Діагностична робота з української мови на тему: "Речення. Види речень"

Про матеріал
Діагностична робота з української мови «Речення. Види речень» Варіант 1 ______________________________________________ 1. Прочитай групи слів. Вибери серед них речення. Підкресли його. У школі мені дуже Мені дуже вчитися У школі мені цікаво 2. Установи відповідність. У кінці речень постав розділові знаки. Послухайте, як звучить ліс розповідне Скільки голосів у весни питальне Ліси, парки і гаї наповнились щебетом птахів спонукальне 3. Зі слів кожного рядка склади і запиши речення. У, зустрічає, передзвін, нас, жайворонків, полях. _________________ ___________________________________________________________ Десь, гаю, у, зеленому, зозуля, кує._____________________________ ____________________________________________________________ До, приєднується, пташок, щебету, спів, соловейка._______________ ___________________________________________________________ 4. Поширити речення за поданими питаннями. Скористайся довідкою. (Коли?) __________________________ ми поспішаємо (куди?) __________________________. Ми вітаємося і заходимо (куди?) ______________________________. Довідка: вранці, школа, клас. Діагностична робота з української мови «Речення. Види речень» Варіант 2 _______________________________________________ 1. Прочитай групи слів. Вибери серед них речення. Підкресли його. Я дуже люблю щодня Мені подобаються цікаві Я люблю читати книжки 2. Установи відповідність. У кінці речень постав розділові знаки. Які квіти зацвітають навесні розповідне Квіти дарують нам красу питальне Не зривайте первоцвіти, не витоптуйте їх спонукальне 3. Зі слів кожного рядка склади і запиши речення. Бузку, вітерець, чарівні, доносить, пахощі.______________________ ___________________________________________________________ До, тягнуться, голівки, сонця, тюльпанів.________________________ ___________________________________________________________ У, кульбабки, рясно, траві, золотаві, цвітуть._____________________ ___________________________________________________________ 4. Поширити речення за поданими питаннями. Скористайся довідкою. (Коли?) _____________________ до (якої?) __________________ родини завітали гості. Усі зібралися привітати (кого?) _____________________ з (чим?) ___________________ народження. Довідка: учора, наша, бабуся, день.
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови

«Речення. Види речень»

Варіант 1

______________________________________________

1. Прочитай групи слів. Вибери серед них речення. Підкресли його.

У школі мені дуже

Мені дуже вчитися

У школі мені цікаво

 

2. Установи відповідність. У кінці речень постав розділові знаки.

Послухайте,  як звучить ліс            розповідне

Скільки голосів у весни                       питальне

Ліси, парки і гаї наповнились щебетом птахів         спонукальне

 

3.  Зі слів кожного рядка склади і запиши речення.

 

У, зустрічає, передзвін, нас, жайворонків, полях. _________________

___________________________________________________________

Десь, гаю, у, зеленому, зозуля, кує._____________________________

____________________________________________________________

До, приєднується, пташок, щебету, спів, соловейка._______________

___________________________________________________________

 

4. Поширити речення за поданими питаннями. Скористайся довідкою.

(Коли?) __________________________ ми  поспішаємо  (куди?) __________________________.

Ми вітаємося і заходимо (куди?) ______________________________.

 

Довідка: вранці, школа, клас.

 

Діагностична робота з української мови

«Речення. Види речень»

Варіант 2

_______________________________________________

1. Прочитай групи слів. Вибери серед них речення. Підкресли його.

Я дуже люблю щодня

Мені подобаються цікаві

Я люблю читати книжки

 

2. Установи відповідність. У кінці речень постав розділові знаки.

Які квіти зацвітають навесні    розповідне

Квіти дарують нам красу     питальне

Не зривайте первоцвіти, не витоптуйте їх  спонукальне

 

3.  Зі слів кожного рядка склади і запиши речення.

 

Бузку, вітерець, чарівні, доносить, пахощі.______________________

___________________________________________________________

До, тягнуться, голівки, сонця, тюльпанів.________________________

___________________________________________________________

У, кульбабки, рясно, траві, золотаві, цвітуть._____________________

___________________________________________________________

 

4. Поширити речення за поданими питаннями. Скористайся довідкою.

(Коли?) _____________________ до (якої?) __________________ родини завітали гості.

Усі зібралися привітати (кого?) _____________________ з (чим?) ___________________ народження.

 

Довідка: учора, наша, бабуся, день.

 

docx
Додано
24 жовтня 2021
Переглядів
1603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку