Діагностична робота з української мови для 2 класу
по темі “Дієслово”
1. Прочитай прислів’я. Підкресли слова — назви дій.
Посіяв вчасно, то вродить рясно.
Літо збирає, а зима з’їдає.
Як сіно косять, то дощів не просять.
Друга шукай, а знайдеш — тримай.
2. Прочитай. Допиши, хто як пересувається.
Ворона ---------------
жаба ---------------
кінь ---------------
змія ----------------
риба ----------------
3. Добери та запиши до поданих іменників дієслова. Усно постав до них запитання.
Сосна ------------------
пташки -----------------
зірка ------------------
люди ------------------
літаки ------------------
зима -------------------
4. Прочитай прислів’я. Випиши пари слів — назв дій, протилежних за значенням.
Згода будує, а незгода руйнує. -----------------------------------------------
Знайшов — не скач, загубив — не плач. -------------------------------------------------
Ластівка день починає, а соловей кінчає. -------------------------------------------------
Що легко прийде — те легко піде. -------------------------------------------------
Краще вмерти стоячи, ніж жити на колінах. -------------------------------------------------
5. Добери з дужок потрібне за змістом слово.
Біля лісу (тече, дзюркоче) ---------------------- широка річка.
Діти (прийшли, прибули)---------------------- на спортивні змагання.
Сніжинки (летять, кружляють) ----------------------- у веселому танку.
За вікном (тягнеться, росте) ------------------------- кущ калини.
6. Використовуючи слова - назви дій, напиши 5 - 6 речень на тему “Приліт птахів”.
Прийшла, прилетіли, радіють, будують, щебечуть, співають, висиджують.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------