Урок математики "Ділення з остачею на 5"

Про матеріал
Урок-подорож у минуле. Ділення з остачею на 5, розв'язування задач. Робота з годинником
Перегляд файлу

                                                  Хід уроку                                                                                      І. Організація класу до уроку.                                                                                                             1.Привітання 0,5хв

Стали дітки всі рівненько,

усміхнулися гарненько.

У нас гарний настрій.

Ми всі готові до уроку.

Бажаємо собі і друзям успіху.

2.Повідомлення теми і мети уроку, МНД 1хв

Діти, сьогодні під час ранкової зустрічі ми говорили про минуле. А чи хотіли б ви опинитися в минулому і дізнатися про ньго трішки більше? Пропоную вам вирушити у подорож в минуле. У подорожі нам знадобляться наші математичні знання, необхідно буде пригадати таблиці множення та ділення на 5, працювати із задачами, навчитеся ділити на 5 з остачею та робити перевірку.

Сьогодні  подорожуватимемо екіпажами. На чому люди здійснюють подорожі? А на чому будемо подорожувати ми – дізнаємось, коли розшифруємо слово.

3.Гра «Шифрувальник». 2,5хв  СЛАЙД 1

   Робота в парах. Розшифрувати вид транспорту. «Машина часу»

25

40

20

15

35

10

30

45

 м

ч

и

ш

с

у

н

  а

    5х5          5х4         5х7            6х5

    8х5          3х5         5х2            9х5
 

25

45

15

20

30

45

 

40

45

35

10

м

а

ш

и

н

а

 

ч

а

с

у

Будують машину часу з геометричних фігур і дають їй назву. (творча)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Перевіримо чи готові наші екіпажі до подорожі обрати правильну відповідь та побудувати башту (лего)

1. Розумова розминка.  1,5хв  СЛАЙД 2

- Як називаються числа при множенні?

- Як називаються числа при діленні?

- як називається результат дії ділення?

- як називається результат дії множення?

- як називається результат ділення з остачею?

- що залишається, якщо число неможливо поділити повністю?

Отже ми впоралися і вирушаємо у подорож

2. Запис дати у зошит. Каліграфічна хвилинка цифра 5. Взаємообмін. Цифра-королева. 1,5хв

ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 

1. Ділення з остачею на 5 та перевірка СЛАЙД 3 (обчислює приклад на дошці), підбирає перевірку. Перший за підказкою – інші самі. 4хв

Висновок, що остача менша за дільник

ПОТЯГ СЛАЙД 4

2. Робота в парах у підручнику №293 (експериментальна з лего) 3хв

3.Розв’язування задачі колективно. (кожен має зображення літака) 6хв СЛАЙД 5

На заводі виготовили 16 найбільших та найважчих у світі літака «Мрія». Їх продавали однакову кількість щодня, протягом 5 днів. На скільки більше літаків продавали щодня, ніж залишилося?

4. Перегляд відео 2хв СЛАЙД 6

ЛІТАК СЛАЙД 7

ІV. Фізкультхвилинка малюємо цифри відповіді до таблиці ділення на 5     (звучить музика)  1,5хв  

V. Закріплення  матеріалу.

1.Розв’язування прикладів у групах (заповни віконечка)2хв

1. Обрати приклади, в яких остача 1

2. Обрати приклади, в яких остача 2

3. Обрати приклади, в яких остача 3

4. Обрати приклади, в яких остача 4

Оцінювання роботи своєї групи (смайлики або цеглинки: зелена – супер, жовта – добре, червона – могли б краще) 2хв

Виміряти башту і сказати чи ділиться на 5

КОРАБЕЛЬ СЛАЙД 8

3.Виконання завдання диференційовано самостійно 4хв

Розв’язати задачу

Самостійно без підказок – зелений

Маленька підказка – жовтий

План розв’язання - помаранчевий

Для одного легкового автомобіля необхідно 5 коліс. Підприємство купило 44 колеса. Для скількох автомобілів вистачить цих коліс?

Що цікавого ви виявили в задачі? Яка відповідь вийшла в задачі?

АВТОМОБІЛЬ СЛАЙД 9

VІ.  Підсумок уроку. 

- Закінчилася наша подорож.

Час повернутися у нашу рідну школу. Давайте скористаємося голинниками та виставимо на них час 10 год 20 хв

   1. Обрати правильний час в парах з годинником (дослідницька). Одна пара біля дошки. КУЛЯ СЛАЙД 10

Взаємооцінювання (напарники) 3хв

Ділиться на 5 з остачею….2хв

   У подорожі ви добре працювали та вирішували математичні завдання. Важким був шлях, але ви досягли кінцевої мети. Повторили матеріал, показали хороші знання.

- Чи сподобалась вам подорож?

- Які види транспорту від минулого до сьогодення ми бачили?

- Які таблиці ми повторювали?

- З чим ще працювали на уроці?

- Що тепер знаємо про ділення з остачею на 5?

-Що вам найбільше запам'яталося?

-Що було важким у подорожі?

-Чи хотіли б ви ще здійснити подорож у минуле?

V. Самооцінювання (з прищепками) 1хв

-Усміхніться один одному, подякуйте за допомогу. І надалі підтримуйте такі дружні стосунки.

VІ.  Оцінювання вчителя 2хв СЛАЙД 11

 

 

 


 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
12 грудня 2022
Переглядів
487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку