Діагностична робота з української мови "Прикметник", 2 клас Нової української школи

Про матеріал
Діагностична робота.Мовна тема "Прикметник" до підручника " Українська мова та читання" І. Большакова, М. Пристинська.
Перегляд файлу

                                  Діагностична робота            2клас НУШ

                         Тема «Слова-ознаки предметів (прикметники)»

                                                Варіант 1

Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________

 

 1.     Слова, які відповідають на питання  який? яка? яке? які ?називають :

  a)     дію предмета;

  б)    ознаку предмета;

   в)     назву предмета.

  2. Підкресли слово, яке називає ознак  предмета:

    a)   лісовий;

    б)  стежка;

    в)   біжить.

3. Підкресли слова, які відповідають на питання  яка?

    а) далека, добра, гаряча;

    б) легкий, рівний, вузький;

     в) коротке, темне, солодке.

4.Закінчи речення. Підкресли прикметники.

Сніг білий, а вугілля _____________ .

Зима холодна, а літо ______________________ .

5.  Прочитай. Підкресли  прикметники.

Червоненька і смачненька.

Дуже з вигляду гарненька,

І боки у неї пишні.

Влітку смачно їсти вишні.

6.Утвори пари слів. Підкресли прикметники.

 Поле     *               * сильний

 Пташка  *              * широке

  Вітер     *              * чарівні

  Казки    *               * маленька 

 

                                   Самооцінювання.

 

Як тобі було виконувати завдання?

 

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

 

 

Оцінювання

 має значні успіхи

 демонструє помітний прогрес

 досягає результату з допомогою вчителя

 потребує значної уваги і допомоги

Історія Незнайки - шкільна бібліотека школи №1

 

                                        Діагностична робота            2клас НУШ

                                 Тема «Слова-ознаки предметів (прикметники)»

                                                                   2 варіант

Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________

 

1.  Слова, що називають ознак  предметів, відповідають на питання:

а)  хто? що?;

б) який? яка? яке? які?;

в) що робить? що зробить?

2.Підкресли слово, яке називає ознак  предмета:

а) суниці;

б) святкувати;

в) легкий.

3. Підкресли слова, які відповідають на питання  який?

а) далека, добра, гаряча;

б) легкий, рівний, вузький;

в) коротке, темне, солодке.

4.Закінчи речення. Підкресли прикметники.

Цукерка солодка, а лимон __________________ .

Чай гарячий, а морозиво ______________________  .

5. Прочитай. Підкресли  прикметники.

Здрастуй, снігова зима!

Ти весела й чарівна,

Дітям нашого села

Подарунки принесла.

6.Утвори пари слів. Підкресли прикметники.

Сніг   *                *холодна

Гніздо *              * пухнастий

Зима    *               * солодкі

Яблука *               * маленьке

Самооцінювання.

 

Як тобі було виконувати завдання?

 

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

 

 

Оцінювання

 має значні успіхи

 демонструє помітний прогрес

 досягає результату з допомогою вчителя

потребує значної уваги і допомоги

Історія Незнайки - шкільна бібліотека школи №1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Точанюк Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 березня 2021
Переглядів
6640
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку