Діагностична робота з української мови на тему: «Речення. Види речень.
Головні слова в реченні. Зв’язок слів у реченні»
ПІБ учня/учениці_______________________________________ дата___________
1. Запиши, які 3 види речень ти знаєш
________________________________________________________________________
2. Доповни речення так, щоб воно виражало закінчену думку
Мама на кухні _________________________________
Татко прийшов з _______________________________
Сестричка купила мені__________________________
3. Склади речення зі слів теплого Ми літа чекаємо
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
4. Перетвори питальне речення на розповідне
Хто сьогодні прийшов до школи?
________________________________________________________________________
Хто прилітає весною з вирію?
________________________________________________________________________
Хто зимою впадає в сплячку?
________________________________________________________________________
5. Спиши текст, вставляючи пропущені слова.
Чітко дотримуйся правил (якого?)… руху! Переходь вулицю в дозволених місцях при (якому?) … сигналі світлофора. (Яке?) … світло забороняє перехід. (Який?)… попереджав.
Слова для довідки: жовтий, червоне, зеленому, дорожнього.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
6. Прочитай текст. Підкресли в реченнях головні слова
Причесали берізки коси. Одягли сережки. Весело їм, бо весна настала. Усе зеленіє і співає. Лише одна берізка сумує. З її білого стовбура цівочкою біжить сік. Хтось ще рано навесні вдарив її сокирою. Тепер вона плаче. Чи виживе?
7. Пошир речення словами
Денис малює. Юля читає. Христина співає
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
8. Встанови зв’язок слів у реченні
Землю зігріло тепле сонечко.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Результат діагностичної роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
|
Мені було дуже важко |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
ü досягає результату з допомогою вчителя ! потребує значної уваги і допомоги