Прізвище , ім`я Клас
Завдання 1. Розставити слова в алфавітному порядку:
Стіл, вулиця, олівець, портфель, шарф, риба.
Завдання 2. Зробити звуковий аналіз та звукову модель слова
Дзеркальце -
Завдання 3. Запиши словосполучення слів у дві колонки .
Небо плаче, колючий їжак ,мороз малює, золоті руки, сміються діти, шовкова хустинка.
Завдання 4. До кожного слова напиши протилежне за значенням .
Правда - Добро -
Мокрий - Веселий -
Завдання 5. Вибери з поданих слів близькі за значенням і з`єднай їх.
Завдання 6. Розподілити слова в колонки, підставивши усно питання:
Дерево ,вісім ,веселий, малює,перший, учень,холодна, бігав.
Хто? Що? |
Який? Яка? |
Що робить? Що робив? |
Скільки ?Котрий? |
|
|
|
|
Завдання 7. Прочитай вірш .Встав пропущені службові слова.Можеш використати довідку.
Гавкав песик ____ дворі ,
аж тремтіли комарі.
Горобці ____ страху
падали ____ даху.
Завдання 8. Перебудувати розповідне речення на спонукальне,питальне.
Дмитро прибирає в кімнаті .
Завдання 9. Поділити текст на речення. Дібрати заголовок.
Був чудовий літній ранок у повітрі кружляли ластівки за рікою піднімалося червоне сонце на річці парувала вода.
Завд.1 |
Завд.2 |
Завд.3 |
Завд.4 |
Завд.5 |
Завд.6 |
Завд.7 |
Завд.8 |
Завд.9 |
1 бал |
1 бал |
1 бал |
1 бал |
1 бал |
2 бал |
1 бал |
2 бал |
2 бал |