Діагностична робота за темою" Речення"

Про матеріал
Перевірка знань учнів за темою " Речення", " Звертання". Перевіряються орфографічні, синтаксичні навички, уміння складати власне висловлювання .
Перегляд файлу

Діагностична  робота за темою « Речення. Звертання»  від «____»   __________2020р

Учня( учениці)______________________________________________________________

1 варіант

1.Речення  виражає :

А) питання, план

Б) зачин, тему

В) закінчену думку

2. Визнач  вид речення за метою висловлювання:

Через місто Київ протікає річка Дніпро.

А) спонукальне

Б) питальне

В) розповідне

3. Перебудуй речення так, щоб звертання виділялося двома комами

Діти люблять і оберігають природу рідного краю.

______________________________________________________________________________

4. Перетвори це речення на поширене

Дівчинка сумує.

______________________________________________________________________________

5.  Утвори речення з окремих слів. Підкресли граматичну основу.

Горами ,спить, синіми, сонечко, сном, за, солодким.

______________________________________________________________________________

6. Прочитай. Розмісти частини тексту правильно.

___  (М,м)ар’янка мріяла навчитись вишивати.

___  Важка це наука – вишивання. ( А,а)ле (М,м)ар’янка вчилась терпляче і наполегливо. (С,с)початку дівчинка вишила простенький візерунок. (А,а)  згодом подарувала братові (І,і)ванку чудову вишиванку. Все це так подобалось (М,м)ар’янці(.!?)

___   (Я,я)кось дала (Б,б)абуся дівчинці голку, клаптик тканини та червоні і чорні нитки. ( С,с)аме такими нитками були вишиті рушники і серветки в їхній оселі.

7. Добери заголовок . Вибери правильний варіант написання . Спиши текст.

                                                         _____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. У виділених реченнях визнач граматичну основу.

9. Напиши другові смс , використовуючи звертання, спонукальні, питальні, розповідні речення.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Дуже легка

легка

Були труднощі

важка

Ця робота була для мене

 

 

 

 

 

 

Аналіз учнівської діагностичної роботи з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Результат

МОВ

Номер завдання

Рівні

(В.Д.С.П)

Взаємодіє з іншими усно

МОВ1

 

 

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст, отримані знання

МОВ2

6,1,2,3

 

Створює письмові висловлювання

МОВ3.1

4,9

 

Взаємодіє письмово в онлайн просторі

МОВ3.2

9

 

Знаходить і виправляє орфографічні , синтасичі помилки

МОВ3.3

6

 

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

МОВ3.4

3,4,5,9

 

Досліджує власне індивідуальне мовлення

МОВ4

9

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвиненко Наталья Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 листопада 2020
Переглядів
4586
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку