Легенда про Карпати. Як ввічливо попросити.

Про матеріал
Навчити читати голосно текст, пояснювати вчинки персонажів, орієнтуватися у змісті тексту та спираючись на власний досвід, розвивати зв'язне мовлення учнів; збагачувати словниковий запас; вчити грамотно, логічно і послідовно оформлювати думки і (поєднувати їх у зв'язному викладі; вчити учнів бачити, відчувати красу природи; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          2023

Тема : Легенда про Карпати. Як ввічливо попросити.

Мета: Навчити читати голосно текст, пояснювати вчинки персонажів , орієнтуватися  у змісті тексту та спираючись на власний досвід, розвивати зв'язне мовлення учнів; збагачувати словниковий запас; вчити грамотно, логічно і послідовно оформлювати думки і (поєднувати їх у зв'язному викладі; вчити учнів бачити, відчувати красу природи; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища

 Вправа  Очікування.

- Продовжить речення: На  цьому уроці я…,

І. Актуалізація опорних знань

Привітанння.

Щоб наша робота  сьогодні була успішною, маю для вас сюрприз. Відгадайте, що лежить у мене у долоні? Це є в кожного. Це нічого не коштує, але дає нам так багато. Це те, без чого   вихована людина не може обійтися. Вона приносить щастя , від неї стає всім тепліше, її не можна купити, взяти в борг чи вкрасти. Вона забирає у нас лише одну мить. Але залишається в памяті назавжди. Це……(усмішка). Тож усміхнімося один одному і це принесе нам щастя і удачу на сьогоднішньому уроці.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Сьогодні  урок у нас святковий, тому що до нас  завітали гості . І чекає на нас поїзд , то означає , що ми сядемо у нього і вирушаємо у далеку цікаву подорож.  А у який напрямок поїде наш поїзд  ви скажете мені коли розгадаєте загадку.

А)  перший склад слова це вигук ворони;

Б)  другий склад це рух у танці;

В ) третій склад це займенник ІІ особи однини. КАР-ПА-ТИ.

Потрапивши у Карпати  як справжні туристи ми маємо мати маршрут . Ось перед вами наш маршрут.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІV. Формування опорних знань.

4.1. Каліграфічна хвилинка.

Ка ки ку ук

Карпати, коломийка,Карпо

Колись на нашій землі була величезна рівнина.

(самооцінюванння)

  1. Робота  над  текстом.

-         Читає  вчитель діти продовжують ( ланцюжком).

-         Читання для себе. (за дзвіночком).

  1. Вправа  «Кубування».

 

ЗАВДАННЯ

  1. Визначити лексичне значення слів:  зруб, землянка.
  2. Дібрати прикметники,  які характеризують  Силуна.
  3. Дібрати прикметники, які характеризують Карпа.
  4. Знайдіть і зачитайте , яким вигляд мала  колись рівнина.
  5. Назвати  , яку роботу  виконували  наймити.
  6. Знайти у тексті і прочитати,що вирішив Карпо.
  7. На вашу думку , що відповів Силун Карпові.
  8. Позначити риси характеру, які допомогли Карпу здолати Силуна. ( Виконує кожен учень).

3.Робота групами ( віднови послідовність речення). Робота групами.

№1.

Якось вирішив Карпо повернутися до тих країв, звідки прийшов.

Колись на нашій землі була величезна рівнина.

Уночі Силун спав у золотій колисці.

№2

Був поміж наймитів хлопець на ймення Карпо.

Володарем долини був велетень на ймення Силун.

Світлий пане служив я вам довго.

4. Фізхвилинка.

Пісенька «Коломийка»

-Ой  дивися дівчинонька, який я файненький.

Маю носик, як цибулю, зате вус чорненький.

 

- Ой сидів він коло неї, а він коло нього.

Не говорив він до неї. А ні вона до нього.

Сидить сова на купині чіпці виплітає,

А соловей в сопілочку коломийку грає.

5. Казка про чарівне місто.

 Колись давно в одній країні було зачароване місто. У ньому не світило сонечко, не цвіли квіти. Діти не сміялися, не співали пісень, а часто сварились і плакали. Люди не говорили одне одному добрих, лагідних слів. Але одного разу прилетіла добра чарівниця. Вона була дуже ввічлива. Проходячи вулицями міста, вона говорила всім чарівні слова. І від цих слів  усе навколо змінювалося.  Люди почали вітатися один з одним.

Як ви думаєте яку назву мало те місто? (Ввічливість).

Гра « Чарівне ввічливе слово».

Діти погляньте ,що  я маю в руках ( м’яке серденько) Зараз, ми будемо передавати його по колу і один скажемо ввічливе , добре слово.

6.Гра « Долонька ввічливості».

6.1 Вправа « Гірський вітерець»

(діти із слів складають і записують речення).

6.2 Складають з них розповідь.

6.3 Прочитати складене речення.

6.4 У кого в реченні є чарівне слово?

7.Вчитель розповідає легенду про Карпати.

Висновок. Карпатські гори справжня скарбниця України.

7.1. Перегляд краси Карпат.

8. Інформаційний марафон. (діти повідомляють цікаві факти про річки які є в Карпатах).

9.  З’їзд юних художників. (діти захищають свої малюнки).V. Рефлексія. ЛЕГО (на дошці).

VІ.Підсумок урок.

Чи справдились ваші очікування від уроку?

VІІ. Формувальне оцінювання учнів.(пам’ятні подарунки).

 

docx
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку