Діагностична робота з української мови за підручником І.Большакової та М.Пристинської.Тема "Слово.Лексичне значення слова."

Про матеріал
Діагностична робота з української мови за підручником І.Большакової та М.Пристинської.Тема "Слово.Лексичне значення слова." Розробила власноруч під своїх учнів . Матеріал за темами: лексичне значення слова, багатозначні слова,слова іншомовного походження,омоніми,синоніми,антоніми, пряме те переносне значення слів.
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови

3 клас за підручником( І.Большакова,М.Пристинська)

Тема : «Слово. Лексичне значення слова»

  1. Закінчи речення:

Якщо слово має одне значення, його називають _____________________.

Якщо слово має два чи більше значень, його називають ______________________.

  1. До якої тематичної групи відносяться слова?

Троянда, ромашка,півонія,конвалія  -  ____________________.

Липа,дуб,каштан,яблуня,тополя - ________________.

Футболка,майка,спідниця, сукня,куртка - _________________.

Тарілка, чайник, виделка, каструля - ________________.

Кішка, корова, коза, собака, вівця - _______________.

  1. Чёрные полковники — ВикипедияЗ якої країни «прийшли» до нас слова? З’єднай прапор країни та слово.

 Борщ

Что означают цвета флага великобритании | 2019 - 2020Троянда

Ґудзик

Архив Флаг Украины / украинский флаг (прапор України) (есть другие флаги):  150 грн. - Другое Киев на BESPLATKA.ua 10372402Меседж

Емодзі

Огірок

Polska sieć robocza |Лялька

Сайт

Акаунт

  1. Обведи зеленим олівцем омоніми.

Лікар, лисичка ,барабан, чайка, вареник, земля, булава, годинник, коса, равлик, червень, киянка.

  1. Добери синоніми до слів:

Живиться- _________       Дрімає- _________    Радісний-____________

Чималий - _________     Неситий - __________   Юшка - ____________

  1. Познач стрілочками ,в якому значенні вжито слова – в прямому

чи в переносному                     значеннях.

Годувати равлика ,м’який характер, надрукувати  равлика,

 їстівна лисичка, дівоча коса, заяча душа, руда лисичка, гострий язик, золоті руки, кам’яна голова, великі руки, заяча нора, м’який диван.

  1. Утвори пари антонімів і запиши їх. Склади речення з однією парою слів на вибір.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оціни виконану роботу : Я впорався з усіма завданнями!

                                               Я потребував допомоги.

                                               Було дуже складно.


 

Індекс очікуваного результату

(зі свідоцтва досягнень)

Очікувані результати (зі свідоцтва досягнень)

Номер завдання

В

Д

С

П

МОВ 2

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст

2

4

6

 

 

 

 

МОВ 3.1

Створює письмові висловлювання

1

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

МОВ 3.4

  Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

 

3

 

 

 

 

5

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи.

docx
Додано
5 грудня 2020
Переглядів
4716
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку