Діагностична робота за темою « Речення. Звертання» від «____» __________2020р
Учня( учениці)______________________________________________________________
1 варіант
1.Речення виражає :
А) питання, план
Б) зачин, тему
В) закінчену думку
2. Визнач вид речення за метою висловлювання:
Через місто Київ протікає річка Дніпро.
А) спонукальне
Б) питальне
В) розповідне
3. Перебудуй речення так, щоб звертання виділялося двома комами
Діти люблять і оберігають природу рідного краю.
______________________________________________________________________________
4. Перетвори це речення на поширене
Дівчинка сумує.
______________________________________________________________________________
5. Утвори речення з окремих слів. Підкресли граматичну основу.
Горами ,спить, синіми, сонечко, сном, за, солодким.
______________________________________________________________________________
6. Прочитай. Розмісти частини тексту правильно.
___ (М,м)ар’янка мріяла навчитись вишивати.
___ Важка це наука – вишивання. ( А,а)ле (М,м)ар’янка вчилась терпляче і наполегливо. (С,с)початку дівчинка вишила простенький візерунок. (А,а) згодом подарувала братові (І,і)ванку чудову вишиванку. Все це так подобалось (М,м)ар’янці(.!?)
___ (Я,я)кось дала (Б,б)абуся дівчинці голку, клаптик тканини та червоні і чорні нитки. ( С,с)аме такими нитками були вишиті рушники і серветки в їхній оселі.
7. Добери заголовок . Вибери правильний варіант написання . Спиши текст.
_____________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. У виділених реченнях визнач граматичну основу.
9. Напиши другові смс , використовуючи звертання, спонукальні, питальні, розповідні речення.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Дуже легка |
легка |
Були труднощі |
важка |
Ця робота була для мене |
|
|
|
|
Аналіз учнівської діагностичної роботи з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Результат |
МОВ |
Номер завдання |
Рівні (В.Д.С.П) |
Взаємодіє з іншими усно |
МОВ1 |
|
|
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст, отримані знання |
МОВ2 |
6,1,2,3 |
|
Створює письмові висловлювання |
МОВ3.1 |
4,9 |
|
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
МОВ3.2 |
9 |
|
Знаходить і виправляє орфографічні , синтасичі помилки |
МОВ3.3 |
6 |
|
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
МОВ3.4 |
3,4,5,9 |
|
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
МОВ4 |
9 |
|