Діагностична робота з теми " Прикметник", 3 клас НУШ

Про матеріал
Тематична діагностична робота " Прикметник" з інтегрованого курсу " Українська мова та читання" для здобувачів освіти 3 класу НУШ. Робота розроблена з урахуванням очікуваних результатів навчання, які вказані у свідоцтві досягнень. Матеріал містить бланк оцінювання діагностичної роботи.
Перегляд файлу

“Українська мова та читання”, 3 клас

Тематична діагностична робота “ Прикметник”

учня / учениці 3 - ___ класу

____________________________

  1. Прочитай оповідання В. О . Сухомлинського. Придумай та запиши заголовок.

                               ____________________________________

Навесні ми ходили до лісу.

Зійшло сонце, дихнув легенький вітерець, і всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню

Береза співала ніжну пісню. Слухаючи цей спів, хотілось підійти до білокорої красуні, обійняти її.

    Дуб співав мужню пісню. Коли ми слухали цей спів, ми ставали сильні, відважні.

Верба, що схилилась над ставом, співала задумливу пісню. Прислухаючись до цього співу, ми думали, що прийде осінь та опаде-  осиплеться листячко з дерев.

Горобина співала тривожну пісню. Від цього співу набігала думка про темну ніч і бурхливу грозу, від якої гнеться тонка горобина, шукаючи захисту.

Ось які пісні ми почули в лісі.

 

  1. Випиши виділені іменники і зв’язані з ними прикметники, ставлячи запитання в дужках. Визнач та запиши рід прикметника.

Зразок .Красуня ( яка? ) білокора ( жін. рід)

______________________________________________________________________________________________________________________

  1. Прочитай слова. Поміркуй, яку пісню співало кожне дерево. Встанови відповідність, утворюючи словосполучення.

Горобина                              ніжну пісню

Дуб                                       задумливу пісню

Береза                                   тривожну пісню

Верба                                    мужню пісню

4.Випиши з тексту прикметники, які стоять у множині.

___________________________________________________________

5.До поданих прикметників добери антоніми.

Легенький -_______________,  темна -_______________,  тонка - ____________

6.Розглянь малюнки. Впізнай дерева, які росли у весняному лісі . Запиши  їх назви. Добери до них прикметники.

 

1200px-Quercus_robur_JPG_(d1)   207   s_a_13879_41250 depositphotos_26963317-stock-photo-birch-tree

_____________      ____________     ____________      _____________

_____________     _____________   _____________    ______________
_____________     _____________   _____________    ______________

  1. Обери собі в класі партнера / партнерку для виконання завдання. Разом поміркуйте, пісню якого дерева ви хотіли б почути? Про що могло б співати це деревце? Складіть розповідь разом.

* Закресліть зайві слова так, щоб речення описували вашу співпрацю.

А) Ми багато/ майже не сперичалися.

Б) Нам було складно / легко домовитися.

В) Ми ефективно / не ефективно попрацювали.

 

  1.  Запиши розповідь, яку ви придумали разом.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Прочитай записаний текст. Чи вдалося тобі помітити помилки?

Запиши кількість помилок, які були виправлені:

* пропущена літера ___

* неправильна літера у слові__

*окремі слова написані разом __

* крапка в кінці речення __

* початок речення з малої літери___

Спробуй знайти місця, які можна покращити. Відредагуй текст.

* скільки однакових слів вдалося замінити синонімами?_____

* скільки деталей, яких бракувало , вдалося дописати? ______

Постав + біля речення, яким можна описати твою роботу з редагування тексту

__ Все було і так добре

__Я виправив / виправила кілька помилок

__Я змінив / змінила текст, він став кращим.

Оціни свою роботу. Запиши свої досягнення, вкажи номери завдань у відповідному прямокутнику.

 

008

 

Як мою роботу оцінив учитель?

Бланк оцінювання діагностичної роботи за темою “ Прикметник”

 

завдання

Індекс

Характеристика результатів навчання

П

С

Д

В

№1

МОВ2

Сприймає, аналізує,

ітерпретує та оцінює текст

 

 

 

 

 

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення:

 

 

 

 

№2

 

Встановлює зв’язок прикметника з іменником, визначає рід

 

 

 

 

№3

 

Будує словосполучення прикметників з іменниками

 

 

 

 

№4

 

Розпізнає прикметники в тексті

 

 

 

 

№5

 

Добирає антоніми

 

 

 

 

№6

 

Добирає прикметники до іменників

 

 

 

 

№7

МОВ1

Взаємодіє з іншими усно

 

 

 

 

№8

МОВ3.1

Створює письмові висловлювання

 

 

 

 

№9

МОВ3.3

Знаходить і виправляє орфографічні помилки

 

 

 

 

№9

МОВ3.4

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Інкл
Додано
14 березня 2021
Переглядів
3557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку