Календарно-тематичне планування навчального матеріалу
із зарубіжної літератури
на 2022‒2023 н.р.
Учитель: Яременко Світлана Анатоліївна
Розглянуто Погоджено
на засіданні МО вчителів-філологів заступник директора
протокол №____ від __.09.2022 р. з навчально-виховної роботи
Керівник: Бойко С.С. _______________
Безверхня І.В._____________ Від __.09.2022 р.
Зведена таблиця
розподілу навчального часу в 5 класах
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
|
5-А |
5-Б |
|
|
|
|
І семестр |
31 |
31 |
2 |
2 |
2 |
ІІ семестр |
|
|
2 |
4 |
4 |
Рік |
|
|
2 |
6 |
6 |
Календарне планування розроблено на основі навчальної програми
«Зарубіжна література. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти
(автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.)
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»
(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07. 2021 № 795)
Відповідно до підручника для 5 класу О. Ніколенко, 2022 р.
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
|
І семестр |
ІІ семестр |
Контрольні (діагностичні) роботи |
2 |
3 |
Розвиток мовлення |
2 (у.+п.) |
2 (у.+п.) |
Контрольний твір |
0 |
0 |
Позакласне читання |
2 |
2 |
І семестр
5-А |
5-Б |
Тема уроку |
Теорія літератури |
|||||
ВСТУП. РОЛЬ КНИЖКИ В ТРЕТЬОМУ ТИСЯЧОЛІТТІ |
||||||||
1 |
01.09 |
1 |
01.09 |
Роль книги та читання художньої літератури для формування гармонійної особистості. |
Зарубіжна література.
|
|||
2 |
05.09 |
2 |
06.09 |
Види читання в цифрову епоху. Паперові та електронні книги. |
||||
СКАРБНИЦЯ НАРОДНИХ КАЗОК |
||||||||
3 |
08.09 |
3 |
08.09 |
Казки народів світу: різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність. Індійська народна казка. |
Фольклор, народна казка, сюжет, мандрівні сюжети. |
|||
4 |
12.09 |
4 |
13.09 |
Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. |
||||
5 |
15.09 |
5 |
15.09 |
Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. |
||||
6 |
19.09 |
6 |
20.09 |
Китайські народні казки «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. |
||||
7 |
22.09 |
7 |
22.09 |
Китайські народні казки «Пензлик Маляна». Слова й учинки героїв та героїні. |
||||
8 |
26.09 |
8 |
27.09 |
Китайські народні казки «Пензлик Маляна». Китайські національні символи. |
||||
9 |
29.09 |
9 |
29.09 |
Брати Якоб (1785-1863) і Вільгельм (1786-1859) Ґрімм «Пані Метелиця». Значення діяльності братів Я. і В. Ґрімм для розвитку європейської культури. Зіставлення образів героїнь казки «Пані Метелиця». |
||||
10 |
03.10 |
10 |
04.10 |
Брати Якоб (1785-1863) і Вільгельм (1786-1859) Ґрімм «Пані Метелиця». Утвердження у творі доброти, працьовитості, справедливості. |
||||
11 КР |
06.10 |
11 КР |
06.10 |
Діагностична робота № 1. Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок. Тести. |
||||
ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ СВІТУ |
||||||||
12 |
10.10 |
12 |
11.10 |
Літературна казка та її ознаки. Подібності й відмінності від народної казки. Ганс Крістіан Андерсен (1805–1875) «Снігова королева». |
Літературна казка, подібності й відмінності літературної казки від народної. Тема та ідея художнього твору, оригінал і переклад. Поглиблення поняття: сюжет. |
|||
13 |
13.10 |
13 |
13.10 |
Ганс Крістіан Андерсен (1805–1875) «Снігова королева». Боротьба добра і зла в казці. |
||||
14 |
17.10 |
14 |
18.10 |
Ганс Крістіан Андерсен (1805–1875) «Снігова королева». Утвердження дружби та вірності. Перешкоди на шляху Герди, її помічники. Чарівний світ твору. |
||||
15 |
20.10 |
15 |
20.10 |
Оскар Уайльд (1854–1900) «Хлопчик-Зірка». Символічний зміст назви твору. Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір’ю та іншими персонажами. |
||||
16 РМ
|
24.10 |
16 РМ
|
25.10 |
РМ № 1 (у.). Усний переказ уривків з твору на основі фото-колажу. |
||||
17 |
27.10 |
17 |
27.10 |
Оскар Уайльд (1854–1900) «Хлопчик-Зірка». Шлях Хлопчика-Зірки від егоїзму й байдужості до відкриття в собі любові й милосердя. Фальшиві та справжні цінності. |
||||
18
|
07.11 |
18
|
08.11 |
Оскар Уайльд (1854–1900) «Хлопчик-Зірка». Любов до матері – одна з визначальних цінностей життя. |
||||
19 РМ |
10.11 |
19 РМ |
10.11 |
РМ № 2 (п.). Написання листа від імені головного героя. |
||||
20 |
14.11 |
20 |
15.11 |
Оскар Уайльд (1854–1900) «Хлопчик-Зірка». Краса зовнішня та внутрішня. Синтез фольклорних і літературних елементів у творі. |
||||
21
|
17.11 |
21
|
17.11 |
Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907–2002) «Пеппі Довгапанчоха». Дивовижний світ мрій і пригод Пеппі та її друзів у повісті «Пеппі Довгапанчоха». |
||||
22 |
21.11 |
22 |
22.11 |
Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907–2002) «Пеппі Довгапанчоха». Безжурний характер і винахідливість Пеппі, її вміння перетворювати життя на диво. Казкові елементи в повісті. |
||||
СЛУХАЄМО ГОЛОСИ ПРИРОДИ |
||||||||
23 |
24.11 |
23 |
24.11 |
Зарубіжні поети про природу: Г. Гейне (1797-1856) «Задзвени із глибини…» (напам’ять). Поетизація природи, утвердження зв’язку природи й людини; утілення любові та дбайливого ставлення до довкілля. |
Вірш, пейзаж, оповідання. |
|||
24 |
28.11 |
24 |
29.11 |
Редьярд Кіплінг (1865–1936) «Мауглі». Історія хлопчика, якого виховали тварини, його дружба з ними. |
||||
25 |
01.12 |
25 |
01.12 |
Редьярд Кіплінг (1865–1936) «Мауглі». Сміливість, кмітливість, доброта Мауглі. |
||||
26 |
05.12 |
26 |
06.11 |
Редьярд Кіплінг (1865–1936) «Мауглі». Яскравість характерів персонажів-тварин, утілення в них людських рис. |
||||
27 |
08.12 |
27 |
08.12 |
Редьярд Кіплінг (1865–1936) «Мауглі». Закони джунглів і цінності людського життя. Ідея відповідальності людини за природний світ. |
||||
28 КР |
12.12 |
28 КР |
13.12 |
Діагностична робота № 2. Літературні казки світу. Слухаємо голоси природи. Тести. |
||||
29 ПЧ |
15.12 |
29 ПЧ |
15.12 |
ПЧ № 1. Шарль Перро «Попелюшка». Перемога добра над злом. Винагорода головної героїні за щирість, доброту, працьовитість. |
||||
30 ПЧ |
19.12 |
30 ПЧ |
20.12 |
ПЧ № 2. Шарль Перро «Кіт у чоботях». Головна цінність – це не золото, а розум і кмітливість. |
||||
31
|
22.12 |
31
|
22.12 |
Підсумковий урок. |
||||