Діагностична робота за розділом «Сила творчої уяви».

Про матеріал

перевірити знання учнів з розділу «Сила творчої уяви»; виявити, які складові навчального матеріалу вони засвоїли, а які викликали труднощі і потребують корегування; виховувати в учнів прагнення вдосконалювати знання, вимогливість до рівня власних знань.

Перегляд файлу

Діагностична робота за розділом «Сила творчо уяви», 5 клас (НУШ)

Мета: перевірити знання учнів з розділу «Сила творчої уяви»; виявити, які складові навчального матеріалу вони засвоїли, а які викликали труднощі і потребують корегування; виховувати в учнів прагнення вдосконалювати знання, вимогливість до рівня власних знань.

  1.          завдання балів, по 1 балу за правильні відповіді)

І варіант

          1. Елеонор Портер – представляє ...

А) англійську літературу,

Б) американську літературу,

В) німецьку літературу.

2. Жанр твору “Лускунчик та Мишачий король” - ...

А) роман,

Б) повість,

В) оповідання.

3. Полліанна розпочала гру після того, як замість ляльки отримала:

А) милиці, 

Б) капелюх,

В) сукню.

4. Суть гри Полліанни в тому, щоб:

А) зібрати разом якомога більше друзів,

Б) знайти щось таке, з чого можна б було порадіти,

В) гарно розважитись.

5. З якої причини тітка Поллі прийняла дівчинку?

А) виключно із почуття обов’язку,

Б) виключно із почуття любові,

В) виключно із почуття самотності.

6. Який подарунок приніс дітям хрещений (за твіром «Король та Мишачий король»)?

А) замок,

Б) ялинкову прикрасу,

В) цукерки.

7.Кому батько доручив турбувався про Лускунчика?

А) Луїзі,

Б) Фріцу,

В) Марі.

8. Що допомогло Лускунчику ожити?

А) сила волі,

Б) любов та ласка Марі,

В) пройшло 100 років.

9. Виберіть з примітки* імена героїв та персонажів, які були у творі “Лускунчик та Мишачий король” - _________________________________________________

_____________________________________________________________________

Примітка*: Марі, Полліанна, Джиммі Бін, Фріц, Том, Ненсі, Поллі, міс Сноу, Луїза, Дроссельмаєр, Штальбаум, Джон Пендлтон, Чілтон, Пірліпат, Лускунчик, Мишильда.

Високий рівень ( 10 завдання — 2 б., 11 завдання  — 1 б., кожна цитата — 0, 25 б.).

10. Написати сенкани до слів — Лускунчик, тітка Поллі.

11. Відгадай героя:

А) був сумним, зневіреним, бездомним, хотів мати батьків, сім’ю і будинок. Завдяки Полліанні у нього з’явились і сім’я, і названий батько , і будинок. Хлопець став щасливим - …

Б) прихожанка однієї церкви з міс Поллі: бідна, постійно хворіла; буркітлива, нудна, примхлива - …

В) племінниця міс Поллі: весела дівчинка одинадцяти років, сирота; світловолоса, симпатична ,доброзичлива, привітна, вихована, вміє «жити», радіти життю, бачити навколо все в яскравих кольорах - …

Г) завжди привітний, добрий, чуйний, але одинокий і нещасний , бо любив тітоньку Поллі,з якою їх розділяло давнє непорозуміння. Завдяки Полліанні він зумів порозумітися з коханою жінкою і одружитися, стати щасливим чоловіком - …

 

ІІ варіант

1. Е. Т. А. Гофман — представляє...

А) німецьку літературу,

Б) англійську літературу,

В) американську літературу.

2. Жанр твору “Полліанна” - ...

А) роман,

Б) повість,

В) оповідання.

3. Батько Полліанни передав  їй у спадок…

А) маєток,

Б) гроші,

В) «гру в радість».

4. Чому тітка Поллі поселила племінницю під  дахом?

А) бо була бідною,

Б) щоб дівчинка якомога менше потрапляла їй на очі,

В) це було прохання самої дівчинки.

5. Друг Полліанни, Джиммі Бін, мріяв, що колись у нього буде:

А) багато іграшок,

Б) сім’я,

В) багато солодощів.

6. Хто перший побачив Лускунчика?

А) Фріц,

Б) хрещений,

В) Марі.

7. Що подарували Марії після перемоги над Мишачим Королем?

А) золоту каблучку,

Б) золотий ланцюжок,

В) 7 золотих корон.

8. Що допомогло Марі врятувати Лускунчика від мишей?

А) черевик,

Б) шабля,

В) сир.

9. Виберіть з примітки* імена героїв та персонажів, які були у творі “Полліанна” - ____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Примітка*: Марі, Полліанна, Джиммі Бін, Фріц, Том, Ненсі, Поллі, міс Сноу, Луїза, Дроссельмаєр, Штальбаум, Джон Пендлтон, Чілтон, Пірліпат, Лускунчик, Мишильда.

Високий рівень ( 10 завдання — 2 б., 11 завдання  — 1 б., кожна цитата — 0, 25 б.).

10. Написати сенкани до слівв — Полліанна, Марі.

11. Відгадай героя:

А) строга,дотримується свого обов'язку опікуватися Полліанною; володарка великого будинку, що на пагорбі ; пунктуальна; не дозволяє згадувати про батька Полліанни - …

Б)  хатня робітниця у будинку міс Поллі: весела, добра, працьовита, переживає за свою родину, подруга Полліанни - …

В)  старий садівник у будинку міс Поллі; розумний; добросердечний; тішиться Полліанною, бо вона йому нагадує  міс Дженні, маму Полліани; родинний - …

Г) замкнутий, похмурий, мовчазний, одинокий. Став люблячим, турботливим батьком усиновленого хлопчика. Його життя стало яскравим, веселим, повноцінним - …

 

1

 

doc
Додано
20 лютого 2023
Переглядів
6209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку