Пропоную вашій увазі конспект уроку з української мови за підручником Н. Кравцової
( 3кл.НУШ) по темі " Слова з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова директор."
Слова з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова директор.
Мета. Навчальна: формувати в учнів уміння писати префікси; ознайомити з правилами вимовляння і правопису, переносу слів із префіксами роз-, без-, збагачувати словниковий запас. Розвивальна: розвивати спостережливість, уважність, старанність, фонетичний слух, розвивати літературну вимову словникового слова директор. Виховна: виховувати любов до рідної мови, пробудження інтересу до знань, до навчання.
Засоби навчання. Цеглинки ЛЕГО, мікрофон, малюнок веселки, смужки кольорів веселки.
Освітні галузі. Мовно-літературна, соціальна.
Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу.
Хід уроку
І. Вступна частина. Організація класу.
Вправа «Ким я мрію стати?» Учні розповідають ,ким вони мріють стати.
ІІ. Основна частина.
Вправа «Квест».
Виконання вправи 124 .
1 2 5 4 5 5 6 7
Каліграфічна хвилинка слова директор.
Робота в групах
І гр. Побудувати звукову модель слова директор .
ІІ гр. Поділити слово директор для переносу.
Робота над словниковим словом директор.
Гра «»Мікрофон»
( Вимогливим, тактовним, розумним, вихованим,ерудованим, досвіченим)
Вправа « Вчимося дискутувати»
ТАК |
Чи повинен директор бути вимогливим? |
НІ |
ВИСНОВОК |
2 .Повідомлення теми і мети уроку.
3.Вивчення нового матеріалу.
Мовне дослідження. Вправа 125.
Крок 1. Прочитай виділені слова.
Крок 2. Назви префікси в словах. Який кінцевий приголосний мають префікси?
Крок 3. Зроби висновок, яку букву пишуть у кінці префіксів ро? -, бе?-, зістав із правилом ст. 45.
Робота над правилом.
4. Закріплення нових знань у процесі практичної діяльності.
Вправа 126. Утворити за допомогою префіксів роз- або без- нові слова та записати їх.
Гра « Легограмотійки»
Доповнити слова префіксами роз-, без-.
РОЗ - БЕЗ –
Гризти почати совісний
казати товкти палити
душний людний кидати
ІІІ. Заключна частина.
1. Домашнє завдання.
Вправа 127 на сторінці 45. Інструктаж до виконання домашнього завдання.
На дошці прикріплена веселка. На парті у кожного учня 7 кольорів веселки. Кожен учень має право вибрати кольорову смужечку таку, відповідно як він (вона) працювали на уроці. Діти прикріплюють смужки до веселки.
Червона смужка — я не міг/не могла, не хотів/не хотіла це робити. Помаранчева — я хотів/хотіла це робити, але не вдалося.
Жовта — я це робив/робила з допомогою.
Зелена — я це робив /робила, хоча були помилки.
Блакитна — я це робив/зробила, але не відразу.
Синя — я це робив /зробила.
Фіолетова — це було дуже просто!