5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Інтегрований урок письмо-природа

Про матеріал
Тема.“Зима в природі. Повторення написання вивчених букв ” Мета. поглиблювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів з вивченими буквами; продовжувати вдосконалення складання речення за малюнками; активізувати словниковий запас; Обладнання. Малюнки
Перегляд файлу

Тема.“Зима в природі. Повторення написання вивчених букв ”

Мета. поглиблювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів з вивченими буквами; продовжувати вдосконалення складання речення за малюнками; активізувати словниковий запас;

Обладнання. Малюнки 

 

                                                     Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Стали, дітки, підтягнулись,

Один одному так щиро посміхнулись.

На урок старання не забули взяти,

Стали всі рівненько, починаємо працювати.

ІІ. Актуалізація апорних знань  .

Які букви ви вже вивчили ? Які з них голосні а які приголосні ?

Які пори року ви знаєте ?

ІІІ. Мотиваційний момент .

1.Про яку пору року цей віршик ?

Зимонька
Зимонько, голубонько 
В білім кожушку, 
Любимо ми бігати 
По твоїм сніжку. 

Всім рум'яниш личенька 
Ти о цій порі 
І ладнаєшь ковзанки 
В нашому дворі.
 

1.Про яку пору року цей віршик ?

2.З чим у вас асоціюється зима ?

3.Що ви любите робити взимку ?

4.Які явища природи можна спостерігати взимку ?

ІV. Повідомлення теми та завдань уроку

Сьогодні ми дізнаємося багато цікавого про зиму а також повторимо вивчені літери.

V .Основна частина

1.Розглянимо малюнки. Які явища природи на них зображені ?

Сніг , крига, мороз, ожеледиця , хуртовина

2. Запишемо їх у зошит

3.Зробіть звукові схеми слів

4.А зараз пограємо в гру знайди зайве. І поясніть свій вибір.

(1 пролісок, 2 ластівка, 3 ведміть 4 пасхальний куліч)

5.Фізкультхвилинка

Руки в боки.

Нахились вперед,

Нахились назад.

І направо, і наліво,

Щоб нічого не боліло.

Раз, два, три, чотири –

Набираємося сили.

Нахились, повернись,

До товарища всміхнись.

6. Склади переплуталися. Знайди кожному складу пару.

Запишіть утворені слова

7. Розгляньте малюнок. Що роблять діти ? Складіть за малюнком речення та запишіть його.

 

VІ. Підсумок уроку.

Шо нового дізналися на уроці? Що сподобалося ?А що ні ?

docx
Додано
18 травня
Переглядів
179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку