Діагностична робота
з українського читання з тем
«Кожна пригода – до мудрості дорога. Довкола стільки є краси!»
здобувача освіти 2 класу _________________________________Дата _______
а) його попросила мама;
б) зловився на рекламу;
в) попросили покупці казкового базару.
а) відсутність спортивного одягу;
б) погане самопочуття;
в) непідготовленість, відсутність тренувань.
а) шкоду для ряски і водяних істот;
б) як чемно поводитися;
в) про кола на воді.
а) бути красивим;
б) мати багато друзів-комах;
в) попереджати, що не смачне.
5.1 Одна живе в морі, а друга оживає в руках кравця. |
а) «Морський коник» |
5.2 Але він не бігає, а плаває. |
б) «Заячий холодок» |
5.3. І такий же задавака та нахаба! |
в) «Голка-риба» |
Розумаха з дядьком Юрком всюди.
Донька господаря заблукала.
Знахідка на трамвайній зупинці.
Розумний рятівник.
Грайливість, неуважність, допитливість, злостивість, грубість, цікавість.
Щоб завжди був світ прекрасним
І ніколи не сірів,-
Ти навчись бажати _____________________
Всім-усім, кого _________________________!
Результат |
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Результат з допомогою |
Потреба уваги та допомоги |
Самоаналіз |
|
|
|
|
Вчитель |
|
|
|
|