19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Діагностична робота з курсу "Я досліджую світ" за темою "Будова рослини. Різноманітність рослин"

Про матеріал
Діагностична робота( комбінована) з курсу "Я досліджую світ" за темою "Будова рослини. Різноманітність рослин" (Бібік Н. М., Бондарчук Г. П.) має 2 варіанти з творчим завданням
Перегляд файлу

Прізвище та ім’я___________________ 

Діагностична робота з курсу « Я досліджую світ» № 3

Тема «Будова рослини. Різноманітність рослин»    

ВАРАНТ 1

1.  Підпиши назви частин рослини

C:\Users\IraFedirko\Desktop\1-40.png

2. Розподіліть подані рослини у три стовпчики. Запишіть відповідні номери.

1) Дуб; 2) шипшина; 3) пролісок; 4) каштан;

5) ліщина; 6) конвалія; 7) липа; 8) калина; 9) сосна; 10) подорожник; 11) кульбаба; 12) підсніжник.

1.__________  2._____________    3. _____________

 

3. Які умови необхідні для гарного росту і розвитку рослини?

А) Вода, тепло, повітря;  

Б) вода, повітря, тепло, світло, поживні речовини.

 

4. Підкресли назви культурних рослин.

Морква, айстра, пирій, звіробій, жито, груша, полуниця, проліски.

 

5. Які рослини належать до дикорослих?

      А) Ті, що не висіває, не висаджує і не доглядає людина.

      Б) Ті, що висіває чи висаджує і доглядає людина.

6. Пронумеруй етапи розвитку проростання квасолі:

 

C:\Users\IraFedirko\Desktop\завантаження.jpg

7. Поєднай стрілочками назву рослин з органами розмноження.

     Полуниця -                    бульбами

     Картопля  -                    вусами   

     Тюльпан -                      кореневищами

      Півники -                      цибулинами

Прізвище та ім’я___________________ 

Діагностична робота з курсу « Я досліджую світ» № 3

Тема «Будова рослини. Різноманітність рослин»    

ВАРАНТ 2

1.  Підпиши назви частин рослини

C:\Users\IraFedirko\Desktop\1-40.png

2. Які умови необхідні для гарного росту і розвитку рослини?

А) Вода, повітря, тепло, світло, поживні речовини; 

Б) вода, тепло, повітря.

 

3. Розподіліть подані рослини у три стовпчики. Запишіть відповідні номери.

1) Дуб; 2) шипшина; 3) пролісок; 4) каштан;

5) ліщина; 6) конвалія; 7) липа; 8) калина; 9) сосна; 10) подорожник; 11) кульбаба; 12) підсніжник.

1.____________   2. __________   3.______________

 

4. Підкресли назви культурних рослин.

Морква, айстра, пирій, звіробій, жито, груша, полуниця, проліски.

 

5. Які рослини належать до дикорослих?

      А) Ті, що висіває, висаджує і доглядає людина.

      Б) Ті, що не висіває чи не висаджує і не доглядає людина.

6. Пронумеруй етапи розвитку проростання квасолі:

 

C:\Users\IraFedirko\Desktop\завантаження.jpg

7. Поєднай стрілочками назву рослин з органами розмноження.

  Традесканція -                    цибулинами

           Суниця  -                    листками   

         Пролісок -                    живцями

            Фіалка -                       вусами

8. Склади і запиши розповідь на тему "Що мені дають рослини?"

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Напиши текст-міркування на тему "Чи було б життя на Землі без рослин і чому?"

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Симоненко Оксана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Рижкова Наталя Олександрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. ЗОШ Корнинська
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Білецька Інна Cтаніславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
3 грудня 2020
Переглядів
3288
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку