Діагностичні роботи містять завдання на перевірку сформованості вмінь учнів додавати та віднімати багатоцифрові числа, розв'язувати рівняння, застосовувати переставний, сполучний закон додавання, правила віднімання числа від суми та суми від числа, логічне завдання підвищеної складності.
Діагностична робота
І варіант
(492+43)+8= 675-(140-350)=
357+281+21= (567+180)-60=
900-а=176 с*6=800-44
У трьох секторах цирку сиділо 22 260 глядачів. У першому секторі було 9 150 глядачів, а в другому- на 375 глядачів більше, ні у першому. Скільки глядачів спостерігало виставу у третьому секторі?
104 007-56748
Діагностична робота
ІІ варіант
639+(61+47)= 279-(300+29)=
648+225+8=75= 780-345-284=
336+в=758 х-456=244-36
За один день три каси магазину обслужили 2 115 покупців. Перша каса обслужила 760 покупців. Це на 85 покупців більше, ніж друга каса. Скільки покупців обслужила третя каса?
51875+4300= 88756+20311=
Діагностична робота для учня з ООП
45+55+228= (560+204)-140=
1200-х, якщо х=100
1200-х, якщо х=20
555 777 157 536
-444 555 + 2 364
4. Задача
Три спортивні школи відвідують 560 учнів. Першу школу відвідують 245 учнів, другу- на 20 учнів більше, ніж першу. Скільки учнів відвідують третю школу?
Іш.- 245 уч.
ІІш.-? на 20 уч. б. 560 уч.
ІІІ ш.-? уч