Діагностична тестова робота №10 (Повторення вивченого за рік)

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020) Діагностична тестова робота №10. (Лексична тема. Можливості людини. Мовна тема. Повторення вивченого за рік. у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020)

 Діагностична тестова робота №10. (Лексична тема.  Можливості людини. Мовна тема. Повторення вивченого за рік.

 у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Рівень реалізації навчальної діяльності

Рівень результату навчання

розпізнавання об'єкта вивчення              

П” - початковий

репродуктивний                                       

С” - середній

продуктивний                                          

Д” - достатній

продуктивно-творчий                             

В” - високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №10

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знає і називає частини мови. (“П”)

 

 

 

 

 

 

2

Відміняє за відмінками словосполучення іменника з прикметником. (“С”)

 

 

 

 

 

 

3

Утворює речення, підкреслює граматичну основу, встановлює зв'язок слів у реченні. (“С”)

 

 

 

 

 

 

4

Правильно пише прийменники із займенниками, записує числівники словами, Визначає особу, число і відмінок відповідних займенників. (“Д”)

 

 

 

 

 

 

5

Правильно вживає закінчення “ою”, “ею”, пояснює лексичне значення прислів'їв(“Д”)

 

 

 

 

 

 

6

Пише есе. У вступі висловлює свою позицію, в основній частині називає 2-3 аргументи та приклади, робить висновок. (“В”)

 

 

 

 

 

 

Тиждень 34                  Тема 10. Можливості людини

                    Діагностична робота №10

  Варіант 1

          Тема. Повторення вивченого за рік.

1. Прочитай слова та запиши їх у відповідні колонки.

 Держава, ввечері, ми, оптимізм, вісімдесяти, восени, п'ятсот, допитливий, сміється, мандрувати, він, наполегливий, вперед,  температура, одягаєшся, шістнадцять, творчий, ти.

 

Іменник     Прикметник    Дієслово  Числівник  Займенник  Прислівник

________  __________   _________  _________  __________  _________

________  __________   _________  _________  __________  _________

________  __________   _________  _________  __________  _________

 

 

2. Провідміняй за відмінками словосполучення козацька шабля.

 

3. Із слів утвори речення, встанови зв'язок слів за допомогою запитань.

 Біжить, між, швидка, берегів, шовкових, річка

 

4. Знайди у тексті місця, де займенники “склеїлись” з прийменниками.

Запиши текст правильно. Визнач особу, число і відмінок займенників. Числівники пиши словами.

     Моя квартира

 Моя сім'я живе у 16 квартирі. Вній 5 кімнат. Одна дідусева. Вній старовинні меблі. Мій старший брат живе у вітальні. Внього багато спортивних тренажерів.

 

5. Спиши прислів'я, вставляючи потрібні закінчення. Як ти розумієш їх значення? Запиши.

Не обгороджуй себе огорож_  , а обгороджуй друзями.

З пісн_  веселою веселіше у світі жити.

 

6. Напиши есе “Мої досягнення у початковій школі”, дотримуючись структури написання есе.

 

 

 

Тиждень 34                  Тема 10. Можливості людини

                    Діагностична робота №10

  Варіант 2

                                Тема. Повторення вивченого за рік.

1. Прочитай слова та запиши їх у відповідні колонки.

 Гардероб, черговий, дисципліна, п'ятдесяти, ззаду, шістсот, вона, справедливий, подорожувати, я, кілометр, духмяний, попереду, миєшся, вони, взимку, сімдесяти, взувається.

 

Іменник     Прикметник    Дієслово  Числівник  Займенник  Прислівник

________  __________   _________  _________  __________  _________

________  __________   _________  _________  __________  _________

________  __________   _________  _________  __________  _________

 

 

2. Провідміняй за відмінками словосполучення стрілецька зброя.

 

3. Із слів утвори речення, встанови зв'язок слів за допомогою запитань.

 Вітер, рідній, веселий, землі, по, гуляє

 

4. Знайди у тексті місця, де займенники “склеїлись” з прийменниками.

Запиши текст правильно. Визнач особу, число і відмінок займенників. Числівники пиши словами.

            Хвойні дерева

 Хвойних дерев на Землі є 600 різних видів. Більшість зних росте тільки на Північній півкулі.

 Ялина живе 300 років. Внеї замість листочків зелені хвоїнки.

 

5. Спиши прислів'я, вставляючи потрібні закінчення. Як ти розумієш їх значення? Запиши.

Чужою їж_  ситий не будеш.

За дбайливою господин_  всі кутки в хаті плачуть.

 

6. Напиши есе “Якби я був(була) Президентом України”, дотримуючись структури написання есе.

docx
Додано
25 травня
Переглядів
2090
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку