Діагностична робота з літературного читання за темою "Давня і сучасна байка. П'єси"

Про матеріал
Діагностична робота з літературного читання за темою "Давня і сучасна байка. П'єси" для 3 класу НУШ до підручника А.Савчук.
Перегляд файлу

Діагностична робота

з літературного читання

за темою «Давня і сучасна байка. П’єси»

____________________________________________________________________

 

1.Що таке байка?

А) Повчальне оповідання або вірш, у якому є мораль.

Б) Драматичний твір для постановки на сцені.

В) Літературний твір про вигадані події.

2. Що таке мораль?

А) Зміст твору.

Б) Повчальний висновок.

В) Вступ твору.

3. З’єднай назву байки та прислів’я, яке могло б стати мораллю байки:

«Чиж та Голуб»                          Не вчи орла літати.

«Рибалка із сопілкою»               Хто сміється, тому не минеться.

«Віслюк і журавель»                  Хто не працює, той не їсть.

4. Що таке п’єса?

А) Драматичний твір для постановки на сцені.

Б) Повчальне оповідання або вірш.

В) Літературний твір про вигадані події.

5. У п’єсі є …

А) Описи характерів персонажів.

Б) Описи автора п’єси.

В) Описи місць, де відбуваються події.

6. Хто автор п’єси «Урок виховання»?

А) Володимир Нагорняк

Б) Юлія Хандожинська

В) Петро Ребро

 

 

7. Пригадайте, з якого твору ці рядки: «Не бійсь, мене б не піддурили, хоч як би не хитрили…»

А) п’єса «Подаруй книгу бібліотеці»

Б) байка «Віслюк і журавель»

В) байка «Чиж та Голуб»

8. На твою думку, чи слушні поради давав батько синові у п’єсі «Урок виховання»? Запиши свою відповідь. Почни зі слів: «Я вважаю, що…»

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

docx
Додав(-ла)
Никитина Ирина
Додано
15 квітня 2021
Переглядів
1096
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку