2023
Тема : Легенда про Карпати. Як ввічливо попросити.
Мета: Навчити читати голосно текст, пояснювати вчинки персонажів , орієнтуватися у змісті тексту та спираючись на власний досвід, розвивати зв'язне мовлення учнів; збагачувати словниковий запас; вчити грамотно, логічно і послідовно оформлювати думки і (поєднувати їх у зв'язному викладі; вчити учнів бачити, відчувати красу природи; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища
Вправа Очікування.
- Продовжить речення: На цьому уроці я…,
І. Актуалізація опорних знань
Привітанння.
Щоб наша робота сьогодні була успішною, маю для вас сюрприз. Відгадайте, що лежить у мене у долоні? Це є в кожного. Це нічого не коштує, але дає нам так багато. Це те, без чого вихована людина не може обійтися. Вона приносить щастя , від неї стає всім тепліше, її не можна купити, взяти в борг чи вкрасти. Вона забирає у нас лише одну мить. Але залишається в памяті назавжди. Це……(усмішка). Тож усміхнімося один одному і це принесе нам щастя і удачу на сьогоднішньому уроці.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Сьогодні урок у нас святковий, тому що до нас завітали гості . І чекає на нас поїзд , то означає , що ми сядемо у нього і вирушаємо у далеку цікаву подорож. А у який напрямок поїде наш поїзд ви скажете мені коли розгадаєте загадку.
А) перший склад слова це вигук ворони;
Б) другий склад це рух у танці;
В ) третій склад це займенник ІІ особи однини. КАР-ПА-ТИ.
Потрапивши у Карпати як справжні туристи ми маємо мати маршрут . Ось перед вами наш маршрут.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІV. Формування опорних знань.
4.1. Каліграфічна хвилинка.
Ка ки ку ук
Карпати, коломийка,Карпо
Колись на нашій землі була величезна рівнина.
(самооцінюванння)
- Читає вчитель діти продовжують ( ланцюжком).
- Читання для себе. (за дзвіночком).
ЗАВДАННЯ
3.Робота групами ( віднови послідовність речення). Робота групами.
№1.
Якось вирішив Карпо повернутися до тих країв, звідки прийшов.
Колись на нашій землі була величезна рівнина.
Уночі Силун спав у золотій колисці.
№2
Був поміж наймитів хлопець на ймення Карпо.
Володарем долини був велетень на ймення Силун.
Світлий пане служив я вам довго.
4. Фізхвилинка.
Пісенька «Коломийка»
-Ой дивися дівчинонька, який я файненький.
Маю носик, як цибулю, зате вус чорненький.
- Ой сидів він коло неї, а він коло нього.
Не говорив він до неї. А ні вона до нього.
Сидить сова на купині чіпці виплітає,
А соловей в сопілочку коломийку грає.
5. Казка про чарівне місто.
Колись давно в одній країні було зачароване місто. У ньому не світило сонечко, не цвіли квіти. Діти не сміялися, не співали пісень, а часто сварились і плакали. Люди не говорили одне одному добрих, лагідних слів. Але одного разу прилетіла добра чарівниця. Вона була дуже ввічлива. Проходячи вулицями міста, вона говорила всім чарівні слова. І від цих слів усе навколо змінювалося. Люди почали вітатися один з одним.
Як ви думаєте яку назву мало те місто? (Ввічливість).
Гра « Чарівне ввічливе слово».
Діти погляньте ,що я маю в руках ( м’яке серденько) Зараз, ми будемо передавати його по колу і один скажемо ввічливе , добре слово.
6.Гра « Долонька ввічливості».
6.1 Вправа « Гірський вітерець»
(діти із слів складають і записують речення).
6.2 Складають з них розповідь.
6.3 Прочитати складене речення.
6.4 У кого в реченні є чарівне слово?
7.Вчитель розповідає легенду про Карпати.
Висновок. Карпатські гори справжня скарбниця України.
7.1. Перегляд краси Карпат.
8. Інформаційний марафон. (діти повідомляють цікаві факти про річки які є в Карпатах).
9. З’їзд юних художників. (діти захищають свої малюнки).V. Рефлексія. ЛЕГО (на дошці).
VІ.Підсумок урок.
Чи справдились ваші очікування від уроку?
VІІ. Формувальне оцінювання учнів.(пам’ятні подарунки).