Діагностична робота з математики №2 для учнів 4 класу за підручником Н. Листопад

Про матеріал
Дана діагностична робота складена для учнів 4 класу. Містить шість завдань до другої теми за підручником Н. Листопад. Розроблена для двох варіантів, містить рівняння й задачі. Можна використати під час очного й дистанційного навчання. Успішного виконання!
Перегляд файлу

І варіант

  1. Запиши числа цифрами.

Одна тисяча сто чотири, сімнадцять тисяч сімнадцять, сорок чотири тисячі триста сорок два, дев’яносто тисяч сто дев’ятнадцять, двадцять дві тисячі п’ятдесят вісім.

  1. Розклади на розрядні доданки кожне число.

35 078, 808 050, 4854, 700 307.

  1. Запиши числа, що містять указану кількість одиниць.
  1. 5  одиниць другого класу і 32 одиниці першого класу;
  2. 40  одиниць другого класу і 664 одиниці першого класу;
  3. 300  одиниць другого класу і 3 одиниці першого класу.
  1. Розв’яжи рівняння.

356 + x = 709                         a • 7 = 546

  1. Розв’яжи задачу. Склади до неї одну обернену задачу.  

У магазині було 800 шоколадок. Купили 760 шоколадок. Решту розкупили 5 покупців, порівну кожний. Скільки шоколадок купив кожний з покупців?

  1. Розв’яжи геометричну задачу.

У прямокутника АВСD сторона АВ й СD має 4 см, а сторона ВС й АD –  8 см. Знайди периметр прямокутника. Побудуй його.

 

ІІ варіант

  1. Запиши числа цифрами.

Дві тисячі двісті п’ять, п'ятнадцять тисяч п'ятнадцять, шістдесят шість тисяч триста шістдесят два, сімдесят тисяч сто сімнадцять, тридцять три  тисячі п’ятдесят вісім.

  1. Розклади на розрядні доданки кожне число.

75 038, 606 070, 2456, 500 407.

  1. Запиши числа, що містять указану кількість одиниць.
  1. 9  одиниць другого класу і 48 одиниць першого класу;
  2. 60  одиниць другого класу і 884 одиниці першого класу;
  3. 700  одиниць другого класу і 7 одиниць першого класу.
  1. Розв’яжи рівняння.

456 + x = 909                         a • 8 = 432

  1. Розв’яжи задачу. Склади до неї одну обернену задачу.  

У магазині було 600 кексів. Купили 560 кексів. Решту розкупили 8 покупців, порівну кожний. Скільки кексів купив кожний з покупців?

  1. Розв’яжи геометричну задачу.

У прямокутника АВСD сторона АВ й СD має 5 см, а сторона ВС й АD –  10 см. Знайди периметр прямокутника. Побудуй його.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Фоміна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маєвська Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Зубаха Тоня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Сасовська Наталя Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
1 жовтня 2022
Переглядів
8610
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку