“Українська мова та читання”, 3 клас
Тематична діагностична робота “ Іменник”
учня /учениці 3 - ___ класу
____________________________________
__________________________
Серед спогадів чомусь найяскравіший - про червоногрудих снігурів. Ясний зимовий ранок. Сонячні промені грають у сніжинках. Я дивлюся у вікно. Мабуть, маленькою я тоді була. На подвір’ї - червонясті снігурі. Щось шукають у снігу чи, може, граються. З великим зачудуванням дивлюсь я на небачених птахів. Чому в них червоні груди? Звідки вони прилетіли, ці дивні пташки?
Мама каже : від сонця прилинули.
Снігурі полетіли собі, я довго згадувала їх, а вночі вони навіть снилися мені.
Щоразу, коли бачу червоногрудого снігура, пригадується мені дитинство. Пригадується казка про пташку, що прилинула від сонця.
Усе, що приходить нам на спогад із далеких днів дитинства, дороге нам і рідне. Бо це перше наше уявлення про рідну землю.
_________________________________________________________________________
та чотири іменники, що стоять у множині:
___________________________________________________________________________
Ранок, сніжинка, снігурі, пташки, сонце, вікно, мама.
Казка ( ), дитинство ( ), снігур ( ), промінь ( ), земля ( ), вікно ( ).
Червоногрудих _______________________. Грають у ___________________________.
Небачених _________________________. Про рідну _________________________ .
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Постав + біля речення, яким можна описати твою роботу з редагування тексту.
____ Все було і так добре.
____ Я виправив / виправила кілька помилок.
____Я змінив / змінила текст, він став кращим.
Як я оцінюю свою роботу?
Мені було легко виконувати завдання ( вкажи номери) ________________
Я мав/мала проблему із завданням ( вкажи номери) __________________________
Найскладніші були завдання ( вкажи номери) ______________________
Як мою роботу оцінив учитель?
Бланк оцінювання діагностичної роботи за темою “ Іменник”
№ завдання |
Індекс |
Характеристика результатів навчання |
П |
С |
Д |
В |
№1 |
МОВ2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
|
МОВ 4 |
Досліджує мовлення: |
|
|
|
|
№2 |
|
Розпізнає в тексті іменники, змінює їх за числами |
|
|
|
|
№3 |
|
Розрізняє назви істот і неістот |
|
|
|
|
№4 |
|
Визначає рід іменників |
|
|
|
|
№5 |
|
Розпізнає іменники в тексті, визначає в них закінчення |
|
|
|
|
№6 |
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання |
|
|
|
|
№7 |
МОВ 3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
|
|
|
|
№7 |
МОВ 3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|