Виховний захід "Подорож країною"

Про матеріал
Завдяки подорожі діти поглиблять знання про українські звичаї, історію України; сформують навички дослідницької роботи; будуть розвивати навички роботи в групах; виховувати почуття патріотизму, повагу до традицій та історії рідного краю, повагу до думки інших.
Перегляд файлу

Виховний захід для 3 класу.

«Я подорожую своєю країною Україною»

Мета: поглибити знання про українські звичаї, історію України; формувати навички дослідницької роботи; розвивати навички роботи в групах; виховувати почуття патріотизму, повагу до традицій та історії рідного краю, повагу до думки інших.

Тип виховного заходу: гра-подорож з елементами інтерактивного уроку.

Обладнання: символічна карта України із зображенням плану заходу, українські віночки, рушники, глиняний посуд (глечики, горщики, макітра), довідкова література, за якою діти вели дослідницьку роботу, конверти із завданнями для роботи в групах, плакат для самооцінювання, музичний супровід.

Хід заходу

  1. Організаційний момент

Пролунав дзвінок для нас,

Всі зайшли спокійно в клас.

Встали білі парти чемно.

Не мине наш час даремно.

  •      Діти у нас сьогодні свято і ми запросили гостей. У народі кажуть: «Добрий гість – дому радість». Подаруйте посмішку гостям і побажайте собі успіхів.
  1. Мотивація навчальної діяльності.

Україна  рідний край!

Поле, річка, синій гай

Любо стежкою іти,

Тут живемо я і ти!

  • Поговоримо?
  • Про що?
  • Сьогодні, як ви вже зрозуміли, про Україну.
  1. Оголошення теми (інтерактивний метод «Асоціативний кущ»)
  •      Пригадайте все, що ви дізналися про Україну. З чим у вас асоціюється слово «Україна»? ( Аркуш зі словом Україна від цього слова стрілочки. Вчитель записує всі відповіді)
  •      Сьогодні незвичайний виховний захід. Прийшов час завершального етапу проєкту «Українцями ми народилися!». Ми вирушаємо у подорож, під час якої кожен для себе розкриє багато непізнаного, цікавого і несподіваного.

Ситуація успіху.

  •      Тому, я впевнена, що наша подорож країною Україною пройде успішно і кожен з вас отримає задоволення від результату своєї роботи.
  1. Організація роботи
  •    Кожна подорож має свій маршрутний лист. У нас він на плакаті, який ви бачите на дошці. Прапорцями вказано станції, на яких ми будемо зупинятися. (Діти читають план – назви станцій).
  • Старт. Отримання завдання
  • Творча робота в групах
  • Звітування груп
  • Самооцінка
  • Фініш. Підсумок уроку.

Всі ми, готували цей проєкт. Кожна група пройшла вибірковий тур, готуючи своє завдання, щоб прийняти участь в цій подорожі.

  1. Інтерактивна частина
  1. Отримання завдання.
  •      Отже, командири груп, прошу звітувати про готовність до подорожі. Прошу підійти командирів і получити завдання для групи.

Завдання для групи «Гончарі».

Розказати про гончарні вироби (дослідницька робота). Вибрати із запропонованих шаблонів одну посудину і розмалювати її.

Завдання для групи «Рукодільниці».

Розказати про український віночок. Гра «Знайди зайве». Аплікація.

Завдання для групи «Вишивальниці».

Розказати про український рушник. Розмалювати шаблон рушника.

Завдання для групи «Історики».

Розказати про державні символи. Скласти та склеїти на кольоровому аркуші приказки.

  1. Робота в великих групах. Діти працюють під музику.
  •      Ви получили конверти із завданням. Командири груп зачитують тихенько для всієї групи. Прийшов час показати результати дослідницької роботи, яку ви проводили в групах. кожна група готує виступ і творчу роботу. І тільки через 15 хвилин, які вам відведено для зупинки на станції «Творча робота в групах», ми зможемо зупинитися на наступній станції. Час пішов…
  1. Звітування груп.

Ваш час вичерпано. Запрошуємо кожну групу по черзі для представлення своєї роботи. (Повідомлення учнів, складені на основі результатів дослідницької роботи). Групи по черзі виходять до дошки залишають свої роботи і папку із повідомленнями.

  •      Кожна група впоралась із своїм завданням. А зараз ми перейшли до наступної станції «Самооцінка».
  1. Підсумок.

Візьміть смайлики та намалюйте посмішку, залежно від того, як ви працювали в групах. Користуючись позначками:

  • працював творчо, активно;
  • старався;
  • можу працювати краще. 

Кожна група по черзі прикріпить личка. Це ваша особлива оцінка за роботу. Кожен для себе робить висновок.

  1. Творчій підсумок.
  • Отже ми з вами опинилися на останній станції «Фініш. Підсумок».

Давайте з вами разом оцінимо нашу спільну роботу у проєкті «Українцями ми народилися». Отже приготувалися до вікторини. За кожну правильну відповідь ви отримаєте квіточку.

Вікторина.

-Назва нашої держави.

-Столиця України.

-Основні кольори прапору.

-Назвати народні символи України.

-Назвати обереги українського народу.

-Назвати видатних українців.

-Назвати український посуд.

-Як називали майстра, який виготовляв посуд.

-Яка велика річка в Україні?

7. Рефлексія.

  • Що нового дізналися?
  • Що найбільше вдалося під час підготовки до проєкту?

Як я і обіцяла, що свято незвичайне. А квіточки чарівні. Ось дивіться… Це ваша оцінка за роботу у проєкті. (Перевертаю квіточки і утворюю слово розумники. Діти читають свою оцінку за роботу у проєкті) Я бажаю вам всім успіхів у подальших справах, творчого натхнення. Виховний захід закінчено.  

  

 

docx
Додано
7 березня
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку