“Українська мова та читання”, 3 клас
Тематична діагностична робота “ Прикметник”
учня / учениці 3 - ___ класу
____________________________
____________________________________
Навесні ми ходили до лісу.
Зійшло сонце, дихнув легенький вітерець, і всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню
Береза співала ніжну пісню. Слухаючи цей спів, хотілось підійти до білокорої красуні, обійняти її.
Дуб співав мужню пісню. Коли ми слухали цей спів, ми ставали сильні, відважні.
Верба, що схилилась над ставом, співала задумливу пісню. Прислухаючись до цього співу, ми думали, що прийде осінь та опаде- осиплеться листячко з дерев.
Горобина співала тривожну пісню. Від цього співу набігала думка про темну ніч і бурхливу грозу, від якої гнеться тонка горобина, шукаючи захисту.
Ось які пісні ми почули в лісі.
Зразок .Красуня ( яка? ) білокора ( жін. рід)
______________________________________________________________________________________________________________________
Горобина ніжну пісню
Дуб задумливу пісню
Береза тривожну пісню
Верба мужню пісню
4.Випиши з тексту прикметники, які стоять у множині.
___________________________________________________________
5.До поданих прикметників добери антоніми.
Легенький -_______________, темна -_______________, тонка - ____________
6.Розглянь малюнки. Впізнай дерева, які росли у весняному лісі . Запиши їх назви. Добери до них прикметники.
_____________ ____________ ____________ _____________
_____________ _____________ _____________ ______________
_____________ _____________ _____________ ______________
* Закресліть зайві слова так, щоб речення описували вашу співпрацю.
А) Ми багато/ майже не сперичалися.
Б) Нам було складно / легко домовитися.
В) Ми ефективно / не ефективно попрацювали.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Прочитай записаний текст. Чи вдалося тобі помітити помилки?
Запиши кількість помилок, які були виправлені:
* пропущена літера ___
* неправильна літера у слові__
*окремі слова написані разом __
* крапка в кінці речення __
* початок речення з малої літери___
Спробуй знайти місця, які можна покращити. Відредагуй текст.
* скільки однакових слів вдалося замінити синонімами?_____
* скільки деталей, яких бракувало , вдалося дописати? ______
Постав + біля речення, яким можна описати твою роботу з редагування тексту
__ Все було і так добре
__Я виправив / виправила кілька помилок
__Я змінив / змінила текст, він став кращим.
Оціни свою роботу. Запиши свої досягнення, вкажи номери завдань у відповідному прямокутнику.
Як мою роботу оцінив учитель?
Бланк оцінювання діагностичної роботи за темою “ Прикметник”
№ завдання |
Індекс |
Характеристика результатів навчання |
П |
С |
Д |
В |
№1 |
МОВ2 |
Сприймає, аналізує, ітерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
|
МОВ4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення: |
|
|
|
|
№2 |
|
Встановлює зв’язок прикметника з іменником, визначає рід |
|
|
|
|
№3 |
|
Будує словосполучення прикметників з іменниками |
|
|
|
|
№4 |
|
Розпізнає прикметники в тексті |
|
|
|
|
№5 |
|
Добирає антоніми |
|
|
|
|
№6 |
|
Добирає прикметники до іменників |
|
|
|
|
№7 |
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
№8 |
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання |
|
|
|
|
№9 |
МОВ3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
|
|
|
|
№9 |
МОВ3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
|
|
|
|