19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Інтегрований урок-конкурс

Про матеріал
Повторення та узагальнення отриманих знань за допомогою гри та креативного мислення.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           

 

 

 

 

                                                                    Вчитель  початкових класів

                            В.П.Бондарчук

 

 

 

 

Мета: повторення та узагальнення отриманих знань.

Склад команд – 7 учасників.

Ведуча. Добрий день,любі друзі! Сьогодні у нас незвичайна гра. А незвичайна вона тим, що зустрілися у цьому залі дві хороші, розумні. Згуртована команда  другого класу. Вітайте їх!

(Під музику заходять учасники)

Перш ніж розпочати конкурс. Потрібно привітатися. Отже, прошу команди приготуватися до привітання.

(Проходить привітання команд).

Конкурси

1.«Заморочка» для всієї команди.

Командам даються картки із буквами (з, а,к, я,п,ь,у,в,і)

Завдання. Розставити букви в алфавітному порядку

Яка команда впорається з завданням швидше, та отримає 1 бал.

Відповідь. А, в, з, і, к, п, у, ь, я.

2. «Переставлянки» - 4 учасникам.

Дітям даються картки, на яких надруковані слова: сонце, за, хмари, заходить.

Завдання.Стати з картками у такому порядку, щоб з даних слів утворилося речення.

Яка команда впорається із завданням швидше, та отримує 1 бал.

Відповідь. Сонце заходить за хмари.

3. «Двосклад» - 1 учаснику

Учасникамдаютьсяаркуші із зошита, де написано речення (Гриб зацікавленозиркнувправоруч.Потім ліворучіпобачивгарнугалявину).

Завдання.Підкреслити двоскладові слова в реченні.

Хто швидше, той переміг.

Відповідь. Гриб зацікавлено зиркнув праворуч, потім ліворуч і побачив гарну галявину.

4. «Конкурс капітанів».

Завдання. По черзі на кожен крок говорити ввічливі слова.

Який капітан назве більше ввічливих слів. Та команда перемогла у даному конкурсі.

5. «Конкурс уболівальників» (проводиться одночасно із конкурсом капітанів)

Завдання. Записати слова з тексту, які починаються літерою «т».

 Уболівальники якої команди впораються швидше, тій команді зараховується 1 бал.

6. «Словничок» -  1 учаснику.

Дітям даються картки із завданням.

1. …ртем  а, А3. …олошка  в,В5. …митрик д,Д

   …рена …ікторія …но

2. …ик  б,Б4. …аля        г,Г6. …ир        ж,Ж

    …огдан…руша…итомир

Завдання. Поставити потрібну букву (велику або малу).

Член якої команди виконає завдання першим, та команда отримує 1 бал.

Відповідь. Атрем, арена, бик, Богдан, волошка, Вікторія, Галяя, груша, Дмитрик, дно, жир, Житомир.

7. «Світлофор» - 3 учня (а),  1 учнневі (б).

а) учасникам роздаються таблички із цифрами  1,2,3.

Ведуча показує картинки із зображенням тварин, рослин, предметів, назви яких складаються із одного, двох, трьох складів.

Завдання. Усно поділити дані слова на склади і, піднявши табличку з відповідною цифрою, показати їхню кількість.

У якій команді буде менше помилок, та команда перемогла. За перемогу- 2 бали.

б) Завдання. За 1 хвилину по пам’яті записати назви тварин, які були показані у частині а.

У кого тварин буде більше, та команда отримує 1 бал.

8. «Вибіркове списування» -  1 учаснику.

Дітям даються окремі речення, словосполучення, слова (Наступила пізня осінь. Пізня наступила. Подув різкий холодний вітер. Подув. Ночі стали. Ночі стали довшими).

Завдання. Прочитати. Виписати речення, щоб утворився текст.

Хто швидше, той отримає 1 бал.

Відповідь. Наступила пізня осінь. Подув різкий холодний вітер. Ночі стали довшими.

9. «Звязочка» - 1 учаснику.

Учасникам даються картки із реченнями.

Картка.

  • Я торкнув її ногою.
  • Я йшов лісом і збирав кольорові листочки.
  • Біля мене заворушилася листяна кулька.
  • Він збирає осінні листочки на зимову постіль.
  • Та це ж  їжачок!

Завдання. Вказати в кружечку порядок розташування речень, щоб утворилася звязна розповідь.

Відповідь. 3,1,2,5,4.

10. «Змійка» - для усієї команди (проводиться як естафета).

На столи кладеться по одній картинці.

Завдання. Учасники підбігають до столу, виконують завдання і передають естафету наступному члену команди.

1-й – Записує слово, яке зображене на картинці.

2-й – Визначає кількість букв у слові.

3-й – Визначає кількість звуків у слові.

4-й – Ділить слово на склади.

5-й – Ділить слово всіма способами для переносу.

6-й – Записує кількість складів.

7-й  (капітан) – Складає з даним словом речення.

Ведуча. Ось і підійшла до кінця наша зустріч, Ви всі гарно і достойно змагалися. Я сподіваюся, що це не остання наша гра!

Відповідь.

(Підведення підсумків. Нагородження. Привітання команд).

docx
Додано
6 грудня 2020
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку