Діагностична робота
за 2019-2020 н.р. з української мови
П.І.Б. учня(учениці)_________________________________
1. Списування
Калина
Ось і літо. Стало тепло й сонячно. Край лісу зеленіє калина. Незабаром на її гілочках з'являться білі букетики. Це цвіт калини. А чи бачили листочки на ній? Ніби їх майстер вималював.
Калина – чудова рослина. Люблять її в Україні. Це наш народний символ і краса.
2. Тест (записуємо тільки № завдання і букву-відповідь)
1. Познач слово, у якому 6 букв та 4 звуки
А. рись
Б. джміль
В. їжак
2. Познач рядок, усі слова якого розташовані в алфавітному порядку
А. дума, гімн, щедрівка, одут, пісня
Б. гуркотіти, апельсин, сонце, юрок
В. гарний, добрий, красивий, ладний, чудовий
3. Встанови відповідність між частинами мови та запитаннями, на які вони відповідають
1.Іменник А. Шо робити? Що зробити?
2.Дієслово Б. Який? Яка? Які?
3.Прикметник В. Хто? Що?
4. Визнач тип речення за метою висловлювання
Дорогі друзі, будь ласка, приходьте на наше свято.
А. Спонукальне
Б. Питальне
В. Розповідне
5.Текст –це ?
А. Речення, пов’язані за змістом
Б. Будь-які речення
В. Слова
Оціни себе