Діагностична робота
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Апостроф
Прізвище, ім’я учня__________________________________________
Дата _________________________________
1 Нулик хоче дізнатися,після яких літер потрібно ставити апостроф. Допоможи Нулику, виділи літери.
б к р х м
з щ ф п в
2.Сімка все знає і вміє. А ось поділити слова на склади виявилось складно. Допоможи їй. Поділи слова на склади, запиши
Дев’ять, напам’ять, пуп’янок.
3.Фіксики вивчили в школі нову тему. Як ти гадаєш, у яких словах вони поставили апостроф? Запиши ці слова.
Хлоп?я, бур?як, пір?я, бур?ян, квасол?я, в?яз, дев?ять.
4.Прочитай прикмету Дедуса. Для цього добери з довідки слово, у якому лише глухі приголосні.
Довго ______________________не відлітають – осінь буде суха.
Слова для довідки: шпаки, ластівки, гуси.
5. Із поданих слів склади речення для фіксиків. Підкресли у виділеному слові букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки.
Птахи, у,летять,вирій.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги