Діагностична робота з української літератури 6 клас на тему: "Народні колискові пісні. Пісні літературного походження"

Про матеріал
Зміст діагностувальної роботи охоплює розділ "Народні колискові пісні. Пісні літературного походження". Робота включає тестові завдання (І рівень) та завдання відкритого типу (ІІ, ІІІ рівень).
Перегляд файлу

                                                         6 клас

                                            Українська література

                                           Діагностична робота №2

                  Народні колискові пісні. Пісні літературного походження

                                                        І рівень

1.Під час присипання дитини виконують пісні:

А русальні;  Б купальські;  В жниварські;  Г колискові

2. Вкажіть зайвого персонажа:

А Купайло;  Б дрімота;  В кіт;   Г мати

3. До пісень літературного походження належать усі, окрім:

А « Молитва»;  Б «Ще не вмерла України…»;  В «Ой ти, коте, коточок»;  Г « Як тебе не любити, Києве мій»

4. До урочистих пісень належать усі, окрім:

А « Два кольори»;  Б «Ще не вмерла України…»;  В «Молитва»;  Г «Ой у лузі червона калина похилилася»

5. Інша назва гімну:

А ода;  Б славень;  В рефрен;  Г дідух

6.  Пісня, що стала гімном українських січових стрільців:

А «Ще не вмерла України…»;  Б «Молитва»;   В «Ой у лузі червона калина похилилася»;  Г «Як тебе не любити, Києве мій»

7. Слова до пісні «Ще не вмерла України…» написав:

А Михайло Вербицький;   Б Тарас Шевченко;  В Олександр Кониський;  Г Павло Чубинський

8. У рядках пісні

               Ой у лузі червона калина похилилася,

               Чогось наша славна Україна зажурилася

використано художній засіб:

А порівняння;   Б анафору;   В повтори;  Г паралелізм

9. У яких рядках пісні «Ще не вмерла України» звучить заклик до боротьби проти поневолювачів України:

А Згинуть наші воріженьки , як роса на сонці,

     Запануєм і ми, браття, у своїй сторонці.

Б Станем, браття, всі за волю від Сяну до Дону,

     В ріднім краї панувати не дамо нікому.

В Чорне море ще всміхнеться , і Дніпро зрадіє.

Г За Карпати відоб’ється, згомонить степами

     України слава стане поміж народами.

10. Пісня, у якій ліричний герой звертається до Бога з проханням берегти Україну від бід:

А"Ой у лузі червона калина похилилася ";  Б "Ще не вмерла України...";   В  "Молитва";  Г  "Як тебе не любити, Києве мій"

11. Пісня, що стала духовним гімном  українського народу:

А "Ще не вмерла України...";      Б  «Молитва";    В  "Як тебе не любити, Києве мій";   Г "Ой у лузі червона калина похилилася ..."

12.Композитор, який написав музику  до пісні  "Молитва":

А Ігор Шамо;   Б Михайло Вербицький;   В Платон Майборода;  Г Микола Лисенко

13.З якого року пісня « Як тебе не любити, Києве мій»  стала офіційним гімном Києва:

А з 1962;    Б з 1991;   В з 2014;   Г з 2022

14. Яка річка зображується в пісні «Як тебе не любити, Києве мій»:

А Дніпро;   Б Дон;   В Вісла;   Г Десна

15. Який художній засіб використано у рядку "в очі дивляться канни":

А порівняння;   Б метафора;    В епітет;   Г повтори

16. Утворі «Як тебе не любити, Києве мій» оспівано:

А  історію Києва;   Б красу Києва;   В пам’ятки архітектури Києва;   Г мости Києва

 

                                                                ІІ рівень

1.Які твори називають піснями літературного походження. Наведіть приклади таких пісень.

2. Запишіть спільні й відмінні ознаки народної та літературної пісні або Складіть синквейн до теми «Колискова»

 

                                                                ІІІ рівень

1.У чому актуальність пісень «Ще не вмерла України…», «Ой у лузі червона калина похилилася», «Молитва»? Чому, на вашу думку, саме згадані пісні зазвучали з новою силою в цей непростий час?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
1151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку