Презентація до уроку на тему: "Групи прикметників".Методи, прийоми, форми роботи: метод гри, робота в групах, в парах, пошуково-евристичні, практичні, наочні методи і прийоми
За значенням прикметники поділяються на : Якісні Якісні прикметники позначають ознаку предмета, яка може бути виражена більшою чи меншою мірою Відносні Відносні прикметники позначають ознаку предмета стосовно інших предметів або явищ Присвійні Присвійні прикметники позначають належність чогось особі або тварині Наприклад: широкий (ширший) шлях, стрункий (стрункіший) юнак, світлий (найсвітліший) день Наприклад: дерев'яний стіл, золотий перстень (до матеріалу,), зимовий ранок, тижневий термін (до часу), міські вулиці (до місця) Наприклад: Оленин зошит, Андрієва сорочка, братове слово, лисячий хвіст. РОБОТА З ТАБЛИЦЕЮ „ Групи прикметників за значенням”
Розподільна робота Якісні Міцна дружба Вірний друг Сміливий вчинок Присвійні Оленина обіцянка Миколин конспект Відносні Товариські відносини Людські стосунки Класний колектив Робочий графік
Номер слайду 8
Вибіркова робота (Робота із прислів’ями ) Сніг у грудні глибокий – урожай високий. Зимове сонце, як мачушине серце.
Номер слайду 9
Хтось там бачу притомився І на парту похилився. Треба всім нам дружно встати, Фізкультуру розпочати.
“Мозаїка” (Лексичне моделювання) Похмуру осінь змінила зима — чудова й красива пора року. Випав перштй сніг, і все навколо вкрите сніговим покривом, немов білою пухнастою ковдрою. Особливо гарно в ясні дні. Промені сонця, відбиваючись і переливаючись на снігу, заповнюють все яскравим світлом. І як добре до самого вечора грати з друзями в сніжки, ліпити сніговика, кататися на санках або ковзанах. Як на мене, зима — найдивовижніша пора року!
Номер слайду 14
Гра “Xто більше” Якого кольору сніг?
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Підсумок уроку - Яку тему вивчали на уроці? - Що нового дізналися ? Які форми роботи ви хотіли б застосувати на наступному уроці?
Номер слайду 18
Дайте оцінку своїй роботі на уроці Працював активно, старанно. Працював добре, але не в повну силу. Погано працював. Евалюація
Номер слайду 19
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (диференційоване) Опрацювати параграф 41 с.131 Виконати вправу «Ланцюжок» ( підібрати синоніми до поданих слів) - Добрий - Вихований - Гарний - Розумний - Здібний - Освічений Виконати тестові завдання з теми «Групи прикметників за значенням: якісні, відносні,присвійні» на Google формі. Скласти казку «Якби з мови зникли прикметники» (за бажанням).