісі ділянки, вкриті трав’янистими рослинами.
3. З’єднай стрілочками групу рослин і ярус, який вони утворюють.
Ліщина, калина, ожина, шипшина • • середній ярус
Конвалія, папороть, підсніжник • • верхній ярус
Сосна, береза, дуб, граб, ялина • • нижній ярус
4.Випишіть тварин, які живуть у прісних водоймах .
Тварини, які живуть у прісних водоймах:
Качки карась жаби лелека вовк гуска заєць щука сом
5. Напишіть назви їстівних і отруйних грибів:
Їстівні гриби:___________________________________________
Отруйні гриби: _______________________________________________
6. Підпиши частини тіла шапинкового гриба.
|
1._____________________________ 2._____________________________ 3._____________________________ 4._____________________________ |
|
|
7. Напиши, які тварини водяться
У лісі |
у морі |
на луках |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Які дії людей можуть зруйнувати луки як природне угруповання?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результат діагностувальної роботи:
Самоаналіз
Мені було дуже легко |
|
Можу працювати краще |
|
Мені потрібна допомога |
|
Мені було дуже важко |
|
Коментар вчителя ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рівень |
Високий |
Достатній
|
Середній |
Початковий
|
|
|
|
|