Діагностична робота з української мови з теми “Іменник”
уч_________ 4-___ класу ПІ_________________________________________________
Варіант 2
Завдання 1. Запиши подані іменники у дві колонки. Підкресли власні назви.
Туристи, Київ, Дніпро, школа, Тарасик, українці.
НАЗВИ ІСТОТ |
НАЗВИ НЕІСТОТ |
|
|
|
|
|
|
Завдання 2. Прочитай текст. Підкресли іменники. Познач над кожним його рід.
Зима - холодна чарівниця. Тепло перетворює в холод, рік закінчує і починає.
Завдання 3. Запиши в колонку три назви дерев. Постав ці слова у формі множини і запиши поряд.
ОДНИНА |
МНОЖИНА |
|
|
|
|
|
|
Завдання 4. Спиши словосполучення, поставивши питання до іменників. Познач відмінок іменників.
Зразок: їли (з чим?) з хлібом.
йде до театру - ___________________________________________________
ріс під деревом - _________________________________________________
прочитав книжку - _______________________________________________
стоїть на столі - __________________________________________________
подякували батькам - _____________________________________________
Завдання 5. Прочитай речення. Встав пропущені закінчення в словах.
Дідусь приніс води із криниц__. Сім'я відпочивала біля річк__. Старе місто постраждало від пожеж__. Весь клас був на екскурсі__.
Завдання 6. Прочитай словосполучення. Встав пропущені закінчення в словах.
розповів братик___ Андрійк___ купив іграшку песик___ Барсик___
допоміг лікар__ Роман___ Юрійович___
Завдання 7. Постав подані слова у формі давального відмінка і запиши. Познач закінчення.
Називний |
Давальний |
гілка |
|
дорога |
|
муха |
|
осінь |
|
кінь |
|
колір |
|
Завдання 8. Прочитай речення. Встав пропущені букви в словах.
Замок відчинили ключ___. За березовим га___ тече річка. Бабуся частувала смачною каш___. Діти з гордіст___ розповідали про татка-героя. Бабуся присипала страву сіл___. Ми зустрілися з матір___ відомого поета.
Завдання 9. Поєднай зі словом десять подані іменники і запиши утворені словосполучення. Познач закінчення іменників.
десять
груша медаль гривня
Завдання 10. Запиши речення, поставивши іменники у множині.
По гілці стрибає синичка. По морю ходить корабель.
По стежці повзає комаха.
Завдання 11. У якій країні тобі хотілося б побувати? Чому? Напиши про це текст (3-4 речення).
Самооцінювання
Мені було легко виконувати завдання.
Мені була потрібна допомога.
Мені було важко виконувати завдання.