Конспект уроку Написання з великої букви кличок тварин. Доповнення речень за його початком"

Про матеріал
Розробка уроку, яка розвиває творче мислення дітей, спонукає дітей до досліджень.
Перегляд файлу

 

Українська мова (2 клас)

 

Тема  Написання з великої букви кличок тварин.

   Доповнення речень за його початком.

Метаучити розрізняти назву тварини та кличку, писати клички тварин з  великої букви;

          -   удосконалювати вміння поширювати та складати речення;

 -   розвивати зв'язне мовлення, увагу, спостережливість;

 -   формувати компетентність спілкування українською мовою;

 -   виховувати бажання до читання книжок.

Обладнання

  • шкатулка із дзеркальцем;
  • зашифрований запис;
  • картки для вправи «Займи своє місце»;
  • картки для рефлексії «Оціни себе».

 

Хід уроку

 

І. Вступна частина

1. Організація класу. Емоційне налаштування на урок.

Вправа «Суперучень/иця уроку».

(Утворюємо коло).

-  У мне в руках є чарівна шкатулка. Подивись і побачиш суперучня/ицю нашого класу.

Кожен може зазирнути, але поки що не розповідайте, хто це буде, кого ви там побачили.

(Діти по черзі зазирають у шкатулку).

-  Кого ви побачили? Себе, бо на дні шкатулки лежить дзеркальце. А у нашому класі кожна дитина творча та розумна, а як так, то вона – супер!

2. Перевірка домашнього завдання.

- Чи зможете ви написати своє ім'я, по батькові та прізвище? Як напишете?

3. Вправа «Вилучи зайве»

 

 

 

 

-  З цих записів треба вилучити імена та прочитати словосполучення.

СВІОЛЕГЙСЬКІ     ДИГЛЕБКІ     ТВАІРАРИНИ

4.Каліграфічна хвилинка

С с  Т т дикі  свійські тварини

-  Яких тварин називають свійськими? Як їх ще можна назвати? (Наведіть приклади).

-  Яких тварин називають дикими? (Наведіть приклади).

4. Словникова робота. «Впізнай тваринку»

 Зимою в білому, як сніг.

 А літом в сірому гуляє.

 Вловить його ніхто не міг,

Тому, що ноги довгі має.

                                                               Великі вуха, косий зір.

  Як називається цей звір?

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/06/Smit.Lepus_sechuenensis.jpg

за́єць

−•=•=

Невеликий полохливий звірок родини гризунів, з куцим хвостом, з довгими задніми ногами і довгими вухами.

-  Записати  слово заєць, поставити наголос, скласти звукову схему, добрати слова близькі за значенням (зайчиха, зайченя).

 

ІІ. Основна частина

1.  Робота за підручником (с.64 – 65).

Вправа 1. Гра «Прочитай та пригадай».

-  Прочитай уривок з улюбленої казки Читалочки.

-  Як називається ця казка? Хто автор?

-  Назвіть героїв казки. Як звали діда? Як звали бабу? Як звали донечку?

З якої літери написані імена?

2.  Гра «Займи своє місце».

 

 

 

6 учнів отримують картки зі словами: собачка, киця, мишка, Хвінка, Варварка, Сіроманка. (За сигналом учителя діти мають обрати та зайняти місце біля записів: «Назви тварин», «Клички тварин»).  

3. Продовження роботи за підручником

 Вправа 2. Розподільне списування.  

-  Перевірили, прикріпили, провели дослідження (с.64) та записали.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

Вправа 3.Читання тексту «ланцюжком».

Виконати завдання до вправи.

-   Якими були їжачок та зайчик?

-   Книжки Всеволода Нестайка дуже цікаві. Ви можете взяти їх у бібліотеці та прочитати. Я дуже люблю твори Всеволода Нестайки.

Вправа 4. Доповни речення.

(Доповнили, записали).

 

ІІІ. Заключна частина

1. Гра «Впіймай велику букву»

-  Я називатиму слова, ви уважно слухайте та плескайте в долоні, якщо почуєте слово, що потрібно писати з великої літери.

(Корова, кіт, собака, Гавчик,  Рекс,  вівця,  Мурчик,  заєць, їжак, Вуханчик,  Пухнастик).

2.  Підсумок уроку

-   Про що дізналися сьогодні на уроці?

-   Як пишуться назви тварин? А клички?

3.  Рефлексія

Помітити свої досягнення на колі успіху:

-  Супер!

- Я добре працював/ла.

- Я можу працювати краще.

- Мені потрібна дпомога.

 

docx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку