ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА з курсу ЯДС 3 клас. Природні угруповання

Про матеріал

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА з курсу ЯДС 3 клас. Природні угруповання

Підручник Н.Бібік, Г. Бондарчук.

Перегляд файлу

Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________

Діагностична робота з курсу ЯДС № 4

І варіант

1. Ось і зима закінчується.. Пригадай зимові місяці. Запиши скільки днів у кожному з них.

  1. _________________             2. ____________________             3. ________________
  2. Пригадай,  яка дата цього дня (число і місяць), заповни календар спостережень за погодою.

 

Дата

Температура повітря

Стан неба- хмарність

Опади

Інші явища

Вітер

 

 

 

 

 

 

 

3. Де селяться тварини і ростуть рослини?

а) там, де їм хочеться;       б) там, де є вода;     в) там, де є необхідні умови для їх існування.

 

  4. Розглянь світлини. Познач (+) ті рослини, які люблять рости у вологих темних місцях.

   фіалка                тимофіївка         ромашка               конвалія           звіробій              копитняк

 

 

 

 

 

5. Закінчи речення.  Підпиши зображення природних угруповань.

Ділянки землі,  на яких рослини ростуть ярусами з різноманітним тваринним світом – це _____________. Існування рослин , тварин та інших організмів, що пристосувалися до життя у прісній воді – це ______________________________________________________________.

 

 

  Це - ___________                                                Це - ___________

 

 

6. Впізнай контури тварин. Заповни таблицю. 

 

1. Назва тварини

 

 

2. До якої групи належить за зовнішнім виглядом

 

 

3. До якої групи належить за способом харчування.

 

 

 

4. Природне угруповання

 

 

 

5. Спосіб розмноження.

 

 

 

6. Дика чи свійська.

 

 

 

 

 

 

7. Підпиши зображення тварин, які мешкають на луках (л),  у прісних водоймах (в). Наведи власні приклади.

 

 

 

 

 

 

Луки _____________________________________________________________________

Прісні водойми ____________________________________________________________

 

8. Підпиши зображення рослин, які зустрічаються у лісах  (л),  у морях (м). Наведи власні приклади.

 

 

 

 

 

 

Ліси _____________________________________________________________________

Моря ___________________________________________________________________

9. Побудуй ланцюг живлення, що склався …

на луках 

 

у морі

 

10. Діти зібралися на пікнік до лісу. Дай їм декілька порад.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінка

 

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№__________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №_____________________
  5.  Мені було дуже важко. № _________________________________________________

       Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________

Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________

Діагностична робота з курсу ЯДС № 4

ІІ варіант

1. Ось і зима закінчується.. Пригадай зимові місяці. Запиши скільки днів у кожному з них.

  1. _________________             2. ____________________             3. ________________
  2. Пригадай,  яка дата цього дня (число і місяць), заповни календар спостережень за погодою.

 

Дата

Температура повітря

Стан неба- хмарність

Опади

Інші явища

Вітер

 

 

 

 

 

 

 

3. Познач умови, необхідні для життя живих організмів.

а) світло;      б) будівлі;      в) поживні речовини;       г) тепло;      д) повітря;      є) транспорт.

 

  4. Розглянь світлини. Познач (+) ті рослини, які люблять рости у добре освітлених  місцях.

   фіалка                тимофіївка         ромашка               конвалія           звіробій              копитняк

 

 

 

 

 

5. Закінчи речення.  Підпиши зображення природних угруповань.

Ділянки землі, вкриті дикорослими трав'янистими рослинами, де живуть тварини, які пристосувалися до життя  серед них – це _____________. Існування рослин, тварин та інших організмів, що пристосувалися до життя у солоній воді– це ________________________.

 

 

  Це - ___________                                           Це - _______________

                                                                                   _______________

 

6. Впізнай контури тварин. Заповни таблицю. 

 

1. Назва тварини

 

 

2. До якої групи належить за зовнішнім виглядом

 

 

3. До якої групи належить за способом харчування.

 

 

 

4. Природне угруповання

 

 

 

5. Спосіб розмноження.

 

 

 

6. Дика чи свійська.

 

 

 

 

 

 

7. Підпиши зображення тварин, які мешкають у лісах (л),  у морях (м). Наведи власні приклади.

 

 

 

 

 

 

Ліси _____________________________________________________________________

Моря ____________________________________________________________________

 

8. Підпиши зображення рослин, які зустрічаються на луках  (л),  у прісних водоймах (в). Наведи власні приклади.

 

 

 

 

 

 

Луки  _______________________________________________________________________

Прісні водойми _______________________________________________________________

9. Побудуй ланцюг живлення, що склався …

у лісі 

 

у прісній

водоймі

 

10. Діти зібралися організувати пікнік на березі річки . Дай їм декілька порад.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінка

 

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№__________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №_____________________
  5.  Мені було дуже важко. № _________________________________________________

       Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________

 

ЯДС

ПРО1

Спостерігає  за навколишнім світом, експериментує,  моделює

№1, 2, 7,8

ПРО2

Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту

№ 5,6,7,8

ПРО3

Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи

№ 4, 9

ПРО4

Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру

№ 3

СЗО1

Турбується про здоров’я, безпеку та добробут 

 

СЗО2

Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб

№ 10

СЗО3

Обирає здоровий спосіб життя

 

СЗО4

Демонструє підприємливість та етичну поведінку 

№10

ГІО1

Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі

 

ГІО2

Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку

 

ГІО3

Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації

 

ГІО4

Розповідає про минуле і сучасне

 

ГІО5

Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя

 

ГІО6

Поважає права і свободи свої та інших людей

 

ГІО7

Усвідомлює себе як громадянина України

 

ГІО8

Дотримується принципів демократичного громадянства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Желновач Инна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Рябушкіна Оксана Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 лютого 2021
Переглядів
11559
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку