Діагностична робота з української мови «Речення. Види речень» Варіант 1 ______________________________________________ 1. Прочитай групи слів. Вибери серед них речення. Підкресли його. У школі мені дуже Мені дуже вчитися У школі мені цікаво
2. Установи відповідність. У кінці речень постав розділові знаки. Послухайте, як звучить ліс розповідне Скільки голосів у весни питальне Ліси, парки і гаї наповнились щебетом птахів спонукальне
3. Зі слів кожного рядка склади і запиши речення.
У, зустрічає, передзвін, нас, жайворонків, полях. _________________ ___________________________________________________________ Десь, гаю, у, зеленому, зозуля, кує._____________________________ ____________________________________________________________ До, приєднується, пташок, щебету, спів, соловейка._______________ ___________________________________________________________
4. Поширити речення за поданими питаннями. Скористайся довідкою. (Коли?) __________________________ ми поспішаємо (куди?) __________________________. Ми вітаємося і заходимо (куди?) ______________________________.
Довідка: вранці, школа, клас.
|
Діагностична робота з української мови «Речення. Види речень» Варіант 2 _______________________________________________ 1. Прочитай групи слів. Вибери серед них речення. Підкресли його. Я дуже люблю щодня Мені подобаються цікаві Я люблю читати книжки
2. Установи відповідність. У кінці речень постав розділові знаки. Які квіти зацвітають навесні розповідне Квіти дарують нам красу питальне Не зривайте первоцвіти, не витоптуйте їх спонукальне
3. Зі слів кожного рядка склади і запиши речення.
Бузку, вітерець, чарівні, доносить, пахощі.______________________ ___________________________________________________________ До, тягнуться, голівки, сонця, тюльпанів.________________________ ___________________________________________________________ У, кульбабки, рясно, траві, золотаві, цвітуть._____________________ ___________________________________________________________
4. Поширити речення за поданими питаннями. Скористайся довідкою. (Коли?) _____________________ до (якої?) __________________ родини завітали гості. Усі зібралися привітати (кого?) _____________________ з (чим?) ___________________ народження.
Довідка: учора, наша, бабуся, день. |