Діагностична робота
Диктант
Зимова казка
Зимовий ранок сонячний і прозорий. На снігу яскраво переливаються сніжинки. Дахи будинків наче з вати. Із димарів іде голубий дим. Ніжно падають на землю сніжинки, ніби кружляють у таночку. Дмитрик і Тетянка дерев’яними лопатами прокидають стежку до хвіртки. Бо за ніч снігу зима намела багато. Дмитрик кидає і кидає. Цілу хурделицю здійняв за собою.
Завдання
Варіант 1 Варіант 2
|
|||
Зима, мороз. |
Сніг, вода |
||
|
|||
Д..м - д…міти – д…мар - д…мовий- д..мок. |
З…ма - з..монька ---з..мовий-з..мувати. |
||
|
|||
Життя Хурделиця |
Коріння Сніжинка |
||
Варіант 1
1. Дібрати спільнокореневі слова до слова: зима, мороз.
2.Спиши слова, вставляючи пропущені букви. Розбери дані слова за будовою.
Д..м - д…міти – д…мар - д…мовий- д..мок.
3.Зроби звуко – буквений аналіз слів
Життя
Хурделиця
4.Склади речення зі словом мороз. Підкресли головні члени речення.
Варіант 2
1. Дібрати спільнокореневі слова до слова: сніг, вода.
2.Спиши слова, вставляючи пропущені букви. Розбери дані слова за будовою.
З…ма - з..монька ---з..мовий-з..мувати.
3.Зроби звуко – буквений аналіз слів
Коріння
Сніжинка
4.Склади і запиши речення зі словом сніг. Підкресли головні члени речення.
Бланк оцінювання
Учня(учениці) ____________________ _________(дата)
Оціни свою роботу!
Розфарбуй відповідним кольором
----- БУЛО ЛЕГКО
----МЕНІ ПОТРІБНА ДОПОМОГА
------ БУЛО ДУЖЕ ВАЖКО
Аналіз діагностичної роботи
Результат |
МОВ |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
МОВ 3.3 |
|
|
|
|
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
МОВ 3.4 |
|
|
|
|
Досліджує мовні явища, використовує знання з мови в різних життєвих ситуаціях |
МОВ 4 |
|
|
|
|
Бланк оцінювання
Учня(учениці) ____________________ _________(дата)
Оціни свою роботу!
Розфарбуй відповідним кольором
----- БУЛО ЛЕГКО
----МЕНІ ПОТРІБНА ДОПОМОГА
------ БУЛО ДУЖЕ ВАЖКО
Аналіз діагностичної роботи
Результат |
МОВ |
Високий рівень |
Досатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
МОВ 3.3 |
|
|
|
|
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
МОВ 3.4 |
|
|
|
|
Досліджує мовні явища, використовує знання з мови в різних життєвих ситуаціях |
МОВ 4 |
|
|
|
|