Діагностична робота №6.
«Множення і ділення в межах 1000. Усне множення і ділення»
Прізвище, ім’я__________________________________Дата________________
26•4= 140•6 - 10=
800:8 = 110•5+50=
90:30= 400-1000:5=
9 0 : х = 8 1 : 9 х • 7 0 = 6 4 0 – 3 6 0
1 год :4 =
2хв:30 =
1 кг: 100г=
2м:100=
Купили 6 м синьої стрічки по 15 грн. і 4 м білої стрічки. За всю покупку заплатили 118 грн. Яка ціна білої стрічки?
Оціни себе. Ці завдання були для мене: Коментар учителя:
|
|
№ завдання |
Рівень |
|
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
3, 4 |
|
|
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
4,5 |
|
|
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
2 |
|
|
МАО4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти |
3 |
|
|
МАО4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
1 |
|
|
МАО4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
1 |
|
|
МАО4.4 |
Орієнтується на площині і в просторі |
5 |
|
|
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
5 |
|
|
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
5 |
|
|
МАО4.7 |
Вимірює величини, перетворює їх |
3 ,5 |
|