Діагностична робота з української мови на тему: «Речення. Види речень. Головні слова в реченні. Зв’язок слів у реченні»

Про матеріал
Пропоную діагностичну роботу на тему "Речення. Види речень. Головні слова в реченні. Зв'язок слів у реченні", розроблену до підручника І. Большакової, М. Пристінської Українська мова. 2 клас. Друга частина. За типовою освітньою програмою Р. Шияна. Робота містить різні завдання.
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови на тему: «Речення. Види речень.

Головні слова в реченні. Зв’язок слів у реченні»

ПІБ учня/учениці_______________________________________ дата___________

1.     Запиши, які 3 види речень ти знаєш

________________________________________________________________________

2.     Доповни речення так, щоб воно виражало закінчену думку

Мама на кухні _________________________________

Татко прийшов з _______________________________

Сестричка купила мені__________________________

3.     Склади речення зі слів теплого Ми літа чекаємо

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

4.     Перетвори питальне речення на розповідне

Хто сьогодні прийшов до школи?

________________________________________________________________________

Хто прилітає весною з вирію?

________________________________________________________________________

Хто зимою впадає в сплячку?

________________________________________________________________________

5.     Спиши текст, вставляючи пропущені слова.

Чітко дотримуйся правил (якого?)… руху! Переходь вулицю в дозволених місцях при (якому?) … сигналі світлофора. (Яке?) … світло забороняє перехід. (Який?)… попереджав.

Слова для довідки: жовтий, червоне, зеленому, дорожнього.

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

6.     Прочитай текст. Підкресли в реченнях головні слова

Причесали берізки коси. Одягли сережки. Весело їм, бо весна настала. Усе зеленіє і співає. Лише одна берізка сумує. З її білого стовбура цівочкою біжить сік. Хтось ще рано навесні вдарив її сокирою. Тепер вона плаче. Чи виживе?

7.     Пошир речення словами

Денис малює. Юля читає. Христина співає

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

8.     Встанови зв’язок слів у реченні

Землю зігріло тепле сонечко.

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

 

 

Результат діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

Оцінювання

image     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                            

ü досягає результату з допомогою вчителя      ! потребує значної уваги і допомоги

pdf
Додано
25 травня 2021
Переглядів
2015
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку