Діагностична робота 2клас НУШ
Тема «Слова-ознаки предметів (прикметники)»
Варіант 1
Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________
1. Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які ?називають :
a) дію предмета;
б) ознаку предмета;
в) назву предмета.
2. Підкресли слово, яке називає ознак предмета:
a) лісовий;
б) стежка;
в) біжить.
3. Підкресли слова, які відповідають на питання яка?
а) далека, добра, гаряча;
б) легкий, рівний, вузький;
в) коротке, темне, солодке.
4.Закінчи речення. Підкресли прикметники.
Сніг білий, а вугілля _____________ .
Зима холодна, а літо ______________________ .
5. Прочитай. Підкресли прикметники.
Червоненька і смачненька.
Дуже з вигляду гарненька,
І боки у неї пишні.
Влітку смачно їсти вишні.
6.Утвори пари слів. Підкресли прикметники.
Поле * * сильний
Пташка * * широке
Вітер * * чарівні
Казки * * маленька
Самооцінювання.
Як тобі було виконувати завдання?
|
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
|
Оцінювання
має значні успіхи
демонструє помітний прогрес
досягає результату з допомогою вчителя
потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота 2клас НУШ
Тема «Слова-ознаки предметів (прикметники)»
2 варіант
Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________
1. Слова, що називають ознак предметів, відповідають на питання:
а) хто? що?;
б) який? яка? яке? які?;
в) що робить? що зробить?
2.Підкресли слово, яке називає ознак предмета:
а) суниці;
б) святкувати;
в) легкий.
3. Підкресли слова, які відповідають на питання який?
а) далека, добра, гаряча;
б) легкий, рівний, вузький;
в) коротке, темне, солодке.
4.Закінчи речення. Підкресли прикметники.
Цукерка солодка, а лимон __________________ .
Чай гарячий, а морозиво ______________________ .
5. Прочитай. Підкресли прикметники.
Здрастуй, снігова зима!
Ти весела й чарівна,
Дітям нашого села
Подарунки принесла.
6.Утвори пари слів. Підкресли прикметники.
Сніг * *холодна
Гніздо * * пухнастий
Зима * * солодкі
Яблука * * маленьке
Самооцінювання.
Як тобі було виконувати завдання?
|
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
|
Оцінювання
має значні успіхи
демонструє помітний прогрес
досягає результату з допомогою вчителя
потребує значної уваги і допомоги