29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Діагностична робота з українського читання з тем «Кожна пригода – до мудрості дорога. Довкола стільки є краси!»

Про матеріал
Діагностична робота має на меті перевірити розуміння змісту прочитаних творів з тем «Кожна пригода - до мудрості дорога» та «Довкола стільки є краси!» Здобувачам освіти пропонується виконати 8 тестових завдань: по 4 завдання закритого та відкритого типу.
Перегляд файлу

Діагностична робота

з українського читання з тем

 «Кожна пригода – до мудрості дорога. Довкола стільки є краси!»

здобувача освіти 2 класу _________________________________Дата   _______

 

  1. Кревет  Вася  із оповідання   «Кревет Вася»  за В. Нестайком купив водорості, бо:

а)  його попросила мама;      

б) зловився на рекламу;  

в) попросили  покупці казкового базару.

  1. Причиною поразки звірят із Соснового лісу у творі О. Павлової «Якби я мав такі кросівки..» стала:

а) відсутність спортивного одягу;  

б) погане самопочуття;  

в) непідготовленість, відсутність тренувань.

  1. Діалог між сестрами в оповіданні  Н. Вернигори «Диво у долоньках» відбувався про:

а) шкоду  для ряски і водяних істот;  

б) як чемно поводитися;  

в) про кола на воді.

  1. Яскраве забарвлення Сонечку з твору М. Возіянова «Сонечко» потрібне для того, щоб:

а) бути красивим;  

б) мати багато друзів-комах;  

в) попереджати, що не смачне.

  1. З якого твору дані речення? Встанови відповідність.

 

5.1 Одна живе в морі, а друга оживає в руках кравця.

а) «Морський коник»

5.2 Але він не бігає, а плаває.

б) «Заячий холодок»

5.3. І такий же задавака та нахаба!

в) «Голка-риба»

 

  1. Встанови послідовність подій у творі В. Бондаренко  «Розумаха».

 

          Розумаха з дядьком Юрком всюди.

          Донька господаря заблукала.

           Знахідка на трамвайній зупинці.

           Розумний рятівник.

  1. Підкресли   риси характеру, які властиві  Вовчику  з твору А. Рибалки  «Вовчик і сонечка».

Грайливість, неуважність,  допитливість, злостивість, грубість,  цікавість.

  1. Доповни вірш О. Полянської «Щоб завжди був гарний настрій» словами-римами.

Щоб завжди був світ прекрасним

І ніколи не сірів,-

Ти навчись бажати _____________________

Всім-усім, кого _________________________!

 

Результат

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат з допомогою

Потреба уваги

 та допомоги

Самоаналіз

 

 

 

 

Вчитель

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 травня
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку