Матеріали до уроку з української мови та читання для молодших школярів на тему: "Краса української природи у творах Т. Г. Шевченка"

Про матеріал
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; предметних компетентностей: продовжувати детальніше ознайомлювати учнів із життям і творчістю Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички читання віршованих творів; збагачувати словниковий запас; розвивати зв’язне мовлення учнів; учити аналізувати прочитане; виховувати любов до поезій великого Кобзаря.
Перегляд файлу

Тема.

Краса української природи оспівана у віршах Т. Г. Шевченка.

Мета:  формування ключових компетентностей: вміння вчитися (розвивати пам’ять, мовлення, мислення); громадянська компетентність (формувати патріотичне мислення, виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю, усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ;) 

предметних компетентностей: комунікативної та літературної.

Матеріал до уроку

І. Актуалізація опорних знань.

1. За поданими рядками, відгадати про кого йтиме мова на уроці.

     «Тече вода із-за гаю…»

     «А кругом них верболози…»

     «А на горі стоять палати…»

  1. Скласти асоціативний кущ до Шевченко Т.Г.

9 березня «Заповіт» Шевченкова гора

 

Шевченко Т. Г.

Канів козачок художник

 

ІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Читання тексту Т.Шевченка «Про себе» з виділенням уривків з описами села (І ряд учнів), саду (ІІ ряд), могили (ІІІ ряд).
  2. Вправа на розвиток уяви дітей. Продумати, підготувати та озвучити свою мрію про що хотів би дізнатися кожен учень.
  3. Робота в групах

І група працює над віршем «Вітер віє-повіває»

ІІ група працює над віршем «Вітер з гаєм розмовляє»

ІІІ група працює над віршем «Реве та стогне Дніпр широкий»

Завдання:

     Хорове декламування поезій.

     Презентація малюнків до віршів.

  1. Віртуальна подорож до музею «Заповіту» Т. Г. Шевченка в Переяславі.

img6 

 

72 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Підсумок уроку.

Метод «Незакінчене речення»

Я на уроці дізнався про….

Найбільше мені сподобалося…….

ІV. Домашнє завдання.

Вивчити вірш напам’ять (на вибір), Дізнатися, що знають ваші рідні про Шевченка Т. Г.

Сильнішим учням скласти міні-міркування на тему « І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь»

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 січня
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку