Діагностична робота з української мови у 3 класі з теми "Займенник"

Про матеріал
Діагностична робота з української мови у 3 класі з теми "Займенник", з бланком оцінювання
Перегляд файлу

Діагностична  робота

тема «Займенник»

3 клас                                        ПІ_________________________________

 

1.Вкажіть особові займенники:

А)твого , вашому, її, ним

Б) цей, цієї, цю, такий

В) увесь, сама, іншого

Г) я, ти, ми, ви.

 

2.Займенник –це

 

А)самостійна частина мови,яка вказує на предмет і число,називає їх.

Б) самостійна частина мови,яка вказує на предмет,ознаку предмета,кількість,але не називає їх.

В) самостійна частина мови,яка вказує на предмет,ознаку предмета,кількість та  називає їх.

 

3.Вкажіть особові займенники множини :

 

А)я,ми,він,вони.

Б)я,ти,він,вони.
В)ми,вони,ви,


4.Напишіть особові займенники однини

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

5.Добери до іменників займенники.


Вовк -__________, Олена -______________, Костя -_____________, учні -____________, вісім -_____________, дівчата -__________, спортсмен  -_______, село -___________.

6.Допиши займенники.
___ люблю свою сестру.
______ любимо співати пісні.
_____ завжди швидко читає.
_____ радіють весняному сонечку.

 

7. Зміни займенники:

Ти – дарують  _______, дружать з _________,  бачать ___________ .

Він – зустріли _______, спілкуються з ________, хвалять _________ .
 

8.Вставити пропущені займенники.

У мене є товариш Сергійко. Я сиджу з _____  за однією партою. Сергій дуже добре вчиться. Нещодавно про  _______ писали в стінгазеті. По дорозі в школу я завжди заходжу за  ______ . Ми йдемо через парк. В  ______ багато квітів і зелені. За _______ розташована школа.

 

 

Бланк оцінювання

діагностичної  роботи з  української мови 

 Індекс результату навчання у свідо-цтві досягнень

 Очікувані результати навчання

 № завдання

 Рівень

 

 МОВ 1

  • Розуміє й виконує навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя

  1-8   

 

МОВ 3.1

  • Дотримується загальних правил письма;

4-8    

 

МОВ 3.4

  • Демонструє уміння здійснювати редагування тексту.

6, 7, 8

 

МОВ 4

  • Визначає і пояснює роль займенників, розрізняє їх види, модифікує відповідно до ситуації мовлення

 1-11     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
4 липня 2021
Переглядів
3454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку