Календарне планування з української мови 3 клас НУШ (Л.Варзацька, Т. Трохименко) за програмою О.Я.Савченко

Про матеріал
Календарне планування з української мови 3 клас НУШ (Л.Варзацька, Т. Трохименко) за програмою О.Я.Савченко
Перегляд файлу

Українська мова

(3,5 год на тиждень, 122,5 год на рік)

 

Програма:   Нова українська школа. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (3-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко. Затведжено наказом МОН України від 08.10.2018 № 1273

 

Підручник: Українська мова та читання (підручник у 2-х частинах)  для 3 кл закладів загальної середньої  освіти/ Л.О.Варзацька -  Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2020. -  160 с. : іл. Наказ МОН України  від 21.02.2020  № 271

 

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Тема уроку

 

Прим.

 

 

 

 

І семестр

 

 

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 2 КЛАСІ.

МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТ

 

1

 

 

 

Мова в житті народу.

 

2

 

 

 

Усне та писемне мовлення. Культура мовлення. Слова ввічливості.

 

3

 

 

 

Вхідна діагностична робота. Повторення вивченого у 2 класі

 

4

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №1

Робота над складанням і записуванням запитань за змістом прочитаного.

 

5

 

 

 

Текст і його ознаки. Заголовок тексту.

 

6

 

 

 

Абзац. Роль абзаців у тексті.

Найважливіші слова у тексті.

 

7

 

 

 

Тема, мета та план тексту.

 

8

 

 

 

Текст-розповідь та його ознаки.

Тема і мета висловлювання.

 

9

 

 

 

Досліджуємо будову тексту-розповіді.

 

10

 

 

 

Текст-опис. Тема і мета висловлювання. 

 

11

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №2

Робота над складанням і записуванням

 

12

 

 

 

Текст-опис. Досліджуємо ознаки та будову.

 

13

 

 

 

Текст-міркування.  Тема і мета висловлювання. 

 

14

 

 

 

Текст-міркування. Досліджуємо ознаки та будову.

 

15

 

 

 

Ознайомлення з жанром есе. 

 

16

 

 

 

Діагностична робота «Списування»

 

17

 

 

 

Аналіз перевірної роботи.

Творча робота над есе

 

18

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №3

Робота над складанням і записуванням речень.

 

 

 

 

 

СЛОВО.  ЗНАЧЕННЯ  СЛОВА

 

19

 

 

 

Досліджую слова з прямим та переносним значенням.

 

20

 

 

 

Досліджую слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням.

 

21

 

 

 

Досліджую слова, близькі за значенням. Синоніми. Складання власних текстів на задану тему з використанням синонімів.

 

22

 

 

 

Досліджую слова, протилежні за значенням. Антоніми.

Використання антонімів у реченнях при описі погодніх умов восени.

 

23

 

 

 

Підсумок розділу. Навчальний діалог.

 

 

 

 

 

БУДОВА СЛОВА

 

24

 

 

 

Досліджую корінь слова. Спільнокореневі (споріднені слова) слова. 

 

25

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №4

Робота з текстом, що містить слова з прямим та переносним значенням. Досліджуємо значення цих слів.

 

26

 

 

 

Утворюю спільнокореневі (споріднені слова) слова. 

 

27

 

 

 

Поняття про закінчення.

 Діагностична робота  «Діалог»

 

28

 

 

 

Роль закінчення як частини слова, за допомогою якої змінюється форма слова (без уживання терміна) на прикладах із різних частин мови

 

29

 

 

 

Основа слова. Розрізняю частини основи 

 

30

 

 

 

Добираю спільнокореневі слова. 

 

31

 

 

 

Досліджую чергування голосних [о], [а] з [і] у коренях слів 

 

32

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №5

Письмове висловлювання про прочитаний текст.

 

33

 

 

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]

 

34

 

 

 

Усвідомлення знань про чергування голосних та приголосних звуків. Вправи на застосування отриманих знань.

 

35

 

 

 

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у коренях слів.

 

36

 

 

 

Перевіряю слова із ненаголошеними [е], [и] в корені слова.

 

37

 

 

 

Усвідомлюю зміст поняття «орфограма».  Написання ненаголошених голосних звуків [е], [и] у корені слова

 

38

 

 

 

Спостереження за вимовою та правописом слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються наголосом.

Навчальний диктант.

 

39

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №6 Складання і записування науково-популярного опису рослини під керівництвом вчителя.

 

40

 

 

 

Досліджую слова із ненаголошеними голосними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються наголосом.

 

41

 

 

 

Діагностична робота «Диктант №1»

 

42

 

 

 

Аналіз перевірної роботи.

Правопис слів з ненаголошеними голосними. Закріплення вивченого

 

43

 

 

 

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними (парні і непарні)

 

44

 

 

 

Написання слів із дзвінкими та глухими приголосними. Навчальне аудіювання. 

 

45

 

 

 

Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті

 

46

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №7. Удосконалення змісту і форми написання тексту з орієнтацією на пам’ятку, підготовлену вчителем

 

47

 

 

 

Префікс. Словотворча роль префіксів. Творення слів із найуживанішими префіксами

 

48

 

 

 

Діагностична робота «Аудіювання»

 

49

 

 

 

Аналіз перевірної роботи.

Тренувальні вправи з творення слів із найуживанішими префіксами

 

50

 

 

 

Спостерігаю за префіксами та прийменниками. Досліджую правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів з префіксами 

 

51

 

 

 

Діагностична робота. Мовна тема №1

за розділом «Будова слова»

 

52

 

 

 

Діагностична робота. Письмовий переказ

 

53

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №8. Складання та записування тексту-міркування на задану тему

 

54

 

 

 

Практичне ознайомлення з написанням префіксів з- (с-). Спостереження за збігом однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня.

 

55

 

 

 

Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. Засвоєггя правил переносу слів із префіксами. 

 

56

 

 

 

 

Аналіз перевірної роботи.

Досліджую суфікс. Роль суфіксів у слові. Визначення суфіксів у словах.

 

57

 

 

 

Підсумковий урок за семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Тема уроку

 

Прим.

 

 

 

 

ІI семестр

 

 

 

 

 

ЧАСТИНИ МОВИ

 

58

 

12.01

 

Загальне уявлення про частини мови: іменник, прикметник, дієслово, числівник, прийменник

 

59

 

13.01

 

Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови. Розрізнення їх за закінченнями, значенням, роллю в реченні  та за зв’язком з іншими словами

 

 

 

 

 

ІМЕННИК

 

60

 

14.01

 

Загальне поняття про іменник (питання, значення, роль та зв’язок з іншими словами у реченні). Іменники — назви істот та неістот

 

61

 

15.01

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

62

 

19.01

 

Закріплення умінь визначати іменники — назви істот та неістот,  їх роль у реченні. Навчальний усний твір

 

63

 

20.01

 

Власні й загальні іменники. Велика буква у власних іменниках

 

64

 

21.01

 

Поняття предметності на прикладах іменників, утворених  від прикметників та дієслів. Вправи на творення іменників  від прикметників і дієслів

 

65

 

26.01

 

Змінювання іменників за числами (однина і множина). Спостереження за іменниками, які вживаються тільки в однині або в множині

 

66

 

27.01

 

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній.

 

67

 

28.01

 

Діагностична робота. Диктант

 

68

 

29.01

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

69

 

02.02

 

Вправи на визначення роду іменників

 

70

 

03.02

 

Змінювання іменників за питаннями

 

 

 

 

 

ПРИКМЕТНИК

 

71

 

04.02

 

Аналіз діагностичної роботи. Загальне поняття про прикменник (питан  ня, значення, роль у реченні). Значення прикметників  у мовленні

 

72

 

09.02

 

Зв’язок прикметників з іменниками. Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками

 

73

 

10.02

 

Змінювання прикметників за числами та питаннями

 

74

 

11.02

 

Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників

 

75

 

12.02

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

76

 

16.02

 

Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-антоніми

 

77

 

17.02

 

Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-синоніми

 

78

 

18.02

 

Діагностична робота. Списування

 

79

 

23.02

 

Спостереження за вживанням прикметників у прямому  і переносному значеннях

 

80

 

24.02

 

Узагальнення й закріплення знань про прикметник

 

81

 

25.02

 

Комплексна діагностична робота

 

 

 

 

 

ЧИСЛІВНИК

 

82

 

26.02

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

83

 

02.03

 

Формування поняття про числівник

 

84

 

03.03

 

Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні

 

85

 

04.03

 

Вимова і правопис числівників

 

 

 

 

 

ДІЄСЛОВО

 

86

 

09.03

 

Аналіз діагностичної роботи. Загальне поняття про дієслово

 

87

 

10.03

 

Спостереження за роллю дієслів у реченні. Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками у тексті

 

88

 

11.03

 

Змінювання дієслів за числами.

 

89

 

12.03

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

90

 

16.03

 

Вправи на розрізнення часових форм дієслів

 

91

 

17.03

 

Змінювання дієслів за часами

 

92

 

18.03

 

Змінювання дієслів за часами

 

93

 

23.03

 

Закріплення знань про часові форми дієслова

 

94

 

24.03

 

Написання не з дієсловами

 

95

 

25.03

 

Узагальнення знань і вмінь  з теми «Дієслово»

 

96

 

26.03

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

 

 

 

 

РЕЧЕННЯ

 

97

 

06.04

 

Види речень за метою висловлювання. Звертання. Спостереження  за інтонацією та розділовими знаками

 

98

 

07.04

 

Діагностична робота. Диктант

 

99

 

08.04

 

Члени речення. Головні та другорядні члени речення

 

100

 

13.04

 

Зв’язок слів у реченні

 

101

 

14.04

 

Узагальнення знань за розділом. Навчальний діалог

 

102

 

15.04

 

Комплексна діагностична робота

 

 

 

 

 

ТЕКСТ

 

103

 

16.04

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

104

 

20.04

 

Аналіз діагностичної роботи. Розвиток уявлень про текст. Заголовок

 

105

 

21.04

 

Найважливіші в тексті слова

 

106

 

22.04

 

Тема і головна думка (мета) тексту

 

107

 

27.04

 

Текст-розповідь

 

108

 

28.04

 

Текст-опис

 

109

 

29.04

 

Текст-міркування

 

110

 

30.04

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

111

 

04.05

 

Есе

 

112

 

05.05

 

Спостереження за ознаками художніх та наукових текстів

 

113

 

06.05

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК

 

114

 

11.05

 

Повторення та закріплення вивченого. Свято Матері

 

115

 

12.05

 

 Текст. Спільнокореневі слова.  Головні слова в реченні. 8 травня — День пам’яті та примирення

 

116

 

13.05

 

Повторення вивченого матеріалу. Алфавіт. Частини мови.

 

117

 

14.05

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

118

 

18.05

 

Закріплення умінь визначати іменники — назви істот та неістот,  їх роль у реченні.

 

119

 

19.05

 

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній.

 

120

 

20.05

 

Зв’язок прикметників з іменниками. Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками

 

121

 

25.05

 

Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників

 

122

 

26.05

 

Вимова і правопис числівників

 

123

 

27.05

 

Вправи на розрізнення часових форм дієслів

 

124

 

28.05

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

125

 

01.06

 

Написання не з дієсловами

 

126

 

02.06

 

Будова слова

 

127

 

03.06

 

Повторення вивченого за рік

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Юрченко Наталія Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Юрчишин Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Zabairachna Olga
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
15 березня 2021
Переглядів
8886
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку